Elite 750 + Podstawowy zestaw przewodowy Uniwersalny do instalacji
Wyjścia: Do 6 wtryskiwaczy i 6 układów zapłonowych.
Pasuje do: Uniwersalne zastosowania 1-12 cylindrów lub 2-3 rotory.
Zawiera: Elite 750 ECU, Podstawowy Uniwersalny Zestaw Przewodowy do Instalacji. Wodoszczelna zakrętka USB, kabel programowania USB i płyta z oprogramowaniem.
Uwagi: Jednokonnectorowy zestaw ECU idealny do podstawowych silników 6-cylindrowych lub 2-rotorowych, podstawowych konwersji na wtrysk paliwa, pojedynczych silników z VVTi. Nie zawiera skrzynki bezpiecznikowej i przekaźnikowej.
Długość: 2,5 m (8)
Elite 750 + Premium Universal Wire-in Harness Kit
Wyjścia: Do 6 wtrysków i 6 zapłonów.
Dopasowanie: Uniwersalne dla silników 1-12 cylindrowych lub 2-3 rotorowych.
Zawiera: Elite 750 ECU, Premium Universal Wire-In Harness. Uszczelka przeciwpożarowa, formowany 6-obwodowy bezpiecznik Haltech z pokrywą. 2 przekaźniki, 6 bezpieczników i piny do 6 zapasowych obwodów zasilania. Wodoodporna osłona USB, kabel programowania USB i klucz USB z oprogramowaniem.
Uwagi: Zestaw jednozłączowy ECU idealny do prostych silników 6-cylindrowych lub 2-rotorowych, podstawowych konwersji na wtrysk paliwa, silników z pojedynczym VVTi.
Długość: 2,5m (8)
Elite 750 + Premium Universal Wire-in Harness Kit
Wyjścia: Do 6 wtrysków i 6 zapłonów.
Dopasowanie: Uniwersalne dla silników 1-12 cylindrowych lub 2-3 rotorowych.
Zawiera: Elite 750 ECU, Premium Universal Wire-In Harness. Uszczelka do przeciwpożarowa, formowany 6-obwodowy bezpiecznik Haltech z pokrywą. 2 przekaźniki, 6 bezpieczników i piny do 6 zapasowych obwodów zasilania. Wodoodporna osłona USB, kabel programowania USB i płyta CD z oprogramowaniem.
Uwagi: Zestaw jednozłączowy ECU idealny do prostych silników 6-cylindrowych lub 2-rotorowych, podstawowych konwersji na wtrysk paliwa, silników z pojedynczym VVTi.
Długość: 5,0 m (16
Elite 750 ECU
Wyjścia: Do 6 wtryskiwaczy i 6 układów zapłonowych.
Pasuje do: Uniwersalne zastosowania 1-6 cylindrów lub 1-3 rotory.
Zawiera: Elite 750 ECU, wodoszczelną klapkę USB, kabel programowania USB oraz oprogramowanie NSP na dysku USB.
Uwagi: Jednokonnectorowe ECU idealne do prostych silników 6-cylindrowych lub 3-rotorowych, podstawowych konwersji na wtrysk paliwa, pojedynczych silników VVTi.
Elite 750 Nissan Patrol Y60 & Y61 (TB45) Zestaw przejściowy Plug n Play Adaptor Harness
Pasuje do: Zastępuje fabryczny sterownik ECU dla Nissan Patrol/Safari Y60 i Y61 z automatyczną lub manualną skrzynią biegów. (Brak prze programowania/sterowania zmianą biegów itp.) Tylko TB45E.
Zawiera: Wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy adapter plug n play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiednim wtykiem i złączkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco i złączki.
Uwagi: Nadmiarowe wyjścia zapłonowe mogą być wykorzystane (poprzez dostosowanie przewodów) do konwersji z układu z rozdzielaczem na bezpośredni układ zapłonowy. (6 indywidualnych cewek)
Elite 750 + Mazda Miata (MX-5) NA Zestaw Adaptera PlugnPlay
Przystosowany do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego ECU w Mazda Miata (MX-5) NA 1.6L i 1.8L z 2-wtykowym, 2-rzędowym ECU. Tylko skrzynie biegów manualne.
Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, adapter PlugnPlay, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i płytę CD z oprogramowaniem.
Uwagi: Nie obsługuje USDM OBDII 96-97, modeli Special Edition SE oraz rocznicowych modeli Anniversary.
Elite 750 + Mazda Miata (MX-5) NB Zestaw Adaptera PlugnPlay
Przystosowany do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego ECU w Mazda Miata (MX-5) NB 1.8L Non VCT (00-04 Aus, 01-05 USA), 1.8L Factory Turbo SE (Aus), Mazdaspeed (04-05 USA) z 3-wtykowym, 3-rzędowym fabrycznym ECU. Tylko skrzynie biegów manualne.
Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, adapter PlugnPlay, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i płytę CD z oprogramowaniem.
Elite 750 + Nissan Patrol Y60 (TB42) Zestaw Adaptera Plug n Play
Przystosowany do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego ECU w Nissan Patrol/Safari Y60 z automatyczną lub manualną skrzynią biegów. (Brak konieczności ponownego programowania/sterowania zmianą biegów itp.) Tylko TB42E.
Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, wtryskowy formowany plastikowy adapter plug n play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i płytę CD z oprogramowaniem.
Uwagi: Zapasowe wyjścia zapłonu mogą być używane (za pomocą niestandardowej instalacji elektrycznej) do przejścia z układu rozdzielacza na układ zapłonu bezpośredniego. (6 oddzielnych cewek)
Elite 750 + Nissan Patrol Y60 & Y61 (TB45) Zestaw Adaptera Plug n Play
Przystosowany do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego ECU w Nissan Patrol/Safari Y60 i Y61 z automatyczną lub manualną skrzynią biegów. (Brak konieczności ponownego programowania/sterowania zmianą biegów itp.) Tylko TB45E.
Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, wtryskowy formowany plastikowy adapter plug n play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i płytę CD z oprogramowaniem.
Uwagi: Zapasowe wyjścia zapłonu mogą być używane (za pomocą niestandardowej instalacji elektrycznej) do przejścia z układu rozdzielacza na układ zapłonu bezpośredniego. (6 oddzielnych cewek)
Przystosowane do: Toyota LandCruiser 80 Series z roczników MY95-97 z silnikiem 1FZ-FE i tylko z manualną skrzynią biegów. Obsługuje system transferu zbiornika dodatkowego. (Modele dostarczane w Europie prosimy o potwierdzenie układu pinów ECU z Haltech przed zamówieniem)
Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, złącze adaptera Plug’n’Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i klucz oprogramowania USB.
Uwagi: Zapasowe wyjścia zapłonu mogą być wykorzystane (za pomocą niestandardowej instalacji elektrycznej) do przejścia z układu rozdzielacza na układ zapłonu bezpośredniego (6 oddzielnych cewek). Sterownik ECU E750 NIE obsługuje fabrycznej kontroli silnika kroczącego na biegu jałowym. Proszę używać sterownika E2000/2500, jeśli ta funkcja jest wymagana.
Elite 750 Zestaw przejściowy PlugnPlay Adapter Harness do Toyoty LandCruiser Serii 80
Pasuje do: Zastępuje fabryczny sterownik ECU w modelach MY95-97 Toyoty LandCruiser Serii 80 z silnikiem 1FZ-FE i tylko skrzynią biegów manualną. Obsługuje system transferu dodatkowego zbiornika paliwa. (Modele dostarczone w Europie prosimy o potwierdzenie układu pinów ECU z Haltech przed zamówieniem)
Zawiera: Zestaw przejściowy PlugnPlay, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiednim wtykiem i złączkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco i złączki.
Uwagi: Nadmiarowe wyjścia zapłonowe mogą być wykorzystane (poprzez dostosowanie przewodów) do konwersji z układu z rozdzielaczem na bezpośredni układ zapłonowy. (6 indywidualnych cewek). Sterownik ECU E750 NIE obsługuje fabrycznego sterowania silnikiem krokowym przy biegu jałowym. Prosimy użyć sterownika ECU E2000/2500, jeśli ta funkcja jest wymagana.
Elite 750 Zestaw przejściowy PlugnPlay Adapter Harness do Mazdy Miata (MX-5) NB
Pasuje do: Mazda Miata (MX-5) NB 1.8L Non VCT lub VCT (00-04), 1.8L Factory Turbo SE (Aus), Mazdaspeed (04-05 USA) z fabrycznym 3-wtykowym 3-rzędowym ECU. Tylko skrzynia biegów manualna.
Zawiera: Zestaw przejściowy PlugnPlay, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiednim wtykiem i złączkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco i złączki, uszczelnienie na złączu USB, kabel programowania USB oraz płyta CD z oprogramowaniem.
Elite PRO Plug-in ECU dla Ford Falcon I6 “”Barra””
Pasuje do: Ford Falcon BA (02-05), BF (05-08), FG (08-14) I6 4.0L DOHC VCT Silnik Barra z manualną skrzynią biegów. Ford Falcon BF (05-08), FG (08-14) I6 4.0L DOHC VCT Silnik Barra z automatyczną skrzynią biegów ZF 6HP26 6-stopniową. Silniki atmosferyczne i turbodoładowane.
Zawiera: Elite PRO Plug-in ECU, 400 mm (16″”) Wodoodporny (Typ B) Kabel połączeniowy USB do Mini Circular z kapturem wodoodpornym. Złącze pomocnicze AMP 34 Pin superseal z żeńskim gniazdem Elite CAN DTM-4, 30 wodoodpornymi/klejącymi pinami oraz 10 zapasowymi pinami do uzupełnienia miejsc AUX I/O. Oprogramowanie ESP na kluczu USB.
Elite PRO Plug-in ECU – Ford Falcon i6 “Barra” + Zestaw Czujnika Wideband Onboard
Pasuje do: Ford Falcon BA (02-05), BF (05-08), FG (08-14) I6 4.0L DOHC VCT Silnik Barra z manualną skrzynią biegów. Ford Falcon BF (05-08), FG (08-14) I6 4.0L DOHC VCT Silnik Barra z automatyczną skrzynią biegów ZF 6HP26 6-stopniową. Silniki atmosferyczne i turbodoładowane.
Zawiera: Elite PRO Plug-in ECU, przewód złączowy AUX I/O z złączem AMP 34 Pin 4 rzędy 4 szczeliny superseal, żeński gniazdowy 300 mm (12″) Elite CAN DTM-4, 30 wodoodpornych/klejących pinów i 10 zapasowych pinów do uzupełnienia miejsc AUX I/O. Pakiet sprzętu wideband z czujnikiem LSU 4.9, przewodem o długości 1,2 m (4) i nakrętką do spawania czujnika. Kabel połączeniowy USB o długości 400 mm (16″) z wodoodpornym złączem typu B na Mini Circular (90°) z kapturem wodoodpornym.
Długość: 2,5 m (8)
Elite rozgałęźnik 4-portowy CAN oraz kabel Elite CAN DTM-4 do DTM-4 – 300 mm (12″)
Uwagi:
Bezpośrednie podłączenie typu Plug n Play kompatybilne z portem CAN Elite ECU lub złączem CAN w przewodzie Elite ECU Harness. Łącz dwa lub więcej Elite CAN Hubów w razie potrzeby, aby podłączyć wiele urządzeń CAN do twojego sterownika ECU.”
Expander IO 12 – 12 kanałów z zestawem przewodów (ID CAN – Skrzynka B)
Wyjścia:
4 cyfrowe wyjścia impulsowe (DPO), 4 cyfrowe wejścia impulsowe (DPI), 4 analogowe wejścia napięciowe (AVI)
Zawiera:
Expander IO 12 z pasującym zestawem przewodów, Kabel CAN Elite DTM-4 do 8 pin Czarny TYCO – 300mm (12″”)
Uwagi: Połącz dwa expandery IO 12 o różnych identyfikatorach CAN (Skrzynka A lub B), aby uzyskać dodatkowo do 24 kanałów (zgodnie z kompatybilnością sterownika ECU)
Haltech HC5 – Hydrauliczne narzędzie do zaciskania
Przeznaczenie:
Przewody o przekroju od 00 AWG do 12 AWG.
Zawiera:
1 x hydrauliczne narzędzie do zaciskania. O nacisku do 5 ton.
8 x zestaw matryc – (Rozmiary 4,6,10,16,25,35,50,70mm²)
1 x zestaw do naprawy hydraulicznej
1 x pokrowiec transportowy
1 x intrukcja