Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończonych dla Toyota 2JZ HPI6
Pasuje do: silników VVT-i i nie-VVT-i.
Tylko skrzynia manualna.
Zawiera: Jednostka ECU Elite 2500 z funkcjami DBW i wyścigowymi. Przewód silnika z blokiem bezpieczników, uszczelką przeciwpożarową, wstępnie okablowany moduł zapłonowy HPI6 15AMP 6CH i fabryczny przewód zapłonowy cewki, kabel programowania USB i klucz USB do oprogramowania.
Uwagi: Jeśli Twój silnik jest wyposażony w fabryczny elektroniczny przepustnicę ETCS-i, będzie wymagał “”Zestawu konwersji przepustnicy”” lub konwersji na mechaniczną przepustnicę napędzaną linką.
Elite 2500 + Toyota 2JZ IGN-1A Terminated Harness Kit
Pasuje do silników z systemem VVT-i oraz bez systemu VVT-i.
Tylko dla skrzyń biegów manualnych.
Zawiera: sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i wyścigowymi, przewód silnikowy z blokiem bezpieczników, uszczelkę do przejścia przez ścianę komory silnika, wstępnie przewinięty wysokowydajny cewka indukcyjna IGN-1A (z wbudowanym układem zapłonowym) oraz przewód zapłonowy, kabel programowania USB i klucz do oprogramowania USB.
Uwagi: Jeśli twój silnik jest wyposażony w fabryczne elektroniczne ciało przepustnicy ETCS-i, będzie wymagał “”Throttle Convert Kit”” lub konwersji na mechaniczne ciało przepustnicy z napędem kablowym.
Cewki IGN-1A NIE są dołączone. Proszę zamówić 6 x HT-020114, jeśli są potrzebne.
Elite 2500 + Zestaw Uniwersalnych Przewodów Premium do Montażu
Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
Pasuje do: Zalecane dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub 2, 3, 4 rotorów, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu.
Zawiera: ECU Elite 2500 z DBW i Funkcjami Wyścigowymi. Premium Uniwersalny Zestaw Przewodów Do Montażu. Uszczelka do przepustnicy, formowana skrzynka zabezpieczająca 6 obwodów zasilania i pokrywa. 4 przekaźniki, 7 bezpieczników i pinezki do 2 zapasowych obwodów zasilania. Kabel do programowania USB i Klucz USB do Oprogramowania.
Uwagi: Najwyższej klasy, dwukonnektorowy sterownik ECU. Idealny do popularnych aplikacji performance i wyścigowych w późnych modelach samochodów.
Długość: 2.5m (8′)
Elite 2500 + Zestaw Uniwersalnych Przewodów Premium do Montażu
Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
Pasuje do: Zalecane dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub 2, 3, 4 rotorów, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu.
Zawiera: ECU Elite 2500 z DBW i Funkcjami Wyścigowymi. Premium Uniwersalny Zestaw Przewodów Do Montażu. Uszczelka do przepustnicy, formowana skrzynka zabezpieczająca 6 obwodów zasilania i pokrywa. 4 przekaźniki, 7 bezpieczników i pinezki do 2 zapasowych obwodów zasilania. Kabel do programowania USB i Klucz USB do Oprogramowania.
Uwagi: Najwyższej klasy, dwukonnektorowy sterownik ECU. Idealny do popularnych aplikacji performance i wyścigowych w późnych modelach samochodów.
Długość: 5,0 m (16)
Elite 2500 ECU
Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
Dopasowanie: Uniwersalne zastosowanie od 1 do 12 cylindrów lub 2-4 rotory.
Zawiera: Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i Race, kabel programowania USB oraz klucz USB do oprogramowania.
Uwagi: Idealna do popularnych zastosowań w performance i wyścigach w modelach późnych lat. Zalecana do silników 4, 6, 8 cylindrów, z elektronicznym sterowaniem przepustnicą (DBW) lub silników z 2, 3, 4 rotorami, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałami rozrządu.
Elite 2500 GM GEN III LS1 & LS6 (Gotowa do modyfikacji na sterowanie przepustnicą elektroniczną – DBW) Zakończona Wiązka
Pasuje do: Modernizacji układu GEN IV LS2/3 z przepustnicą elektroniczną DBW.
Powszechne złącze alternatora typu Delco/Bosch stosowane w GM.
Przewodowa konfiguracja do bezpośredniego podłączenia do fabrycznego 7-pinowego złącza przewodów cewki zapłonowej OEM.
Gotowy do podłączenia kontrolera szerokopasmowego O2 CAN WBC1/2 (Kontroler i czujnik(i) nie są dołączone).
Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Wiązkę silnikową z blokiem bezpieczników i uszczelką do przepustnicy.
Uwagi: Prosimy potwierdzić rodzaj złącza alternatora (Zobacz szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest to wymagane. (HT-040090 lub HT-040091)
Cewki zapłonowe i przewody nie są dołączone, prosimy zamówić 8 x HT-020102 i/lub HT-045657, jeśli są wymagane.
Elite 2500 GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) Zakończona Wiązka gotowa do sterowania przepustnicą elektroniczną (DBW)
Pasuje do: Powszechnego amerykańskiego złącza alternatora typu Delco/Bosch stosowanego w GM. Przewodowa konfiguracja do bezpośredniego podłączenia do fabrycznego 7-pinowego złącza przewodów cewki zapłonowej OEM. Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Wiązkę silnikową z blokiem bezpieczników i uszczelką do przepustnicy.
Uwagi: Prosimy potwierdzić rodzaj złącza alternatora (Zobacz szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest to wymagane. (HT-040090 lub HT-040091) Cewki zapłonowe LS2 oraz przewody nie są dołączone.
Elite 2500 GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) Wiązka zakończona, gotowa do sterowania przepustnicą elektroniczną (DBW)
Pasuje do: Powszechnego amerykańskiego złącza alternatora typu Delco/Bosch stosowanego w GM.
Przewodowo skonfigurowana do bezpośredniego podłączenia do fabrycznego 7-pinowego złącza przewodów cewki zapłonowej OEM.
Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Wiązkę silnikową z blokiem bezpieczników i uszczelką do przepustnicy.
Uwagi: Prosimy potwierdzić rodzaj złącza alternatora (Zobacz szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest to wymagane. (HT-040090 lub HT-040091)
Cewki zapłonowe LS2 oraz przewody nie są dołączone.
ECU Elite 2500 T
Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
Pasuje do: Zalecane dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub 2, 3, 4 rotorów, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu.
Zawiera: ECU Elite 2500 T z DBW, Zaawansowanym Zarządzaniem Momentem Obrotowym i Funkcjami Wyścigowymi, kabel USB do programowania oraz klucz USB do oprogramowania.
Uwagi: Najwyższej klasy, dwukonnektorowy sterownik ECU z Zaawansowanym Zarządzaniem Momentem Obrotowym (ATM). Idealny do popularnych aplikacji performance i wyścigowych w późnych modelach samochodów.
Elite 2500 V8 Small/Big Block GM, Ford & Chrysler Terminated Harness
Wyjścia: Do 8 wtryskiwaczy i 8 zapłonów.
Pasuje do: Silników V8 GM Small/Big Block
Silników V8 Ford Small/Big Block
Chrysler HEMI
Zawiera: Wiązkę silnikową z blokiem bezpieczników, uszczelką do przepusty i gotową do dystrybutora/MSD wiązką zapłonową.
Uwagi: Gotowe do 8 indywidualnych cewek zapłonowych (zapłon bezpośredni) przy użyciu HT-130306, HT-130311, HT-130312 lub HT-130313
Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla Mazda RX7 FD3S-S6 (92-95) z 2-rzędnym wtykiem ECU. Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla Mazda RX7 FD3S-S7&8 (96-02) z 4-rzędnym wtykiem ECU. Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Sterownik E1000/1500 przeznaczony do użytku tylko z jednym turbo konwersji. Sterownik E2000/2500 obsługuje fabryczną kontrolę podwójnego turbo.
Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla Mitsubishi EVO 9 (wszystkie regiony) EVO 8 MR (6-biegowy) (tylko JDM, wyłączając USDM) z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów. Wyłącza USDM dla modelu EVO 8 MR (6-biegowy).
Pasuje do: Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play zastępujący fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla samochodów Nissan 300ZX Z32 z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Pasuje do: Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play zastępujący fabryczny sterownik silnika (ECU) dla Nissan Patrol/Safari Y60 i Y61 z automatyczną lub manualną skrzynią biegów. (Brak przebudowy/sterowania zmiany biegów itp.) TYLKO TB45E.
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Zapasowe wyjścia zapłonowe mogą być używane (poprzez niestandardowe okablowanie) do przejścia z układu rozdzielacza na bezpośredni system zapłonu iskrowego. (6 indywidualnych cewek)
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi. Zestaw przejściowy Plug’n’Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Pasuje do: Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play zastępujący fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla samochodów Nissan Skyline R34 GT-T Stagea WC34 z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Elite 550 + Podstawowy Uniwersalny Zestaw Przewodowy do Instalacji
Wyjścia: Do 4 wtryskiwaczy i 4 układów zapłonowych.
Pasuje do: Uniwersalne zastosowania 1-8 cylindrów lub 2 rotory.
Zawiera: Elite 550 ECU, podstawowy uniwersalny zestaw przewodowy do instalacji, wodoszczelną zakrętkę USB, kabel programowania USB i płytę z oprogramowaniem.
Uwagi: Zestaw ECU Haltech, jednokonnectorowy, wejściowy zestaw ECU. Idealny do podstawowych zastosowań silników 4-cylindrowych lub 2-rotorowych oraz podstawowych konwersji na wtrysk paliwa. Nie zawiera pudełka bezpiecznikowego i przekaźnika.
Długość: 2,5 m (8)
Elite 550 + Zestaw przewodowy Uniwersalny Premium do instalacji
Wyjścia: Do 4 wtryskiwaczy i 4 układów zapłonowych.
Pasuje do: Uniwersalne zastosowania 1-8 cylindrów lub 2 rotory.
Zawiera: Elite 550 ECU, Premium Uniwersalny Zestaw Przewodowy do Instalacji. Przepustnica na przegrodzie, formowany 6-cio obwodowy bezpiecznik Haltech, pudełko bezpiecznikowe i pokrywa. 2 przekaźniki, 4 bezpieczniki i pinezki do 4 zapasowych obwodów zasilania. Wodoszczelna zakrętka USB, kabel programowania USB i płyta z oprogramowaniem.
Uwagi: Zestaw ECU Haltech, jednokonnectorowy, wejściowy zestaw ECU. Idealny do podstawowych zastosowań silników 4-cylindrowych lub 2-rotorowych oraz podstawowych konwersji na wtrysk paliwa.
Długość: 2,5 m (8)
Elite 550 + Premium Universal Wire-in Harness Kit
Wyjścia: Do 4 wtryskiwaczy i 4 układów zapłonowych.
Pasuje do: Uniwersalne zastosowania 1-8 cylindrów lub 2 rotory.
Zawiera: Elite 550 ECU, Premium Uniwersalny Zestaw Przewodowy do Instalacji. Przepustnica na przegrodzie, formowany 6-cio obwodowy bezpiecznik Haltech, pudełko bezpiecznikowe i pokrywa. 2 przekaźniki, 4 bezpieczniki i pinezki do 4 zapasowych obwodów zasilania. Wodoszczelna zakrętka USB, kabel programowania USB i płyta z oprogramowaniem.
Uwagi: Zestaw wejściowy Haltech, jednokonnectorowy ECU Kit. Idealny do prostych aplikacji silników 4-cylindrowych lub 2-rotorowych oraz podstawowych konwersji na wtrysk paliwa.
Długość: 5,0 m (16)
Elite 550 ECU
Wyjścia: Do 4 wtryskiwaczy i 4 zapłonów.
Pasuje do: Uniwersalne zastosowania 1-8 cylindrów lub 2 wirników.
Zawiera: Elite 550 ECU, wodoszczelna pokrywa USB, kabel programowania USB.
Uwagi: Wersja wejściowa Haltech, jednozłączowa ECU. Idealna do podstawowych zastosowań w silnikach 4-cylindrowych lub 2-wirnikowych oraz podstawowych konwersji EFI.
Elite 550 Premium Uniwersalny Przewód Do Podłączenia
Zawiera: Uszczelkę do ściany ogniowej, formowane pudełko bezpieczników Haltech z 6 obwodami zasilającymi i pokrywą. 2 przekaźniki, 4 bezpieczniki i pinezki do 4 dodatkowych obwodów zasilających.
Długość: 2,5 metra (8 stóp)