Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończonych dla silnika Nissan RB30 Single Cam z cewką LS1 i podprzewodem CAS
Pasuje do: Nissan RB30 Single Cam
Zawiera: Jednostka sterująca Elite 2500 ECU, Terminowany przewód dla silnika Nissan RB Single Cam (HT-130326), Cewka zapłonowa LS1 i przewód (HT-130343), Podprzewód CAS (HT-130344), Czujnik temperatury powietrza (HT-010200), Czujnik temperatury płynu chłodzącego (HT-010300), Pakiet złączek do wejść/wyjść dodatkowych, Przewodnik szybkiego uruchomienia.
Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończonych dla Toyota 2JZ HPI6
Pasuje do: silników VVT-i i nie-VVT-i.
Tylko skrzynia manualna.
Zawiera: Jednostka ECU Elite 2500 z funkcjami DBW i wyścigowymi. Przewód silnika z blokiem bezpieczników, uszczelką przeciwpożarową, wstępnie okablowany moduł zapłonowy HPI6 15AMP 6CH i fabryczny przewód zapłonowy cewki, kabel programowania USB i klucz USB do oprogramowania.
Uwagi: Jeśli Twój silnik jest wyposażony w fabryczny elektroniczny przepustnicę ETCS-i, będzie wymagał “”Zestawu konwersji przepustnicy”” lub konwersji na mechaniczną przepustnicę napędzaną linką.
Elite 2500 + Toyota 2JZ IGN-1A Terminated Harness Kit
Pasuje do silników z systemem VVT-i oraz bez systemu VVT-i.
Tylko dla skrzyń biegów manualnych.
Zawiera: sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i wyścigowymi, przewód silnikowy z blokiem bezpieczników, uszczelkę do przejścia przez ścianę komory silnika, wstępnie przewinięty wysokowydajny cewka indukcyjna IGN-1A (z wbudowanym układem zapłonowym) oraz przewód zapłonowy, kabel programowania USB i klucz do oprogramowania USB.
Uwagi: Jeśli twój silnik jest wyposażony w fabryczne elektroniczne ciało przepustnicy ETCS-i, będzie wymagał “”Throttle Convert Kit”” lub konwersji na mechaniczne ciało przepustnicy z napędem kablowym.
Cewki IGN-1A NIE są dołączone. Proszę zamówić 6 x HT-020114, jeśli są potrzebne.
Elite 2500 + Zestaw Uniwersalnych Przewodów Premium do Montażu
Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
Pasuje do: Zalecane dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub 2, 3, 4 rotorów, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu.
Zawiera: ECU Elite 2500 z DBW i Funkcjami Wyścigowymi. Premium Uniwersalny Zestaw Przewodów Do Montażu. Uszczelka do przepustnicy, formowana skrzynka zabezpieczająca 6 obwodów zasilania i pokrywa. 4 przekaźniki, 7 bezpieczników i pinezki do 2 zapasowych obwodów zasilania. Kabel do programowania USB i Klucz USB do Oprogramowania.
Uwagi: Najwyższej klasy, dwukonnektorowy sterownik ECU. Idealny do popularnych aplikacji performance i wyścigowych w późnych modelach samochodów.
Długość: 2.5m (8′)
Elite 2500 + Zestaw Uniwersalnych Przewodów Premium do Montażu
Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
Pasuje do: Zalecane dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub 2, 3, 4 rotorów, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu.
Zawiera: ECU Elite 2500 z DBW i Funkcjami Wyścigowymi. Premium Uniwersalny Zestaw Przewodów Do Montażu. Uszczelka do przepustnicy, formowana skrzynka zabezpieczająca 6 obwodów zasilania i pokrywa. 4 przekaźniki, 7 bezpieczników i pinezki do 2 zapasowych obwodów zasilania. Kabel do programowania USB i Klucz USB do Oprogramowania.
Uwagi: Najwyższej klasy, dwukonnektorowy sterownik ECU. Idealny do popularnych aplikacji performance i wyścigowych w późnych modelach samochodów.
Długość: 5,0 m (16)
Elite 2500 ECU
Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
Dopasowanie: Uniwersalne zastosowanie od 1 do 12 cylindrów lub 2-4 rotory.
Zawiera: Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i Race, kabel programowania USB oraz klucz USB do oprogramowania.
Uwagi: Idealna do popularnych zastosowań w performance i wyścigach w modelach późnych lat. Zalecana do silników 4, 6, 8 cylindrów, z elektronicznym sterowaniem przepustnicą (DBW) lub silników z 2, 3, 4 rotorami, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałami rozrządu.
ECU Elite 2500 T
Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
Pasuje do: Zalecane dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub 2, 3, 4 rotorów, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu.
Zawiera: ECU Elite 2500 T z DBW, Zaawansowanym Zarządzaniem Momentem Obrotowym i Funkcjami Wyścigowymi, kabel USB do programowania oraz klucz USB do oprogramowania.
Uwagi: Najwyższej klasy, dwukonnektorowy sterownik ECU z Zaawansowanym Zarządzaniem Momentem Obrotowym (ATM). Idealny do popularnych aplikacji performance i wyścigowych w późnych modelach samochodów.
Elite 550 + Podstawowy Uniwersalny Zestaw Przewodowy do Instalacji
Wyjścia: Do 4 wtryskiwaczy i 4 układów zapłonowych.
Pasuje do: Uniwersalne zastosowania 1-8 cylindrów lub 2 rotory.
Zawiera: Elite 550 ECU, podstawowy uniwersalny zestaw przewodowy do instalacji, wodoszczelną zakrętkę USB, kabel programowania USB i płytę z oprogramowaniem.
Uwagi: Zestaw ECU Haltech, jednokonnectorowy, wejściowy zestaw ECU. Idealny do podstawowych zastosowań silników 4-cylindrowych lub 2-rotorowych oraz podstawowych konwersji na wtrysk paliwa. Nie zawiera pudełka bezpiecznikowego i przekaźnika.
Długość: 2,5 m (8)
Elite 550 + Zestaw przewodowy Uniwersalny Premium do instalacji
Wyjścia: Do 4 wtryskiwaczy i 4 układów zapłonowych.
Pasuje do: Uniwersalne zastosowania 1-8 cylindrów lub 2 rotory.
Zawiera: Elite 550 ECU, Premium Uniwersalny Zestaw Przewodowy do Instalacji. Przepustnica na przegrodzie, formowany 6-cio obwodowy bezpiecznik Haltech, pudełko bezpiecznikowe i pokrywa. 2 przekaźniki, 4 bezpieczniki i pinezki do 4 zapasowych obwodów zasilania. Wodoszczelna zakrętka USB, kabel programowania USB i płyta z oprogramowaniem.
Uwagi: Zestaw ECU Haltech, jednokonnectorowy, wejściowy zestaw ECU. Idealny do podstawowych zastosowań silników 4-cylindrowych lub 2-rotorowych oraz podstawowych konwersji na wtrysk paliwa.
Długość: 2,5 m (8)
Elite 550 + Premium Universal Wire-in Harness Kit
Wyjścia: Do 4 wtryskiwaczy i 4 układów zapłonowych.
Pasuje do: Uniwersalne zastosowania 1-8 cylindrów lub 2 rotory.
Zawiera: Elite 550 ECU, Premium Uniwersalny Zestaw Przewodowy do Instalacji. Przepustnica na przegrodzie, formowany 6-cio obwodowy bezpiecznik Haltech, pudełko bezpiecznikowe i pokrywa. 2 przekaźniki, 4 bezpieczniki i pinezki do 4 zapasowych obwodów zasilania. Wodoszczelna zakrętka USB, kabel programowania USB i płyta z oprogramowaniem.
Uwagi: Zestaw wejściowy Haltech, jednokonnectorowy ECU Kit. Idealny do prostych aplikacji silników 4-cylindrowych lub 2-rotorowych oraz podstawowych konwersji na wtrysk paliwa.
Długość: 5,0 m (16)
Elite 550 ECU
Wyjścia: Do 4 wtryskiwaczy i 4 zapłonów.
Pasuje do: Uniwersalne zastosowania 1-8 cylindrów lub 2 wirników.
Zawiera: Elite 550 ECU, wodoszczelna pokrywa USB, kabel programowania USB.
Uwagi: Wersja wejściowa Haltech, jednozłączowa ECU. Idealna do podstawowych zastosowań w silnikach 4-cylindrowych lub 2-wirnikowych oraz podstawowych konwersji EFI.
Elite 550 Premium Uniwersalny Przewód Do Podłączenia
Zawiera: Uszczelkę do ściany ogniowej, formowane pudełko bezpieczników Haltech z 6 obwodami zasilającymi i pokrywą. 2 przekaźniki, 4 bezpieczniki i pinezki do 4 dodatkowych obwodów zasilających.
Długość: 2,5 metra (8 stóp)
Elite 750 + Podstawowy zestaw przewodowy Uniwersalny do instalacji
Wyjścia: Do 6 wtryskiwaczy i 6 układów zapłonowych.
Pasuje do: Uniwersalne zastosowania 1-12 cylindrów lub 2-3 rotory.
Zawiera: Elite 750 ECU, Podstawowy Uniwersalny Zestaw Przewodowy do Instalacji. Wodoszczelna zakrętka USB, kabel programowania USB i płyta z oprogramowaniem.
Uwagi: Jednokonnectorowy zestaw ECU idealny do podstawowych silników 6-cylindrowych lub 2-rotorowych, podstawowych konwersji na wtrysk paliwa, pojedynczych silników z VVTi. Nie zawiera skrzynki bezpiecznikowej i przekaźnikowej.
Długość: 2,5 m (8)
Elite 750 + Premium Universal Wire-in Harness Kit
Wyjścia: Do 6 wtrysków i 6 zapłonów.
Dopasowanie: Uniwersalne dla silników 1-12 cylindrowych lub 2-3 rotorowych.
Zawiera: Elite 750 ECU, Premium Universal Wire-In Harness. Uszczelka przeciwpożarowa, formowany 6-obwodowy bezpiecznik Haltech z pokrywą. 2 przekaźniki, 6 bezpieczników i piny do 6 zapasowych obwodów zasilania. Wodoodporna osłona USB, kabel programowania USB i klucz USB z oprogramowaniem.
Uwagi: Zestaw jednozłączowy ECU idealny do prostych silników 6-cylindrowych lub 2-rotorowych, podstawowych konwersji na wtrysk paliwa, silników z pojedynczym VVTi.
Długość: 2,5m (8)
Elite 750 + Premium Universal Wire-in Harness Kit
Wyjścia: Do 6 wtrysków i 6 zapłonów.
Dopasowanie: Uniwersalne dla silników 1-12 cylindrowych lub 2-3 rotorowych.
Zawiera: Elite 750 ECU, Premium Universal Wire-In Harness. Uszczelka do przeciwpożarowa, formowany 6-obwodowy bezpiecznik Haltech z pokrywą. 2 przekaźniki, 6 bezpieczników i piny do 6 zapasowych obwodów zasilania. Wodoodporna osłona USB, kabel programowania USB i płyta CD z oprogramowaniem.
Uwagi: Zestaw jednozłączowy ECU idealny do prostych silników 6-cylindrowych lub 2-rotorowych, podstawowych konwersji na wtrysk paliwa, silników z pojedynczym VVTi.
Długość: 5,0 m (16
Elite 750 ECU
Wyjścia: Do 6 wtryskiwaczy i 6 układów zapłonowych.
Pasuje do: Uniwersalne zastosowania 1-6 cylindrów lub 1-3 rotory.
Zawiera: Elite 750 ECU, wodoszczelną klapkę USB, kabel programowania USB oraz oprogramowanie NSP na dysku USB.
Uwagi: Jednokonnectorowe ECU idealne do prostych silników 6-cylindrowych lub 3-rotorowych, podstawowych konwersji na wtrysk paliwa, pojedynczych silników VVTi.
Haltech HC5 – Hydraulic Crimper
Pasuje do: Kabli o przekroju od 00 AWG do 12 AWG.
Zawiera: 1 x Hydrauliczne narzędzie do zaciskania. Ocenione na 5 ton.
8 x Zestawy matryc – (Rozmiary 4, 6, 10, 16, 25, 35, 50, 70 mm²)
1 x Zestaw do regeneracji hydraulicznej
1 x Mocowany pokrowiec
1 x Szybki przewodnik dla początkujących
Nexus R3 + Uniwersalny zestaw przewodów do montażu
Pasuje do: Silników z maksymalnie 8 cylindrami lub 4 wirnikami. Zastosowania wyścigowe, gdzie wymagane są zaawansowane funkcje wyścigowe, logowanie danych i kontrola zarządzania energią.
Zawiera: Nexus R3 VCU, złącza SurLok (czerwone i czarne), antenę Wi-Fi, śruby montażowe, kabel USB-C, kaptur przeciwwilgociowy USB-C, nośnik USB z oprogramowaniem NSP. Uniwersalny zestaw przewodów silnikowych Nexus R3.
Długość: 2,5 m (8 stóp)
Nexus R3 + Uniwersalny zestaw przewodów do podłączenia
Pasuje do: Silników z maksymalnie 8 cylindrami lub do 4 wirników. Zastosowania wyścigowe, gdzie wymagane są zaawansowane funkcje wyścigowe, rejestracja danych i kontrola zarządzania energią.
Zawiera: VCU Nexus R3, złącza SurLok (czerwone i czarne), antenę Wi-Fi, śruby montażowe, kabel USB-C, osłonę przeciwwodną USB-C, dysk USB z oprogramowaniem NSP. Uniwersalny przewód do podłączenia silnika Nexus R3.