Haltech

Wyświetlanie 169–192 z 654 wyników

  • Elite 750 + Podstawowy zestaw przewodowy Uniwersalny do instalacji – Długość: 2,5 m (8′)

    6 622,99  z Vat

    Elite 750 + Podstawowy zestaw przewodowy Uniwersalny do instalacji
    Wyjścia: Do 6 wtryskiwaczy i 6 układów zapłonowych.
    Pasuje do: Uniwersalne zastosowania 1-12 cylindrów lub 2-3 rotory.
    Zawiera: Elite 750 ECU, Podstawowy Uniwersalny Zestaw Przewodowy do Instalacji. Wodoszczelna zakrętka USB, kabel programowania USB i płyta z oprogramowaniem.
    Uwagi: Jednokonnectorowy zestaw ECU idealny do podstawowych silników 6-cylindrowych lub 2-rotorowych, podstawowych konwersji na wtrysk paliwa, pojedynczych silników z VVTi. Nie zawiera skrzynki bezpiecznikowej i przekaźnikowej.
    Długość: 2,5 m (8)

  • Elite 750 + Premium Uniwersalny Zestaw Przewodów Do Montażu – Długość: 2.5m (8′)

    7 062,99  z Vat

    Elite 750 + Premium Universal Wire-in Harness Kit
    Wyjścia: Do 6 wtrysków i 6 zapłonów.
    Dopasowanie: Uniwersalne dla silników 1-12 cylindrowych lub 2-3 rotorowych.
    Zawiera: Elite 750 ECU, Premium Universal Wire-In Harness. Uszczelka przeciwpożarowa, formowany 6-obwodowy bezpiecznik Haltech z pokrywą. 2 przekaźniki, 6 bezpieczników i piny do 6 zapasowych obwodów zasilania. Wodoodporna osłona USB, kabel programowania USB i klucz USB z oprogramowaniem.
    Uwagi: Zestaw jednozłączowy ECU idealny do prostych silników 6-cylindrowych lub 2-rotorowych, podstawowych konwersji na wtrysk paliwa, silników z pojedynczym VVTi.
    Długość: 2,5m (8)

  • Elite 750 + Zestaw Przewodów Wkładanych Premium Uniwersalny – Długość: 5,0 m (16′)

    7 623,99  z Vat

    Elite 750 + Premium Universal Wire-in Harness Kit
    Wyjścia: Do 6 wtrysków i 6 zapłonów.
    Dopasowanie: Uniwersalne dla silników 1-12 cylindrowych lub 2-3 rotorowych.
    Zawiera: Elite 750 ECU, Premium Universal Wire-In Harness. Uszczelka do przeciwpożarowa, formowany 6-obwodowy bezpiecznik Haltech z pokrywą. 2 przekaźniki, 6 bezpieczników i piny do 6 zapasowych obwodów zasilania. Wodoodporna osłona USB, kabel programowania USB i płyta CD z oprogramowaniem.
    Uwagi: Zestaw jednozłączowy ECU idealny do prostych silników 6-cylindrowych lub 2-rotorowych, podstawowych konwersji na wtrysk paliwa, silników z pojedynczym VVTi.
    Długość: 5,0 m (16

  • Elite 750 ECU

    5 310,99  z Vat

    Elite 750 ECU
    Wyjścia: Do 6 wtryskiwaczy i 6 układów zapłonowych.
    Pasuje do: Uniwersalne zastosowania 1-6 cylindrów lub 1-3 rotory.
    Zawiera: Elite 750 ECU, wodoszczelną klapkę USB, kabel programowania USB oraz oprogramowanie NSP na dysku USB.
    Uwagi: Jednokonnectorowe ECU idealne do prostych silników 6-cylindrowych lub 3-rotorowych, podstawowych konwersji na wtrysk paliwa, pojedynczych silników VVTi.

  • Elite 750 ECU + Zestaw Wtyków i Pinów

    5 579,99  z Vat

    Elite 750 ECU + Zestaw wtyczek i pinów
    Zawiera: Elite 750 ECU
    Zestaw wtyczek i pinów dostosowany do ECU

  • Elite 750 Podstawowy Uniwersalny Przewód Do Podłączenia Długość: 2,5 m

    1 311,99  z Vat

    Elite 750 Basic Universal Wire-in Harness
    Uwagi: Nie zawiera skrzynki bezpieczników i przekaźników.
    Długość: 2,5 m (8)

  • Elite 750 Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play Adapter Harness do Nissan Patrol Y60 & Y61 (TB45).

    2 311,99  z Vat

    Elite 750 Nissan Patrol Y60 & Y61 (TB45) Zestaw przejściowy Plug n Play Adaptor Harness

    Pasuje do: Zastępuje fabryczny sterownik ECU dla Nissan Patrol/Safari Y60 i Y61 z automatyczną lub manualną skrzynią biegów. (Brak prze programowania/sterowania zmianą biegów itp.) Tylko TB45E.
    Zawiera: Wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy adapter plug n play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiednim wtykiem i złączkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco i złączki.
    Uwagi: Nadmiarowe wyjścia zapłonowe mogą być wykorzystane (poprzez dostosowanie przewodów) do konwersji z układu z rozdzielaczem na bezpośredni układ zapłonowy. (6 indywidualnych cewek)

  • Elite 750 Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play do Mazda Miata (MX-5) NA

    7 623,99  z Vat

    Elite 750 + Mazda Miata (MX-5) NA Zestaw Adaptera PlugnPlay
    Przystosowany do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego ECU w Mazda Miata (MX-5) NA 1.6L i 1.8L z 2-wtykowym, 2-rzędowym ECU. Tylko skrzynie biegów manualne.
    Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, adapter PlugnPlay, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i płytę CD z oprogramowaniem.
    Uwagi: Nie obsługuje USDM OBDII 96-97, modeli Special Edition SE oraz rocznicowych modeli Anniversary.

  • Elite 750 Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play do Mazda Miata (MX-5) NB

    7 623,99  z Vat

    Elite 750 + Mazda Miata (MX-5) NB Zestaw Adaptera PlugnPlay
    Przystosowany do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego ECU w Mazda Miata (MX-5) NB 1.8L Non VCT (00-04 Aus, 01-05 USA), 1.8L Factory Turbo SE (Aus), Mazdaspeed (04-05 USA) z 3-wtykowym, 3-rzędowym fabrycznym ECU. Tylko skrzynie biegów manualne.
    Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, adapter PlugnPlay, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i płytę CD z oprogramowaniem.

  • Elite 750 Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play do Nissan Patrol Y60 (TB42)

    7 623,99  z Vat

    Elite 750 + Nissan Patrol Y60 (TB42) Zestaw Adaptera Plug n Play
    Przystosowany do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego ECU w Nissan Patrol/Safari Y60 z automatyczną lub manualną skrzynią biegów. (Brak konieczności ponownego programowania/sterowania zmianą biegów itp.) Tylko TB42E.
    Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, wtryskowy formowany plastikowy adapter plug n play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i płytę CD z oprogramowaniem.
    Uwagi: Zapasowe wyjścia zapłonu mogą być używane (za pomocą niestandardowej instalacji elektrycznej) do przejścia z układu rozdzielacza na układ zapłonu bezpośredniego. (6 oddzielnych cewek)

  • Elite 750 Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play do Nissan Patrol Y60 & Y61 (TB45)

    7 623,99  z Vat

    Elite 750 + Nissan Patrol Y60 & Y61 (TB45) Zestaw Adaptera Plug n Play
    Przystosowany do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego ECU w Nissan Patrol/Safari Y60 i Y61 z automatyczną lub manualną skrzynią biegów. (Brak konieczności ponownego programowania/sterowania zmianą biegów itp.) Tylko TB45E.
    Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, wtryskowy formowany plastikowy adapter plug n play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i płytę CD z oprogramowaniem.
    Uwagi: Zapasowe wyjścia zapłonu mogą być używane (za pomocą niestandardowej instalacji elektrycznej) do przejścia z układu rozdzielacza na układ zapłonu bezpośredniego. (6 oddzielnych cewek)

  • Elite 750 Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play do Toyota LandCruiser 80 Series

    7 623,99  z Vat

    Przystosowane do: Toyota LandCruiser 80 Series z roczników MY95-97 z silnikiem 1FZ-FE i tylko z manualną skrzynią biegów. Obsługuje system transferu zbiornika dodatkowego. (Modele dostarczane w Europie prosimy o potwierdzenie układu pinów ECU z Haltech przed zamówieniem)

    Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, złącze adaptera Plug’n’Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i klucz oprogramowania USB.

    Uwagi: Zapasowe wyjścia zapłonu mogą być wykorzystane (za pomocą niestandardowej instalacji elektrycznej) do przejścia z układu rozdzielacza na układ zapłonu bezpośredniego (6 oddzielnych cewek). Sterownik ECU E750 NIE obsługuje fabrycznej kontroli silnika kroczącego na biegu jałowym. Proszę używać sterownika E2000/2500, jeśli ta funkcja jest wymagana.

  • Elite 750 Zestaw przejściowy Plug’n’Play Adapter Harness do Toyoty LandCruiser Serii 80

    2 311,99  z Vat

    Elite 750 Zestaw przejściowy PlugnPlay Adapter Harness do Toyoty LandCruiser Serii 80
    Pasuje do: Zastępuje fabryczny sterownik ECU w modelach MY95-97 Toyoty LandCruiser Serii 80 z silnikiem 1FZ-FE i tylko skrzynią biegów manualną. Obsługuje system transferu dodatkowego zbiornika paliwa. (Modele dostarczone w Europie prosimy o potwierdzenie układu pinów ECU z Haltech przed zamówieniem)
    Zawiera: Zestaw przejściowy PlugnPlay, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiednim wtykiem i złączkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco i złączki.
    Uwagi: Nadmiarowe wyjścia zapłonowe mogą być wykorzystane (poprzez dostosowanie przewodów) do konwersji z układu z rozdzielaczem na bezpośredni układ zapłonowy. (6 indywidualnych cewek). Sterownik ECU E750 NIE obsługuje fabrycznego sterowania silnikiem krokowym przy biegu jałowym. Prosimy użyć sterownika ECU E2000/2500, jeśli ta funkcja jest wymagana.

  • Elite 750 Zestaw przejściowy Plug’n’Play do Mazdy Miata (MX-5) NB.

    2 311,99  z Vat

    Elite 750 Zestaw przejściowy PlugnPlay Adapter Harness do Mazdy Miata (MX-5) NB

    Pasuje do: Mazda Miata (MX-5) NB 1.8L Non VCT lub VCT (00-04), 1.8L Factory Turbo SE (Aus), Mazdaspeed (04-05 USA) z fabrycznym 3-wtykowym 3-rzędowym ECU. Tylko skrzynia biegów manualna.

    Zawiera: Zestaw przejściowy PlugnPlay, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiednim wtykiem i złączkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco i złączki, uszczelnienie na złączu USB, kabel programowania USB oraz płyta CD z oprogramowaniem.

  • Elite PRO Bezpośredni zestaw podłączeniowy i Zestaw Złączy Dodatkowych IC-7 Rozmiar: 300mm (12 cali)”

    399,99  z Vat

    Elite PRO Bezpośredni Zestaw Podłączeniowy i Zestaw Złączy Dodatkowych IC-7

    • Przystosowany do: Sterowników Elite Pro Plug-in oraz Wyświetlacza IC-7
    • Zawiera: Zakończony kabel
    • 1 x Złącze AMP 34 Pin 4-rzędowe 4-row 4 zatrzaski
    • 1 x Złącze DTM 4 Can
    • 15 x Zapasowe wtyczki do złącza AMP
    • 30 x Wtyczki uszczelniające
    • Uwagi: Kabel jest dołączony do zestawu Elite Pro Plugins i IC-7 Display Dash. Kup, jeśli wymagana jest wymiana.
    • Rozmiar: 300mm (12 cali)”
  • Elite PRO Plug-in ECU – Ford Falcon I6 “Barra”

    12 456,99  z Vat

    Elite PRO Plug-in ECU dla Ford Falcon I6 “”Barra””
    Pasuje do: Ford Falcon BA (02-05), BF (05-08), FG (08-14) I6 4.0L DOHC VCT Silnik Barra z manualną skrzynią biegów. Ford Falcon BF (05-08), FG (08-14) I6 4.0L DOHC VCT Silnik Barra z automatyczną skrzynią biegów ZF 6HP26 6-stopniową. Silniki atmosferyczne i turbodoładowane.
    Zawiera: Elite PRO Plug-in ECU, 400 mm (16″”) Wodoodporny (Typ B) Kabel połączeniowy USB do Mini Circular z kapturem wodoodpornym. Złącze pomocnicze AMP 34 Pin superseal z żeńskim gniazdem Elite CAN DTM-4, 30 wodoodpornymi/klejącymi pinami oraz 10 zapasowymi pinami do uzupełnienia miejsc AUX I/O. Oprogramowanie ESP na kluczu USB.

  • Elite PRO Plug-in ECU – Ford Falcon i6 “Barra” + Zestaw Czujnika Wideband Onboard Długość: 2,5 m (8′)

    13 285,99  z Vat

    Elite PRO Plug-in ECU – Ford Falcon i6 “Barra” + Zestaw Czujnika Wideband Onboard
    Pasuje do: Ford Falcon BA (02-05), BF (05-08), FG (08-14) I6 4.0L DOHC VCT Silnik Barra z manualną skrzynią biegów. Ford Falcon BF (05-08), FG (08-14) I6 4.0L DOHC VCT Silnik Barra z automatyczną skrzynią biegów ZF 6HP26 6-stopniową. Silniki atmosferyczne i turbodoładowane.
    Zawiera: Elite PRO Plug-in ECU, przewód złączowy AUX I/O z złączem AMP 34 Pin 4 rzędy 4 szczeliny superseal, żeński gniazdowy 300 mm (12″) Elite CAN DTM-4, 30 wodoodpornych/klejących pinów i 10 zapasowych pinów do uzupełnienia miejsc AUX I/O. Pakiet sprzętu wideband z czujnikiem LSU 4.9, przewodem o długości 1,2 m (4) i nakrętką do spawania czujnika. Kabel połączeniowy USB o długości 400 mm (16″) z wodoodpornym złączem typu B na Mini Circular (90°) z kapturem wodoodpornym.
    Długość: 2,5 m (8)

  • Elite rozdzielacz CAN HUB 4 porty DTM-4

    579,99  z Vat

    Pasuje do:

    Do użytku z maksymalnie trzema urządzeniami CAN.

    Zawiera:

    Elite rozgałęźnik 4-portowy CAN oraz kabel Elite CAN DTM-4 do DTM-4 – 300 mm (12″)

    Uwagi:

    Bezpośrednie podłączenie typu Plug n Play kompatybilne z portem CAN Elite ECU lub złączem CAN w przewodzie Elite ECU Harness. Łącz dwa lub więcej Elite CAN Hubów w razie potrzeby, aby podłączyć wiele urządzeń CAN do twojego sterownika ECU.”

  • Expander IO 12 – 12 kanałów (ID CAN – Skrzynka A)”

    1 751,99  z Vat

    Expander IO 12 – 12 kanałów z zestawem przewodów (ID CAN – Skrzynka B)


    Wyjścia:

    4 cyfrowe wyjścia impulsowe (DPO), 4 cyfrowe wejścia impulsowe (DPI), 4 analogowe wejścia napięciowe (AVI)


    Zawiera:

    Expander IO 12 z pasującym zestawem przewodów, Kabel CAN Elite DTM-4 do 8 pin Czarny TYCO – 300mm (12″”)


    Uwagi: Połącz dwa expandery IO 12 o różnych identyfikatorach CAN (Skrzynka A lub B), aby uzyskać dodatkowo do 24 kanałów (zgodnie z kompatybilnością sterownika ECU)

    Długość: 2,5 metra (8)

  • Expander IO 12 – 12 kanałów (ID CAN – Skrzynka B)

    1 751,99  z Vat

    Expander IO 12 – 12 kanałów (ID CAN – Skrzynka B)

    Wyjścia:

    4 cyfrowe wyjścia impulsowe (DPO), 4 cyfrowe wejścia impulsowe (DPI), 4 analogowe wejścia napięciowe (AVI)

    Zawiera:
    Rozszerzacz IO 12, Kabel CAN Elite DTM-4 do 8 pin Czarny Tyco – 300mm (12″”)

    Uwagi:
    Połącz dwa Rozszerzacze IO 12 o różnych ID CAN (Skrzynka A lub B), aby uzyskać dodatkowo do 24 kanałów (zgodnie z kompatybilnością sterownika ECU)
  • Gumowa przelotka do przewodów zapory ogniowej

    67,99  z Vat

    Gumowa przelotka do przewodów zapory ogniowej

  • Gumowa przelotka do przewodów zapory ogniowej

    67,99  z Vat

    Gumowa przelotka do przewodów zapory ogniowej

  • Gumowa przelotka do przewodów zapory ogniowej

    67,99  z Vat

    Uszczelka gumowa do przeprowadzania przewodów przez ściankę ogniową

    Zawiera:

    1 x Uszczelka do ścianki o średnicy 63,5 mm (2,5 cala)

    Uwagi:
    Średnica zewnętrzna: 63,5 mm (2,5 cala)
    Średnica wewnętrzna: 44,45 mm (1,75 cala)
  • Haltech HC5 – Hydrauliczne narzędzie do zaciskania

    604,99  z Vat
    Haltech HC5 – Hydrauliczne narzędzie do zaciskania

    Przeznaczenie:
    Przewody o przekroju od 00 AWG do 12 AWG.

    Zawiera:
    1 x hydrauliczne narzędzie do zaciskania. O nacisku do 5 ton.
    8 x zestaw matryc – (Rozmiary 4,6,10,16,25,35,50,70mm²)
    1 x zestaw do naprawy hydraulicznej
    1 x pokrowiec transportowy
    1 x intrukcja