Elite 2500

Wyświetlanie wszystkich wyników: 22

  • Elite 2500 + Zestaw wiązki przewodów + z końcówką do silników Nissan RB (bez dodatkowej wiązki przewodów zapłonu, bez dodatkowej wiązki przewodów CAS)

    13 671,99  z Vat

    Zestaw wiązki przewodów Elite 2500 + z końcówką do silników Nissan RB (bez dodatkowej wiązki przewodów zapłonu, bez dodatkowej wiązki przewodów CAS)
    Pasuje: Nissan RB RB20/25/26/30
    Zawiera: sterownik Elite 2500, wiązkę przewodów silnika Nissan RB Series z zakończoną końcówką (HT-130326), czujnik temperatury powietrza (HT-010200), czujnik temperatury płynu chłodzącego (HT-010300), pakiet złączy dla dodatkowych wejść/wyjść, skróconą instrukcję obsługi
    Uwagi: Opcjonalne uprzęże sprzedawane osobno:
    Wiązka pomocnicza CAS – HT-130327,
    Wiązka cewki serii 1 – HT-130331,
    Wiązka cewki serii 2 – HT-130330,
    Wiązka cewek RB30 z pojedynczą krzywką LS1 HT-130343

  • Elite 2500 + GM GEN III LS1 & LS6 (Gotowy do modernizacji DBW) Złącze wtryskiwacza: Bosch EV1 (zgodnie z fabryką)

    13 257,99  z Vat

    Opis: Modernizacja korpusu przepustnicy GEN IV LS2/3 DBW. Typowe złącze alternatora Delco/Bosch GM w stylu amerykańskim. Wstępnie okablowane do bezpośredniego podłączenia do 7-pinowego złącza wiązki przewodów cewki OEM. Gotowy kontroler szerokopasmowy WBC1/2 CAN O2 (sterownik i czujnik(i) nie wchodzą w skład zestawu) Tylko ręczna skrzynia biegów.

    Zawiera: Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i Race. wiązka silnika ze skrzynką bezpieczników, przelotką zapory ogniowej, kablem USB do programowania i kluczem oprogramowania USB.

    Uwagi: Sprawdź złącze alternatora (zobacz skróconą instrukcję obsługi produktu) i w razie potrzeby zamów adapter alternatora. (HT-040090 lub HT-040091) Cewki zapłonowe i wiązki przewodów NIE są dołączone. W razie potrzeby należy zamówić 8 sztuk HT-020102 i/lub HT-045657.

  • Elite 2500 + GM GEN III LS1 & LS6 non DBW do Podłączenia Wtryskiwacza Złącze Wtryskiwacza: Bosch EV1 (zgodnie z fabrycznymi normami)

    13 257,99  z Vat

    Pasuje do: Standardowego złącza alternatora Delco/Bosch GM w stylu amerykańskim. Wstępnie przewodzony do bezpośredniego podłączenia do oryginalnego 7-pinowego złącza przewodu cewki. Gotowy do obsługi kontrolera WBC1/2 CAN O2 Wideband (kontroler i czujnik/czujniki nie są dołączone). Tylko dla skrzyń biegów manualnych.

    Zawiera: Centralę Elite 2500 ECU z funkcją DBW i funkcjami wyścigowymi. Przewód silnika z blokiem bezpieczników, uszczelką do przepustnicy, kablem programowym USB i kluczem programowym USB.

    Uwagi: Prosimy potwierdzić rodzaj złącza alternatora (patrz przewodnik szybkiego startu produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest to konieczne (HT-040090 lub HT-040091). Cewki zapłonowe i przewody nie są dołączone, prosimy o zamówienie 8 x HT-020102 i/lub HT-045657, jeśli są potrzebne.

  • Elite 2500 + GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) Gotowy zestaw przewodów z terminacją do DBW (Drive-By-Wire)

    13 257,99  z Vat

    Zestaw przewodów z terminacją Elite 2500 + GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) gotowy do DBW
    Pasuje do: Powszechnego amerykańskiego stylu złącza alternatora Delco/Bosch GM.
    Wstępnie podłączony do bezpośredniego połączenia z fabrycznym 7-pinowym złączem cewek zapłonowych.
    Tylko dla skrzyń biegów manualnych.
    Zawiera: ECU Elite 2500 z funkcjami DBW i wyścigowymi. Zestaw przewodów silnikowych z blokiem bezpieczników, uszczelką przeciwpożarową, kablem do programowania USB i kluczem oprogramowania USB.
    Uwagi: Prosimy o potwierdzenie złącza alternatora (Patrz szybki przewodnik produktu) i zamówienie adaptera do alternatora, jeśli jest to wymagane. (HT-040090 lub HT-040091)
    Cewki zapłonowe LS2 oraz zestawy przewodów NIE są dołączone

  • Elite 2500 + GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) Zestaw przewodów z gotowym DBW Złącze wtryskiwacza: Bosch EV1

    13 257,99  z Vat

    Elite 2500 + GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) Gotowy zestaw kabli z przygotowaną instalacją DBW
    Pasuje do: Powszechnego amerykańskiego złącza alternatora Delco/Bosch GM.
    Przewodowo przygotowany do bezpośredniego podłączenia do fabrycznego złącza cewki OEM 7 Pin.
    Tylko dla skrzyń biegów manualnych.
    Zawiera: Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i wyścigowymi. Zestaw przewodów silnika z blokiem bezpieczników, uszczelką przeciwpożarową, kablem do programowania USB i kluczem USB do oprogramowania.
    Uwagi: Prosimy potwierdzić rodzaj złącza alternatora (Zobacz szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest wymagany (HT-040090 lub HT-040091).
    Cewki zapłonowe LS2 i zestawy kabli NIE są dołączone.

  • Elite 2500 + GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) zestaw przewodów zakończonych bez DBW

    13 257,99  z Vat

    Elite 2500 + GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) zestaw przewodów bez DBW
    Pasuje do: Wspólnego stylu amerykańskiego złącza alternatora Delco/Bosch GM. Wstępnie połączony do bezpośredniego podłączenia do złącza OEM 7 Pin Coil Harness Connector. Tylko skrzynia manualna.
    Zawiera: Jednostkę sterującą Elite 2500 z funkcjami DBW i wyścigowymi. przewód silnika z blokiem bezpieczników, uszczelką przepustnicy, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
    Uwagi: Prosimy potwierdzić swoje złącze alternatora (Patrz w szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest wymagany. (HT-040090 lub HT-040091) Cewki zapłonowe LS2 i przewody NIE są zawarte.

  • Elite 2500 + Podstawowy Uniwersalny Zestaw Do Montażu – Długość: 2,5 m (8′)

    10 915,99  z Vat

    Elite 2500 + Podstawowy Uniwersalny Zestaw Do Montażu
    Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
    Pasuje do: Uniwersalne zastosowania od 1 do 12 cylindrów lub od 2 do 4 rotorów.
    Zawiera: ECU Elite 2500 z DBW i Funkcjami Wyścigowymi. Podstawowy Uniwersalny Zestaw Przewodów Do Montażu, kabel do programowania USB i Klucz USB do Oprogramowania.
    Uwagi: Najwyższej klasy sterownik ECU firmy Haltech z dwoma złączami. Idealny do popularnych aplikacji performance i wyścigowych w późnych modelach samochodów. Zalecany dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub 2, 3, 4 rotorów, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu. Nie zawiera skrzynki bezpieczników i przekaźników.
    Długość: 2,5 m (8)

  • Elite 2500 + Zestaw Przerwany do Podłączenia dla Forda Falcona BA/BF z silnikiem Barra 4.0L I6 Złącze Wtryskiwacza: Fabryczne Bosch EV1

    14 812,99  z Vat

    Pasuje do: Silnika Ford Barra znajdującego się w wersjach BA/BF, Barra 182, 190, 240T, 245T, 270T

    Zawiera: Centralę Elite 2500 ECU, Zestaw Przerwany z Blokiem Bezpieczników, Moduł Zapłonowy HPI 6 – (HT-020036), Przewodnik Szybkiego Startu, Pakiet Złącz

    Uwagi: Pasuje do fabrycznych złączy wtryskiwaczy Bosch EV1 – Zawiera Przewód Silnikowy i Zestaw Bloku Bezpieczników, Zawiera wstępnie połączony moduł zapłonowy HPI6 15AMP 6CH i fabryczny przewód zapłonowy cewki.

  • Elite 2500 + Zestaw Przerwany do Podłączenia dla Forda Falcona FG z silnikiem Barra 4.0L I6 Złącze Wtryskiwacza: Fabryczne Bosch EV1

    15 129,99  z Vat

    Pasuje do: Silnika Ford Barra znajdującego się w wersjach FG, Barra 270T FG, 310T, 325T

    Zawiera: – Centralę Elite 2500 ECU – Zestaw Przerwany z Blokiem Bezpieczników – Moduł Zapłonowy HPI 6 – (HT-020036) – Przewodnik Szybkiego Startu – Pakiet Złącz

    Uwagi: Pasuje do fabrycznych złączy wtryskiwaczy Bosch EV1 – Zawiera Przewód Silnikowy i Zestaw Bloku Bezpieczników, Zawiera wstępnie połączony moduł zapłonowy HPI6 15AMP 6CH i fabryczny przewód zapłonowy cewki.

  • Elite 2500 + Zestaw przewodów bez DBW dla GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.)

    13 257,99  z Vat

    Elite 2500 + GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) zestaw przewodów bez DBW
    Pasuje do: Powszechnego stylu amerykańskiego złącza alternatora Delco/Bosch GM. Wstępnie przewodzony do bezpośredniego podłączenia do oryginalnego 7-pinowego złącza cewki zapłonowej. Tylko skrzynie biegów manualne.
    Zawiera: ECU Elite 2500 z funkcjami DBW i wyścigowymi. Zestaw przewodów silnikowych z blokiem bezpieczników, uszczelką do przepustnicy, przewodem programowania USB i kluczem USB do oprogramowania.
    Uwagi: Prosimy potwierdzić złącze alternatora (patrz szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest wymagany (HT-040090 lub HT-040091). Cewki zapłonowe LS2 i zestawy przewodów NIE są dołączone.

  • Elite 2500 + Zestaw przewodów silnikowych zakończonych dla silnika Nissan RB Twin Cam z podzestawem typu zapłonu Serii 1 (wczesny)

    14 422,99  z Vat

    Elite 2500 + Przewód silnika zakończony dla Nissan RB Twin Cam z podwójnym wałkiem rozrządu z subwtyczką typu zapłonu serii 1 (wczesny)
    Pasuje do: Nissan RB Twin Cam RB20/25/26 z cewkami Serii 1 (zewnętrzny moduł zapłonowy OEM)
    Zawiera: Centrala Elite 2500 ECU, Zakończony przewód Nissan RB Twin Cam – HT-130326, Przewód CAS – HT-130327, Przewód cewki Serii 1 HT-130331, Czujnik temperatury powietrza – HT-010200, Czujnik temperatury płynu chłodzącego – HT-010300, Zestaw złączy dla wejść/wyjść dodatkowych, Przewodnik szybkiego startu.

  • Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończonych dla Nissan RB Twin Cam z podwójnym wałkiem rozrządu z podwtyczką zapłonu serii 2 (późny)

    14 422,99  z Vat

    Elite 2500 + Zestaw wiązek zakończonych dla silnika Nissan RB Twin Cam z Serii 2 (późne) typem zapłonu – podharness
    Dopasowane do: Nissan RB Twin Cam RB20/25/26 z cewkami Serii 2 (Ignitor wbudowany w cewkę)
    Zawiera: Jednostka sterująca Elite 2500 ECU, Zakończona wiązka silnika Nissan RB Twin Cam – HT-130326, Wiązka CAS – HT-130327, Wiązka cewek Serii 2 HT-130330, Czujnik temperatury powietrza – HT-010200, Czujnik temperatury płynu chłodzącego – HT-010300, Pakiet złącz do wejść/wyjść dodatkowych, Szybki przewodnik rozruchowy

  • Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończonych dla silnika Nissan RB30 pojedynczy wał z cewką LS1 i podharness CAS

    14 671,99  z Vat

    Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończonych dla silnika Nissan RB30 Single Cam z cewką LS1 i podprzewodem CAS
    Pasuje do: Nissan RB30 Single Cam
    Zawiera: Jednostka sterująca Elite 2500 ECU, Terminowany przewód dla silnika Nissan RB Single Cam (HT-130326), Cewka zapłonowa LS1 i przewód (HT-130343), Podprzewód CAS (HT-130344), Czujnik temperatury powietrza (HT-010200), Czujnik temperatury płynu chłodzącego (HT-010300), Pakiet złączek do wejść/wyjść dodatkowych, Przewodnik szybkiego uruchomienia.

  • Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończonych dla Toyota 2JZ HPI6

    16 563,99  z Vat

    Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończonych dla Toyota 2JZ HPI6

    Pasuje do: silników VVT-i i nie-VVT-i.
    Tylko skrzynia manualna.
    Zawiera: Jednostka ECU Elite 2500 z funkcjami DBW i wyścigowymi. Przewód silnika z blokiem bezpieczników, uszczelką przeciwpożarową, wstępnie okablowany moduł zapłonowy HPI6 15AMP 6CH i fabryczny przewód zapłonowy cewki, kabel programowania USB i klucz USB do oprogramowania.
    Uwagi: Jeśli Twój silnik jest wyposażony w fabryczny elektroniczny przepustnicę ETCS-i, będzie wymagał “”Zestawu konwersji przepustnicy”” lub konwersji na mechaniczną przepustnicę napędzaną linką.

  • Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończonych dla Toyota 2JZ IGN-1A

    14 690,99  z Vat

    Elite 2500 + Toyota 2JZ IGN-1A Terminated Harness Kit
    Pasuje do silników z systemem VVT-i oraz bez systemu VVT-i.
    Tylko dla skrzyń biegów manualnych.
    Zawiera: sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i wyścigowymi, przewód silnikowy z blokiem bezpieczników, uszczelkę do przejścia przez ścianę komory silnika, wstępnie przewinięty wysokowydajny cewka indukcyjna IGN-1A (z wbudowanym układem zapłonowym) oraz przewód zapłonowy, kabel programowania USB i klucz do oprogramowania USB.
    Uwagi: Jeśli twój silnik jest wyposażony w fabryczne elektroniczne ciało przepustnicy ETCS-i, będzie wymagał “”Throttle Convert Kit”” lub konwersji na mechaniczne ciało przepustnicy z napędem kablowym.
    Cewki IGN-1A NIE są dołączone. Proszę zamówić 6 x HT-020114, jeśli są potrzebne.

  • Elite 2500 + Zestaw Uniwersalny Premium do Montażu – Długość: 2.5m (8′)

    11 574,99  z Vat

    Elite 2500 + Zestaw Uniwersalnych Przewodów Premium do Montażu
    Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
    Pasuje do: Zalecane dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub 2, 3, 4 rotorów, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu.
    Zawiera: ECU Elite 2500 z DBW i Funkcjami Wyścigowymi. Premium Uniwersalny Zestaw Przewodów Do Montażu. Uszczelka do przepustnicy, formowana skrzynka zabezpieczająca 6 obwodów zasilania i pokrywa. 4 przekaźniki, 7 bezpieczników i pinezki do 2 zapasowych obwodów zasilania. Kabel do programowania USB i Klucz USB do Oprogramowania.
    Uwagi: Najwyższej klasy, dwukonnektorowy sterownik ECU. Idealny do popularnych aplikacji performance i wyścigowych w późnych modelach samochodów.
    Długość: 2.5m (8′)

  • Elite 2500 + Zestaw Uniwersalny Premium do Montażu – Długość: 5,0 m (16′)

    12 256,99  z Vat

    Elite 2500 + Zestaw Uniwersalnych Przewodów Premium do Montażu
    Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
    Pasuje do: Zalecane dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub 2, 3, 4 rotorów, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu.
    Zawiera: ECU Elite 2500 z DBW i Funkcjami Wyścigowymi. Premium Uniwersalny Zestaw Przewodów Do Montażu. Uszczelka do przepustnicy, formowana skrzynka zabezpieczająca 6 obwodów zasilania i pokrywa. 4 przekaźniki, 7 bezpieczników i pinezki do 2 zapasowych obwodów zasilania. Kabel do programowania USB i Klucz USB do Oprogramowania.
    Uwagi: Najwyższej klasy, dwukonnektorowy sterownik ECU. Idealny do popularnych aplikacji performance i wyścigowych w późnych modelach samochodów.
    Długość: 5,0 m (16)

  • Elite 2500 ECU

    9 261,99  z Vat

    Elite 2500 ECU
    Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
    Dopasowanie: Uniwersalne zastosowanie od 1 do 12 cylindrów lub 2-4 rotory.
    Zawiera: Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i Race, kabel programowania USB oraz klucz USB do oprogramowania.
    Uwagi: Idealna do popularnych zastosowań w performance i wyścigach w modelach późnych lat. Zalecana do silników 4, 6, 8 cylindrów, z elektronicznym sterowaniem przepustnicą (DBW) lub silników z 2, 3, 4 rotorami, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałami rozrządu.

  • Elite 2500 ECU + Zestaw wtyków i pinów

    9 662,99  z Vat

    Elite 2500 ECU + Zestaw wtyków i pinów
    Zawiera: Elite 2500 ECU
    dostosowany zestaw wtyków i pinów

  • Przewód zapłonowy Elite 2000/2500 do silnika Ford Barra 4.0 BA/BF.

    169,99  z Vat

    Pasuje do: Ford Barra 4.0L BA/BF

    Zawiera: Przewód zapłonowy Elite 2000/2500 dla silnika Ford Barra

    Uwagi: * Używaj z Terminated Engine Harness (HT-141388 lub HT-141389), sprzedawanym osobno.

  • Zestaw przewodów bez zapłonu dla Elite 2500 + Toyota 2JZ z zakończonymi wtykami

    13 758,99  z Vat

    Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończonych bez zapłonu do Toyoty 2JZ
    Pasuje do silników z VVT-i i bez VVT-i.
    Tylko dla skrzyń biegów manualnych.
    Zawiera: Centrala sterująca Elite 2500 z systemem DBW oraz funkcjami wyścigowymi. przewód silnikowy z blokiem bezpieczników, uszczelką przepusty przeciwpożarowej, 1200mm przedłużonym przewodem zapłonowym, kabel programowania USB i klucz oprogramowania USB.
    Uwagi: Jeśli Twój silnik jest wyposażony w fabryczne elektroniczne przepustnice ETCS-i, będzie wymagał zestawu konwersyjnego do przepustnicy lub konwersji na mechaniczną przepustnicę napędzaną linką.

  • Zestaw przewodów zakończonych Elite 2500 + V8 do silników Small/Big Block GM, Ford i Chrysler

    13 573,99  z Vat

    Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończony dla silników V8 GM, Ford i Chrysler Small/Big Block
    Wyjścia: Do 8 wtryskiwaczy i 8 układów zapłonowych.
    Dla: Silniki V8 GM Small/Big Block
    Silniki V8 Ford Small/Big Block
    Chrysler HEMI
    Zawiera: Jednostkę sterującą Elite 2500 z funkcjami DBW i funkcjami wyścigowymi, przewód silnika z blokiem bezpieczników, uszczelką przepustnicy i przewodem do zapłonu przygotowanym na distributor/MSD, kabel programowania USB oraz klucz oprogramowania USB.
    Uwagi: Gotowe na 8 niezależnych cewek zapłonowych (Direct fire) przy użyciu HT-130306, HT-130311, HT-130312 lub HT-130313