Haltech

Wyświetlanie 145–168 z 654 wyników

  • Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończonych dla Toyota 2JZ HPI6

    16 563,99  z Vat

    Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończonych dla Toyota 2JZ HPI6

    Pasuje do: silników VVT-i i nie-VVT-i.
    Tylko skrzynia manualna.
    Zawiera: Jednostka ECU Elite 2500 z funkcjami DBW i wyścigowymi. Przewód silnika z blokiem bezpieczników, uszczelką przeciwpożarową, wstępnie okablowany moduł zapłonowy HPI6 15AMP 6CH i fabryczny przewód zapłonowy cewki, kabel programowania USB i klucz USB do oprogramowania.
    Uwagi: Jeśli Twój silnik jest wyposażony w fabryczny elektroniczny przepustnicę ETCS-i, będzie wymagał “”Zestawu konwersji przepustnicy”” lub konwersji na mechaniczną przepustnicę napędzaną linką.

  • Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończonych dla Toyota 2JZ IGN-1A

    14 690,99  z Vat

    Elite 2500 + Toyota 2JZ IGN-1A Terminated Harness Kit
    Pasuje do silników z systemem VVT-i oraz bez systemu VVT-i.
    Tylko dla skrzyń biegów manualnych.
    Zawiera: sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i wyścigowymi, przewód silnikowy z blokiem bezpieczników, uszczelkę do przejścia przez ścianę komory silnika, wstępnie przewinięty wysokowydajny cewka indukcyjna IGN-1A (z wbudowanym układem zapłonowym) oraz przewód zapłonowy, kabel programowania USB i klucz do oprogramowania USB.
    Uwagi: Jeśli twój silnik jest wyposażony w fabryczne elektroniczne ciało przepustnicy ETCS-i, będzie wymagał “”Throttle Convert Kit”” lub konwersji na mechaniczne ciało przepustnicy z napędem kablowym.
    Cewki IGN-1A NIE są dołączone. Proszę zamówić 6 x HT-020114, jeśli są potrzebne.

  • Elite 2500 + Zestaw Uniwersalny Premium do Montażu – Długość: 2.5m (8′)

    11 574,99  z Vat

    Elite 2500 + Zestaw Uniwersalnych Przewodów Premium do Montażu
    Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
    Pasuje do: Zalecane dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub 2, 3, 4 rotorów, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu.
    Zawiera: ECU Elite 2500 z DBW i Funkcjami Wyścigowymi. Premium Uniwersalny Zestaw Przewodów Do Montażu. Uszczelka do przepustnicy, formowana skrzynka zabezpieczająca 6 obwodów zasilania i pokrywa. 4 przekaźniki, 7 bezpieczników i pinezki do 2 zapasowych obwodów zasilania. Kabel do programowania USB i Klucz USB do Oprogramowania.
    Uwagi: Najwyższej klasy, dwukonnektorowy sterownik ECU. Idealny do popularnych aplikacji performance i wyścigowych w późnych modelach samochodów.
    Długość: 2.5m (8′)

  • Elite 2500 + Zestaw Uniwersalny Premium do Montażu – Długość: 5,0 m (16′)

    12 256,99  z Vat

    Elite 2500 + Zestaw Uniwersalnych Przewodów Premium do Montażu
    Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
    Pasuje do: Zalecane dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub 2, 3, 4 rotorów, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu.
    Zawiera: ECU Elite 2500 z DBW i Funkcjami Wyścigowymi. Premium Uniwersalny Zestaw Przewodów Do Montażu. Uszczelka do przepustnicy, formowana skrzynka zabezpieczająca 6 obwodów zasilania i pokrywa. 4 przekaźniki, 7 bezpieczników i pinezki do 2 zapasowych obwodów zasilania. Kabel do programowania USB i Klucz USB do Oprogramowania.
    Uwagi: Najwyższej klasy, dwukonnektorowy sterownik ECU. Idealny do popularnych aplikacji performance i wyścigowych w późnych modelach samochodów.
    Długość: 5,0 m (16)

  • Elite 2500 ECU

    9 261,99  z Vat

    Elite 2500 ECU
    Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
    Dopasowanie: Uniwersalne zastosowanie od 1 do 12 cylindrów lub 2-4 rotory.
    Zawiera: Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i Race, kabel programowania USB oraz klucz USB do oprogramowania.
    Uwagi: Idealna do popularnych zastosowań w performance i wyścigach w modelach późnych lat. Zalecana do silników 4, 6, 8 cylindrów, z elektronicznym sterowaniem przepustnicą (DBW) lub silników z 2, 3, 4 rotorami, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałami rozrządu.

  • Elite 2500 ECU + Zestaw wtyków i pinów

    9 662,99  z Vat

    Elite 2500 ECU + Zestaw wtyków i pinów
    Zawiera: Elite 2500 ECU
    dostosowany zestaw wtyków i pinów

  • Elite 2500 GM GEN III LS1 & LS6 (Gotowa do modyfikacji na sterowanie przepustnicą elektroniczną – DBW) Zakończona Wiązka

    3 994,99  z Vat

    Elite 2500 GM GEN III LS1 & LS6 (Gotowa do modyfikacji na sterowanie przepustnicą elektroniczną – DBW) Zakończona Wiązka
    Pasuje do: Modernizacji układu GEN IV LS2/3 z przepustnicą elektroniczną DBW.
    Powszechne złącze alternatora typu Delco/Bosch stosowane w GM.
    Przewodowa konfiguracja do bezpośredniego podłączenia do fabrycznego 7-pinowego złącza przewodów cewki zapłonowej OEM.
    Gotowy do podłączenia kontrolera szerokopasmowego O2 CAN WBC1/2 (Kontroler i czujnik(i) nie są dołączone).
    Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
    Zawiera: Wiązkę silnikową z blokiem bezpieczników i uszczelką do przepustnicy.
    Uwagi: Prosimy potwierdzić rodzaj złącza alternatora (Zobacz szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest to wymagane. (HT-040090 lub HT-040091)
    Cewki zapłonowe i przewody nie są dołączone, prosimy zamówić 8 x HT-020102 i/lub HT-045657, jeśli są wymagane.

  • Elite 2500 GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) Zakończona Wiązka gotowa do sterowania przepustnicą elektroniczną (DBW)

    3 994,99  z Vat

    Elite 2500 GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) Zakończona Wiązka gotowa do sterowania przepustnicą elektroniczną (DBW)
    Pasuje do: Powszechnego amerykańskiego złącza alternatora typu Delco/Bosch stosowanego w GM. Przewodowa konfiguracja do bezpośredniego podłączenia do fabrycznego 7-pinowego złącza przewodów cewki zapłonowej OEM. Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
    Zawiera: Wiązkę silnikową z blokiem bezpieczników i uszczelką do przepustnicy.
    Uwagi: Prosimy potwierdzić rodzaj złącza alternatora (Zobacz szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest to wymagane. (HT-040090 lub HT-040091) Cewki zapłonowe LS2 oraz przewody nie są dołączone.

  • Elite 2500 GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) Zakończona Wiązka gotowa do sterowania przepustnicą elektroniczną (DBW)

    3 994,99  z Vat

    Elite 2500 GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) Wiązka zakończona, gotowa do sterowania przepustnicą elektroniczną (DBW)
    Pasuje do: Powszechnego amerykańskiego złącza alternatora typu Delco/Bosch stosowanego w GM.
    Przewodowo skonfigurowana do bezpośredniego podłączenia do fabrycznego 7-pinowego złącza przewodów cewki zapłonowej OEM.
    Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
    Zawiera: Wiązkę silnikową z blokiem bezpieczników i uszczelką do przepustnicy.
    Uwagi: Prosimy potwierdzić rodzaj złącza alternatora (Zobacz szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest to wymagane. (HT-040090 lub HT-040091)
    Cewki zapłonowe LS2 oraz przewody nie są dołączone.

  • Elite 2500 T ECU

    16 285,99  z Vat

    ECU Elite 2500 T
    Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
    Pasuje do: Zalecane dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub 2, 3, 4 rotorów, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu.
    Zawiera: ECU Elite 2500 T z DBW, Zaawansowanym Zarządzaniem Momentem Obrotowym i Funkcjami Wyścigowymi, kabel USB do programowania oraz klucz USB do oprogramowania.
    Uwagi: Najwyższej klasy, dwukonnektorowy sterownik ECU z Zaawansowanym Zarządzaniem Momentem Obrotowym (ATM). Idealny do popularnych aplikacji performance i wyścigowych w późnych modelach samochodów.

  • Elite 2500 V8 do silników V8 małego/dużego bloku GM, Forda i Chryslera. Wiązka zakończona

    4 311,99  z Vat

    Elite 2500 V8 Small/Big Block GM, Ford & Chrysler Terminated Harness
    Wyjścia: Do 8 wtryskiwaczy i 8 zapłonów.
    Pasuje do: Silników V8 GM Small/Big Block
    Silników V8 Ford Small/Big Block
    Chrysler HEMI
    Zawiera: Wiązkę silnikową z blokiem bezpieczników, uszczelką do przepusty i gotową do dystrybutora/MSD wiązką zapłonową.
    Uwagi: Gotowe do 8 indywidualnych cewek zapłonowych (zapłon bezpośredni) przy użyciu HT-130306, HT-130311, HT-130312 lub HT-130313

  • Elite 2500 Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play do Mazda RX7 FD3S-S6

    11 574,99  z Vat

    Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla Mazda RX7 FD3S-S6 (92-95) z 2-rzędnym wtykiem ECU. Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.

    Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.

  • Elite 2500 Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play do Mazda RX7 FD3S-S7&8

    11 574,99  z Vat

    Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla Mazda RX7 FD3S-S7&8 (96-02) z 4-rzędnym wtykiem ECU. Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.

    Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.

    Uwagi: Sterownik E1000/1500 przeznaczony do użytku tylko z jednym turbo konwersji. Sterownik E2000/2500 obsługuje fabryczną kontrolę podwójnego turbo.

  • Elite 2500 Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play do Mitsubishi EVO 9 & EVO 8 MR

    11 574,99  z Vat

    Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla Mitsubishi EVO 9 (wszystkie regiony) EVO 8 MR (6-biegowy) (tylko JDM, wyłączając USDM) z manualną skrzynią biegów.

    Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.

    Uwagi: Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów. Wyłącza USDM dla modelu EVO 8 MR (6-biegowy).

  • Elite 2500 Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play do Nissan 300ZX Z32

    11 574,99  z Vat

    Pasuje do: Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play zastępujący fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla samochodów Nissan 300ZX Z32 z manualną skrzynią biegów.

    Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.

    Uwagi: Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.

  • Elite 2500 Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play do Nissan Patrol Y60 & Y61 (TB45).

    11 574,99  z Vat

    Pasuje do: Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play zastępujący fabryczny sterownik silnika (ECU) dla Nissan Patrol/Safari Y60 i Y61 z automatyczną lub manualną skrzynią biegów. (Brak przebudowy/sterowania zmiany biegów itp.) TYLKO TB45E.

    Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.

    Uwagi: Zapasowe wyjścia zapłonowe mogą być używane (poprzez niestandardowe okablowanie) do przejścia z układu rozdzielacza na bezpośredni system zapłonu iskrowego. (6 indywidualnych cewek)

  • Elite 2500 Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play do Nissan Skyline R32/33/R34 GT-R

    11 574,99  z Vat

    Pasuje do: Nissan Skyline R32 GTS-T, R32 GT-R, R33 GTS-T, R33 GT-R, R34 GT-R.

    Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi. Zestaw przejściowy Plug’n’Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.

    Uwagi: Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.

  • Elite 2500 Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play do Nissan Skyline R34 GT-T & Stagea WC34

    11 574,99  z Vat

    Pasuje do: Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play zastępujący fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla samochodów Nissan Skyline R34 GT-T Stagea WC34 z manualną skrzynią biegów.

    Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.

  • Elite 550 + Podstawowy Uniwersalny Zestaw Przewodowy do Instalacji – Długość: 2,5 m (8′)

    5 633,99  z Vat

    Elite 550 + Podstawowy Uniwersalny Zestaw Przewodowy do Instalacji
    Wyjścia: Do 4 wtryskiwaczy i 4 układów zapłonowych.
    Pasuje do: Uniwersalne zastosowania 1-8 cylindrów lub 2 rotory.
    Zawiera: Elite 550 ECU, podstawowy uniwersalny zestaw przewodowy do instalacji, wodoszczelną zakrętkę USB, kabel programowania USB i płytę z oprogramowaniem.
    Uwagi: Zestaw ECU Haltech, jednokonnectorowy, wejściowy zestaw ECU. Idealny do podstawowych zastosowań silników 4-cylindrowych lub 2-rotorowych oraz podstawowych konwersji na wtrysk paliwa. Nie zawiera pudełka bezpiecznikowego i przekaźnika.
    Długość: 2,5 m (8)

  • Elite 550 + Zestaw przewodowy Uniwersalny Premium do instalacji Długość: 2.5m (8′)

    6 048,99  z Vat

    Elite 550 + Zestaw przewodowy Uniwersalny Premium do instalacji
    Wyjścia: Do 4 wtryskiwaczy i 4 układów zapłonowych.
    Pasuje do: Uniwersalne zastosowania 1-8 cylindrów lub 2 rotory.
    Zawiera: Elite 550 ECU, Premium Uniwersalny Zestaw Przewodowy do Instalacji. Przepustnica na przegrodzie, formowany 6-cio obwodowy bezpiecznik Haltech, pudełko bezpiecznikowe i pokrywa. 2 przekaźniki, 4 bezpieczniki i pinezki do 4 zapasowych obwodów zasilania. Wodoszczelna zakrętka USB, kabel programowania USB i płyta z oprogramowaniem.
    Uwagi: Zestaw ECU Haltech, jednokonnectorowy, wejściowy zestaw ECU. Idealny do podstawowych zastosowań silników 4-cylindrowych lub 2-rotorowych oraz podstawowych konwersji na wtrysk paliwa.
    Długość: 2,5 m (8)

  • Elite 550 + Zestaw przewodowy Uniwersalny Premium do instalacji Długość: 5,0 m (16′)

    6 633,99  z Vat

    Elite 550 + Premium Universal Wire-in Harness Kit
    Wyjścia: Do 4 wtryskiwaczy i 4 układów zapłonowych.
    Pasuje do: Uniwersalne zastosowania 1-8 cylindrów lub 2 rotory.
    Zawiera: Elite 550 ECU, Premium Uniwersalny Zestaw Przewodowy do Instalacji. Przepustnica na przegrodzie, formowany 6-cio obwodowy bezpiecznik Haltech, pudełko bezpiecznikowe i pokrywa. 2 przekaźniki, 4 bezpieczniki i pinezki do 4 zapasowych obwodów zasilania. Wodoszczelna zakrętka USB, kabel programowania USB i płyta z oprogramowaniem.
    Uwagi: Zestaw wejściowy Haltech, jednokonnectorowy ECU Kit. Idealny do prostych aplikacji silników 4-cylindrowych lub 2-rotorowych oraz podstawowych konwersji na wtrysk paliwa.
    Długość: 5,0 m (16)

  • Elite 550 ECU

    4 315,99  z Vat

    Elite 550 ECU
    Wyjścia: Do 4 wtryskiwaczy i 4 zapłonów.
    Pasuje do: Uniwersalne zastosowania 1-8 cylindrów lub 2 wirników.
    Zawiera: Elite 550 ECU, wodoszczelna pokrywa USB, kabel programowania USB.
    Uwagi: Wersja wejściowa Haltech, jednozłączowa ECU. Idealna do podstawowych zastosowań w silnikach 4-cylindrowych lub 2-wirnikowych oraz podstawowych konwersji EFI.

  • Elite 550 ECU + zestaw wtyczek i pinów

    4 584,99  z Vat

    Elite 550 ECU + Zestaw wtyczek i pinów
    Zawiera: 1 x Elite 550 ECU + Wtyczki i piny

  • Elite 550 Premium Uniwersalny Przewód Do Podłączenia Długość: 2,5 metra

    1 750,99  z Vat

    Elite 550 Premium Uniwersalny Przewód Do Podłączenia
    Zawiera: Uszczelkę do ściany ogniowej, formowane pudełko bezpieczników Haltech z 6 obwodami zasilającymi i pokrywą. 2 przekaźniki, 4 bezpieczniki i pinezki do 4 dodatkowych obwodów zasilających.
    Długość: 2,5 metra (8 stóp)