Zawiera: 1 x Przewód akumulatorowy o przekroju 1AWG (czerwony) z wtykiem SurLok, zakończony fabrycznie. Długość: 4 m.
1 x Przewód akumulatorowy o przekroju 1AWG (czarny) z wtykiem SurLok, zakończony fabrycznie. Długość: 4 m
Pasuje do: NEXUS R5
Zawiera: 1 x Przewód akumulatorowy o przekroju 1AWG (czerwony) z wtykiem SurLok, zakończony fabrycznie. Długość: 6 m.
1 x Przewód akumulatorowy o przekroju 1AWG (czarny) z wtykiem SurLok, zakończony fabrycznie. Długość: 6 m
Elite 1000/1500 Honda OBD-I B-Series Przejściowy Zestaw Podłączeniowy Plug n Play
Dopasowanie: Bezproblemowa wymiana fabrycznego sterownika ECU na Honda OBD-I B-Series 92-95 Civic, Integra i Prelude. 90-95 Accord.
Tylko dla skrzyń manualnych.
Zawiera: Wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przejściowy typu plug n play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i pinami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco z pinami.
Przewód adaptera Plug n Play Elite 1500 dla Polaris RZR XP 1000 (2015-2016)
Pasuje do: Zastępuje fabryczny sterownik ECU w Polaris RZR XP 1000 (2015-2016)
Zawiera: Wytłaczany przewód adaptera Plug n Play z poliuretanu, wstępnie przewodzony moduł zapłonowy dwukanałowy.
Harness adapter Plug n Play Elite 1000/1500 do Subaru WRX MY97-98
Pasuje do: Bezproblemowej wymiany oryginalnego sterownika ECU na modelu Subaru WRX MY97-98
(Dostarczone w Australii i na rynku japońskim – JDM)
Tylko dla skrzyń manualnych.
Zawiera: Wtryskowy, formowany plastikowy adapter Plug n Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i pinami, pomocniczy 16-pinowy wtyk Tyco i piny.
Przewód adaptera Plug n Play do Subaru WRX MY99-00 Elite 1000/1500
Pasuje do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego sterownika ECU dla Subaru WRX MY99-00
(Dostarczane w Australii i w wersji JDM)
Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Wtryskowy formowany plastikowy przewód adaptera typu Plug n Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu złączem i wtykami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowe Tyco z wtykami.
Adapter PlugnPlay do Elite 1000/1500 dla Mazdy Miata (MX-5) NB
Pasuje do: Mazdy Miata (MX-5) NB ADM Special Edition (Fabryczny Turbo), USDM Special Edition (Fabryczny Turbo), VCT, Non-VCT (00-04 AUS, 01-05 USA). Fabryczna ECU z 3 wtyczkami i 3 rzędami. Tylko dla skrzyń biegów manualnych.
Zawiera: Adapter PlugnPlay, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiednim złączem i wtyczkami, dodatkowe I/O 16-pinowe złącze Tyco oraz wtyczki.
Elite 1500 Polaris Slingshot (2015-2016) Adapter Harness typu Plug’n’Play
Pasuje do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego sterownika ECU w Polaris Slingshot (2015-2016). Bezpośrednie połączenie z układem sterownika Haltech Elite 1500.
Zawiera: Adapter typu Plug’n’Play oraz czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5.
Adapter PlugnPlay do Elite 2000/2500 Nissan R34 GT-T, Stagea WC34
Dopasowany do: Nissan Skyline R34 GT-T, Stagea WC34 Series.
Zawiera: Wtryskowy wtyk adaptora wtrysku wykonany z tworzywa sztucznego typu plug and play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z pasującym wtykiem i końcówkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco i końcówki.
Uwagi: Tylko dla skrzyń manualnych.
Adapter Harness typu Plug n Play Elite 1500 VW/Audi 1.8T TYLKO AWP (2001-2006)
Pasuje do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego sterownika ECU dla VW/Audi 1.8T TYLKO AWP (2001-2006) Volkswagen Golf Mk4 GTI, Bora/Jetta, Beetle, Polo GTI, Audi A3, A4 Quattro Sport, TT Mk1 (8N), Skoda Octavia vRS & SEAT Leon, Toledo. Tylko dla skrzyń biegów manualnych.
Zawiera: Wtryskowy formowany plastikowy adapter typu Plug n Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z pasującym złączem i kołkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowe z wtyczką Tyco i kołkami.
Uwagi: Wsparcie dla deski rozdzielczej CAN zostało opracowane na bazie modelu 2003 VW Beetle – inne modele mogą nie być obsługiwane lub mogą mieć ograniczoną funkcjonalność deski rozdzielczej.
Zestaw przejściowy Plug n Play do Elite 1500 Yamaha WaveRunner FX, FZS, FZR
Dopasowanie: Plug n Play jako zamiennik fabrycznej jednostki sterującej ECU dla Yamaha WaveRunner FX, FZS, FZR (2008-2014)
Zawiera: Formowany wtykowy adapter z poliuretanu, uchwyt montażowy oraz wodoodporne przedłużenie USB CAN.
Uwagi: Brak wsparcia dla funkcji OEM – wskaźniki deski rozdzielczej i immobilizera.
Elite 1000-2500 Mazda RX7 FD3S-S6 Przejściówka Plug n Play do złącza adaptacyjnego
Dopasowanie: Złącze typu Plug n Play jako zamiennik fabrycznego sterownika ECU dla modelu Mazda RX7 FD3S-S6 (92-95)
Złącze ECU dwurzędowe.
Tylko dla skrzyń manualnych.
Zawiera: Wtryskowy wtryskowy plastikowy złączowy adapter typu plug n play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1,5 z odpowiadającym złączem i wtyczkami, pomocnicze wejścia/wyjścia 16-pinowe złącze Tyco i wtyczki.
Elite 1000-2500 Mazda RX7 FD3S-S7&8 Przejściowy Zestaw Podłączeniowy Plug’n’Play
Dopasowanie: Bezproblemowa wymiana fabrycznego sterownika ECU na Mazda RX7 FD3S-S7&8 (96-02)
Złącze ECU o czterech rzędach.
Tylko dla skrzyń manualnych.
Zawiera: Wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przejściowy typu Plug’n’Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i pinami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco z pinami.
Elite 1000/1500 Zestaw przejściowy Plug n Play Adapter Harness do Nissan 200SX/Silvia S15 & S14A S2
Pasuje do: Zastępuje fabryczny sterownik ECU w Nissanie 200SX/Silvia S15 (dostarczony w Australii i na rynku japońskim) 200SX/Silvia S14A S2 “”KOUKI”” 180SX S13 Rev 3 “”Type X”” 1996 i nowsze Pulsar N15 i N14 SSS oraz GTI-R Micra K11 (CG13DE). Tylko skrzynie biegów manualne.
Zawiera: Wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy adapter plug n play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiednim wtykiem i złączkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco i złączki.
Elite 1500 Mazda 13B S4/5 CAS z przewodem zakończonym złączem do zapłonu na wyprowadzeniu powietrza
Dopasowane do: S4/5 CAS (Czujnik kąta wału korbowego)
Gotowe do użycia z kontrolerem szerokopasmowego O2 WBC1 CAN (Kontroler i czujnik nie są dołączone)
Zawiera: Przewód silnikowy z blokiem bezpieczników, uszczelką przeciwpożarową i przewodem zapłonowym na wyprowadzeniu powietrza.
Pasuje do: S4/5 CAS (czujnik kąta wału korbowego)
Gotowy do podłączenia kontrolera WBC1 CAN O2 Wideband (kontroler i czujnik nie są dołączone)
Zawiera: Przewód silnikowy z blokiem bezpieczników, uszczelką przepustnicy i wstępnie połączonym wysokowydajnym przewodem zapłonowym IGN-1A (z wbudowanym ignitorem).
Uwagi: Cewki IGN-1A nie są dołączone. Proszę zamówić 4 szt. HT-020114, jeśli są potrzebne.
Elite 1500 Mazda 13B S6-8 CAS z przewodem zapłonowym zakończonym wtyczką
Pasuje do: S6-8 CAS (czujnik kąta wału korbowego)
Gotowy do podłączenia kontroler szerokopasmowego WBC1 CAN O2 (Kontroler i czujnik nie są dołączone)
Zawiera: Zestaw przewodów silnikowych z blokiem bezpieczników, uszczelką przepustnicy i przewodem zapłonowym z wtyczką.
Harness Elite 2000/2500 GM GEN III LS1 & LS6 bez sterowania przepustnicą elektroniczną (DBW)
Pasuje do: Fabrycznych złącz wtryskiwaczy EV1 oraz powszechnego złącza alternatora typu Delco/Bosch stosowanego w GM.
Przewodowa konfiguracja do bezpośredniego podłączenia do fabrycznego 7-pinowego złącza przewodów cewki zapłonowej OEM.
Gotowy do podłączenia kontrolera szerokopasmowego O2 CAN WBC1/2 (Kontroler i czujnik(i) nie są dołączone).
Zawiera: Wiązkę silnikową z blokiem bezpieczników i uszczelką do przepustnicy.
Uwagi: Prosimy potwierdzić rodzaj złącza alternatora (Zobacz szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest to wymagane. (HT-040090 lub HT-040090)
Cewki zapłonowe i przewody nie są dołączone, prosimy zamówić 8 x HT-020102 i/lub HT-045657, jeśli są wymagane.
Elite 2000/2500 GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) Terminated Harness bez sterowania przepustnicą Drive-By-Wire (DBW)
Pasuje do: Powszechnego amerykańskiego złącza alternatora typu Delco/Bosch stosowanego w GM. Przewodowa konfiguracja do bezpośredniego podłączenia do fabrycznego 7-pinowego złącza przewodów cewki zapłonowej OEM. Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Wiązkę silnikową z blokiem bezpieczników i uszczelką do przepustnicy.
Uwagi: Prosimy potwierdzić rodzaj złącza alternatora (Zobacz szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest to wymagane. (HT-040090 lub HT-040091) Cewki zapłonowe LS2 oraz przewody nie są dołączone.
Elite 2000/2500 GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) Terminated Harness bez sterowania przepustnicą Drive-By-Wire (DBW)
Pasuje do: Powszechnego amerykańskiego złącza alternatora typu Delco/Bosch stosowanego w GM. Przewodowa konfiguracja do bezpośredniego podłączenia do fabrycznego 7-pinowego złącza przewodów cewki zapłonowej OEM. Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Wiązkę silnikową z blokiem bezpieczników i uszczelką do przepustnicy.
Uwagi: Prosimy potwierdzić rodzaj złącza alternatora (Zobacz szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest to wymagane. (HT-040090 lub HT-040091) Cewki zapłonowe LS2 oraz przewody nie są dołączone.
Elite 2000/2500 Zestaw przejściowy Plug n Play Adapter Harness Kit do Toyoty Chaser JZX100 (1JZ-GTE)
Pasuje do: Zastępuje fabryczny sterownik ECU w Toyocie Mark II/Cresta/Chaser JZX100 1JZ-GTE VVT-I (JDM)
Soarer (MY96-01) JZZ30 1JZ-GTE VVT-I (JDM)
Tylko skrzynie biegów manualne.
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i Race, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy adapter plug n play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiednim wtykiem i złączkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco i złączki, kabel programowania USB oraz płyta CD z oprogramowaniem.
Uwagi: Instalacja tego produktu Haltech uniemożliwi działanie fabrycznych systemów TRC i ETCS. Lampki ostrzegawcze na tablicy wskaźników zaświecą się, sygnalizując wyłączenie tych systemów. Zaleca się usunięcie żarówek ostrzegawczych TRC i ETCS z tablicy wskaźników.
Elite 2000/2500 Zestaw przejściowy Plug n Play Adapter Harness Kit do Toyoty Supry JZA80 2JZ (bez VVTi)
Pasuje do: Zastępuje fabryczny sterownik ECU w Toyocie Suprze JZA80 2JZ bez VVTi, tylko z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy adapter plug n play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiednim wtykiem i złączkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco i złączki, kabel programowania USB oraz płyta CD z oprogramowaniem.
Elite 2000/2500 Zestaw przejściowy PlugnPlay Adapter Harness do Toyoty LandCruiser Serii 80
Pasuje do: Zastępuje fabryczny sterownik ECU w modelach MY95-97 Toyoty LandCruiser Serii 80 z silnikiem 1FZ-FE i tylko skrzynią biegów manualną. Obsługuje system transferu dodatkowego zbiornika paliwa. (Modele dostarczone w Europie prosimy o potwierdzenie układu pinów ECU z Haltech przed zamówieniem)
Zawiera: Zestaw przejściowy PlugnPlay, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiednim wtykiem i złączkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco i złączki.
Uwagi: Nadmiarowe wyjścia zapłonowe mogą być wykorzystane (poprzez dostosowanie przewodów) do konwersji z układu z rozdzielaczem na bezpośredni układ zapłonowy. (6 indywidualnych cewek)