Pasuje do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego sterownika silnika (ECU) w Toyota Supra JZA80 z silnikiem 2JZ (nie VVTi) wyposażonym tylko w manualną skrzynię biegów.
Zawiera: Centralę Elite 2500 ECU z funkcjami Drive By Wire (DBW) i Race, formowaną wtryskowo plastikową wtyczkę adaptera Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z pasującą wtyczką i końcówkami, dodatkowy wtyk i końcówki 16-pinowe TYCO, kabel programowania USB i klucz oprogramowania USB.
Elite 2500 + Toyota LandCruiser 80 Series Zestaw Przewodów Adaptera Plug’n’Play
Pasuje do: Toyota LandCruiser 80 Series MY95-97 z silnikiem 1FZ-FE i tylko z manualną skrzynią biegów. Obsługuje system transferu zbiornika pomocniczego.
(Model europejski – prosimy o potwierdzenie układu wtyczki ECU przed zamówieniem od Haltech)
Zawiera: Centrala Elite 2500 ECU z funkcjami Drive By Wire (DBW) i Race, Przewód Adaptera Plug’n’Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z pasującą wtyczką i końcówkami, dodatkowy wtyk i końcówki 16-pinowe TYCO, kabel programowania USB i klucz oprogramowania USB.
Uwagi: Nadwyżkowe wyjścia zapłonowe mogą być wykorzystane (za pomocą dostosowanego okablowania) do przełączenia z układu zapłonu rozdzielaczowego na bezpośredni układ zapłonu (6 pojedynczych cewek).
Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla Mazda RX7 FD3S-S6 (92-95) z 2-rzędnym wtykiem ECU. Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla Mazda RX7 FD3S-S7&8 (96-02) z 4-rzędnym wtykiem ECU. Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Sterownik E1000/1500 przeznaczony do użytku tylko z jednym turbo konwersji. Sterownik E2000/2500 obsługuje fabryczną kontrolę podwójnego turbo.
Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla Mitsubishi EVO 9 (wszystkie regiony) EVO 8 MR (6-biegowy) (tylko JDM, wyłączając USDM) z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów. Wyłącza USDM dla modelu EVO 8 MR (6-biegowy).
Pasuje do: Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play zastępujący fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla samochodów Nissan 300ZX Z32 z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Pasuje do: Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play zastępujący fabryczny sterownik silnika (ECU) dla Nissan Patrol/Safari Y60 i Y61 z automatyczną lub manualną skrzynią biegów. (Brak przebudowy/sterowania zmiany biegów itp.) TYLKO TB45E.
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Zapasowe wyjścia zapłonowe mogą być używane (poprzez niestandardowe okablowanie) do przejścia z układu rozdzielacza na bezpośredni system zapłonu iskrowego. (6 indywidualnych cewek)
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi. Zestaw przejściowy Plug’n’Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Pasuje do: Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play zastępujący fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla samochodów Nissan Skyline R34 GT-T Stagea WC34 z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Elite 750 + Mazda Miata (MX-5) NA Zestaw Adaptera PlugnPlay
Przystosowany do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego ECU w Mazda Miata (MX-5) NA 1.6L i 1.8L z 2-wtykowym, 2-rzędowym ECU. Tylko skrzynie biegów manualne.
Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, adapter PlugnPlay, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i płytę CD z oprogramowaniem.
Uwagi: Nie obsługuje USDM OBDII 96-97, modeli Special Edition SE oraz rocznicowych modeli Anniversary.
Elite 750 + Mazda Miata (MX-5) NB Zestaw Adaptera PlugnPlay
Przystosowany do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego ECU w Mazda Miata (MX-5) NB 1.8L Non VCT (00-04 Aus, 01-05 USA), 1.8L Factory Turbo SE (Aus), Mazdaspeed (04-05 USA) z 3-wtykowym, 3-rzędowym fabrycznym ECU. Tylko skrzynie biegów manualne.
Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, adapter PlugnPlay, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i płytę CD z oprogramowaniem.
Elite 750 + Nissan Patrol Y60 (TB42) Zestaw Adaptera Plug n Play
Przystosowany do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego ECU w Nissan Patrol/Safari Y60 z automatyczną lub manualną skrzynią biegów. (Brak konieczności ponownego programowania/sterowania zmianą biegów itp.) Tylko TB42E.
Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, wtryskowy formowany plastikowy adapter plug n play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i płytę CD z oprogramowaniem.
Uwagi: Zapasowe wyjścia zapłonu mogą być używane (za pomocą niestandardowej instalacji elektrycznej) do przejścia z układu rozdzielacza na układ zapłonu bezpośredniego. (6 oddzielnych cewek)
Elite 750 + Nissan Patrol Y60 & Y61 (TB45) Zestaw Adaptera Plug n Play
Przystosowany do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego ECU w Nissan Patrol/Safari Y60 i Y61 z automatyczną lub manualną skrzynią biegów. (Brak konieczności ponownego programowania/sterowania zmianą biegów itp.) Tylko TB45E.
Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, wtryskowy formowany plastikowy adapter plug n play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i płytę CD z oprogramowaniem.
Uwagi: Zapasowe wyjścia zapłonu mogą być używane (za pomocą niestandardowej instalacji elektrycznej) do przejścia z układu rozdzielacza na układ zapłonu bezpośredniego. (6 oddzielnych cewek)
Przystosowane do: Toyota LandCruiser 80 Series z roczników MY95-97 z silnikiem 1FZ-FE i tylko z manualną skrzynią biegów. Obsługuje system transferu zbiornika dodatkowego. (Modele dostarczane w Europie prosimy o potwierdzenie układu pinów ECU z Haltech przed zamówieniem)
Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, złącze adaptera Plug’n’Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i klucz oprogramowania USB.
Uwagi: Zapasowe wyjścia zapłonu mogą być wykorzystane (za pomocą niestandardowej instalacji elektrycznej) do przejścia z układu rozdzielacza na układ zapłonu bezpośredniego (6 oddzielnych cewek). Sterownik ECU E750 NIE obsługuje fabrycznej kontroli silnika kroczącego na biegu jałowym. Proszę używać sterownika E2000/2500, jeśli ta funkcja jest wymagana.
Elite PRO Plug-in ECU dla Ford Falcon I6 “”Barra””
Pasuje do: Ford Falcon BA (02-05), BF (05-08), FG (08-14) I6 4.0L DOHC VCT Silnik Barra z manualną skrzynią biegów. Ford Falcon BF (05-08), FG (08-14) I6 4.0L DOHC VCT Silnik Barra z automatyczną skrzynią biegów ZF 6HP26 6-stopniową. Silniki atmosferyczne i turbodoładowane.
Zawiera: Elite PRO Plug-in ECU, 400 mm (16″”) Wodoodporny (Typ B) Kabel połączeniowy USB do Mini Circular z kapturem wodoodpornym. Złącze pomocnicze AMP 34 Pin superseal z żeńskim gniazdem Elite CAN DTM-4, 30 wodoodpornymi/klejącymi pinami oraz 10 zapasowymi pinami do uzupełnienia miejsc AUX I/O. Oprogramowanie ESP na kluczu USB.
Elite PRO Plug-in ECU – Ford Falcon i6 “Barra” + Zestaw Czujnika Wideband Onboard
Pasuje do: Ford Falcon BA (02-05), BF (05-08), FG (08-14) I6 4.0L DOHC VCT Silnik Barra z manualną skrzynią biegów. Ford Falcon BF (05-08), FG (08-14) I6 4.0L DOHC VCT Silnik Barra z automatyczną skrzynią biegów ZF 6HP26 6-stopniową. Silniki atmosferyczne i turbodoładowane.
Zawiera: Elite PRO Plug-in ECU, przewód złączowy AUX I/O z złączem AMP 34 Pin 4 rzędy 4 szczeliny superseal, żeński gniazdowy 300 mm (12″) Elite CAN DTM-4, 30 wodoodpornych/klejących pinów i 10 zapasowych pinów do uzupełnienia miejsc AUX I/O. Pakiet sprzętu wideband z czujnikiem LSU 4.9, przewodem o długości 1,2 m (4) i nakrętką do spawania czujnika. Kabel połączeniowy USB o długości 400 mm (16″) z wodoodpornym złączem typu B na Mini Circular (90°) z kapturem wodoodpornym.
Długość: 2,5 m (8)
Platinum Sport Wtyczka ECU GM
Pasuje do: Australia: Holden Commodore VN-VP (V6 i V8, skrzynia biegów manualna i automatyczna), VR-VS (V8, Delco ECU, tylko skrzynia biegów manualna). USA/Kanada: wczesne GM TBI/TPI z DELCO ECU. Camaro, Firebird, Corvette 86-89 (V8 TBI i TPI), Chev truck/van, S10 (TBI i TPI)
Zawiera: Platinum Sport GM ECU, Wtyczkę i pine dla dodatkowego przewodu wejścia/wyjścia. Kabel adaptacyjny Haltech CAN DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-pinowego czarnego Tyco 3″/75 mm (używany do dostosowania ECU serii Platinum do systemu CAN Elite z DTM-4), kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Wymaga CAN IO 12 Expander Box do przyjęcia sygnału z czujnika paliwa elastycznego.
Platinum PRO Wtyczka ECU Honda DC5/RSX
Pasuje do: Honda DC5, Acura RSX (2005-06.) Brak DBW, tylko skrzynia biegów manualna.
Zawiera: Platinum PRO Bezpośrednia Wtyczka ECU, Wtyczkę i pine dla dodatkowego przewodu wejścia/wyjścia. Kabel adaptacyjny Haltech CAN DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-pinowego czarnego Tyco 3″/75 mm (używany do dostosowania ECU serii Platinum do systemu CAN Elite z DTM-4), kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Wymaga CAN I/O 12 Expander Box do przyjęcia sygnału z czujnika paliwa elastycznego.
Platinum PRO Wtyczka ECU Honda EP3
Pasuje do: Honda EP3 i DC5 (03-04). Tylko skrzynia biegów manualna.
Zawiera: Platinum PRO Bezpośrednia Wtyczka ECU, Wtyczkę i pine dla dodatkowego przewodu wejścia/wyjścia. Kabel adaptacyjny Haltech CAN DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-pinowego czarnego Tyco 3″/75 mm (używany do dostosowania ECU serii Platinum do systemu CAN Elite z DTM-4), kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Wymaga CAN I/O 12 Expander Box do przyjęcia sygnału z czujnika paliwa elastycznego.
Platinum PRO Wtyczka ECU Honda S2000
Pasuje do: Honda S2000 AP1 (00-04) i AP2 (05). Brak DBW, tylko skrzynia biegów manualna.
Zawiera: Platinum PRO Bezpośrednia Wtyczka ECU, Wtyczkę i pine dla dodatkowego przewodu wejścia/wyjścia. Kabel adaptacyjny Haltech CAN DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-pinowego czarnego Tyco 3″/75 mm (używany do dostosowania ECU serii Platinum do systemu CAN Elite z DTM-4), kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Brak DBW, tylko skrzynia biegów manualna. Wymaga CAN I/O12 Expander Box do przyjęcia sygnału z czujnika paliwa elastycznego.
Platinum PRO Wtyczka ECU Hyundai BK Theta Genesis
Pasuje do: Hyundai Genesis BK Theta (2009-12) 2.0 Turbo. Tylko skrzynia biegów manualna. (Pasuje również do modeli z lat 2013-15, ale nie obsługuje fabrycznego żądania AC CAN ani sterowania elektronicznego zaworu obrotowego. Proszę zapoznać się z przewodnikiem szybkiego startu produktu w celu uzyskania dalszych informacji.
Zawiera: Platinum PRO Bezpośrednia Wtyczka ECU, Wtyczkę i pine dla dodatkowego przewodu wejścia/wyjścia. Kabel adaptacyjny Haltech CAN DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-pinowego czarnego Tyco 3″/75 mm (używany do dostosowania ECU serii Platinum do systemu CAN Elite z DTM-4), kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Bezpośrednio akceptuje sygnał z czujnika paliwa elastycznego.
Platinum PRO Wtyczka ECU Mitsubishi EVO 9 MIVEC
Pasuje do: Mitsubishi EVO 9 MIVEC i JDM EVO 8 MR (6-biegowa skrzynia)
Zawiera: Platinum PRO Bezpośrednia Wtyczka ECU, Wtyczkę i pine dla dodatkowego przewodu wejścia/wyjścia. Kabel adaptacyjny Haltech CAN DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-pinowego czarnego Tyco 3″/75 mm (używany do dostosowania ECU serii Platinum do systemu CAN Elite z DTM-4), kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Wymaga CAN I/O 12 Expander Box do przyjęcia sygnału z czujnika paliwa elastycznego.
Platinum PRO Wtykowa Jednostka Sterująca ECU do Nissan 200SX / Silvia S15
Pasuje do: Nissan 200SX/Silvia S15 (Aust i JDM), 200SX/Silvia S14A S2 “”KOUKI””, 180SX S13 Rev 3 “”Type X”” od 1996 roku. Tylko skrzynia manualna.
Zawiera: Platinum PRO Bezpośredni Wtykowa Jednostka Sterująca ECU, Wtyk i pinezki do taśmy wejścia/wyjścia pomocniczego. Kabel adaptera CAN firmy Haltech DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-stykowego czarnego Tyco 3″/75mm (używane do dostosowania jednostki sterującej serii Platinum do systemu CAN Elite DTM-4), kabel programujący USB oraz klucz programowy USB.
Uwagi: Bezpośrednio akceptuje wejście z czujnika paliwa elastycznego.