Czujnik temperatury powietrza
220,99 zł z VatZawiera:
Wyświetlanie 73–96 z 654 wyników
Czujnik temperatury powietrza – Duży gwint
Zawiera:
Zgodne złącze i piny Delphi.
Uwagi:
Maksymalny odczyt 127 stopni Celsjusza (260 stopni Fahrenheita).
Czujnik temperatury powietrza – Mały gwint
Zawiera:
Zgodne złącze i piny Delphi.
Uwagi:
Maksymalny odczyt 127 stopni Celsjusza (260 stopni Fahrenheita)
DC Motor Driver – DCMD
Sensor stukania – Oryginalny Bosch
Pasuje do:
śruby montażowej o średnicy 8 mm (5/16 cala).
Zawiera:
Zgodny złącz i 2 pinezki.
Boost Control Solenoid 3 Port 33Hz
Elite 1000-2500 Mazda RX7 FD3S-S6 Przejściówka Plug n Play do złącza adaptacyjnego
Dopasowanie: Złącze typu Plug n Play jako zamiennik fabrycznego sterownika ECU dla modelu Mazda RX7 FD3S-S6 (92-95)
Złącze ECU dwurzędowe.
Tylko dla skrzyń manualnych.
Zawiera: Wtryskowy wtryskowy plastikowy złączowy adapter typu plug n play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1,5 z odpowiadającym złączem i wtyczkami, pomocnicze wejścia/wyjścia 16-pinowe złącze Tyco i wtyczki.
Elite 1000-2500 Mazda RX7 FD3S-S7&8 Przejściowy Zestaw Podłączeniowy Plug’n’Play
Dopasowanie: Bezproblemowa wymiana fabrycznego sterownika ECU na Mazda RX7 FD3S-S7&8 (96-02)
Złącze ECU o czterech rzędach.
Tylko dla skrzyń manualnych.
Zawiera: Wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przejściowy typu Plug’n’Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i pinami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco z pinami.
Elite 1000/1500 Zestaw przejściowy Plug n Play Adapter Harness do Nissan 200SX/Silvia S15 & S14A S2
Pasuje do: Zastępuje fabryczny sterownik ECU w Nissanie 200SX/Silvia S15 (dostarczony w Australii i na rynku japońskim) 200SX/Silvia S14A S2 “”KOUKI”” 180SX S13 Rev 3 “”Type X”” 1996 i nowsze Pulsar N15 i N14 SSS oraz GTI-R Micra K11 (CG13DE). Tylko skrzynie biegów manualne.
Zawiera: Wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy adapter plug n play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiednim wtykiem i złączkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco i złączki.
Elite 1500 + Mazda 13B S4/5 CAS z zestawem przewodów zapłonowych zakończonych wtykami typu ‘Flying Lead’
Pasuje do: S4/5 CAS (Czujnik kąta wału korbowego)
Gotowy do współpracy z kontrolerem szerokopasmowego O2 WBC1 CAN (Kontroler i czujnik nie są dołączone)
Zawiera: Sterownik Elite 1500 ECU z funkcjami DBW i wyścigowymi, przewód silnika z blokiem bezpieczników, uszczelką przepustnicy przeciwpożarowej i przewodem zapłonowym zakończonym wtykami typu ‘Flying Lead’, kabel programowania USB i klucz oprogramowania USB.
Elite 1500 + Mazda 13B S4/5 CAS z zestawem harnesu zapłonowego IGN-1A
Pasuje do: S4/5 CAS (czujnik kąta wału korbowego)
Gotowy do użycia z kontrolerem WBC1 CAN O2 Wideband (kontroler i czujnik nie są dołączone)
Zawiera: sterownik Elite 1500 ECU z funkcjami DBW i wyścigowymi, harnes silnika z blokiem bezpieczników, uszczelkę do przepusty w ścianie ogniowej oraz wstępnie podłączony, wysokowydajny cewnik indukcyjny IGN-1A (z wbudowanym ignitorem) wraz z harnesem zapłonowym, kabel programowania USB oraz klucz oprogramowania USB.
Uwagi: Cewniki IGN-1A nie są dołączone. Proszę zamówić 4 x HT-020114, jeśli są potrzebne.
Elite 1500 + zestaw przewodów zakończonych złączem do zapłonu z przewodami wyprowadzonymi w powietrze dla silnika Mazda 13B S6-8 CAS
Pasuje do: S6-8 CAS (czujnik kąta wału korbowego)
Gotowy do użycia z kontrolerem szerokopasmowego O2 WBC1 CAN (Kontroler i czujnik nie są zawarte w zestawie)
Zawiera: ECU Elite 1500 z funkcjami DBW (sterowania przepustnicą drive-by-wire) i wyścigowymi, zestaw przewodów silnikowych z blokiem bezpieczników, uszczelką przepustnicy w ścianie ogniowej oraz zestawem przewodów do zapłonu wyprowadzonym w powietrze, kabel programowania USB i klucz do oprogramowania USB.
Elite 1500 + Podstawowy Uniwersalny Zestaw Przewodów Wkładanych
Wyjścia: Do 4 wtrysków i 4 zapłonów.
Dopasowanie: Uniwersalne zastosowanie od 1 do 12 cylindrów lub 2 rotorów.
Zawiera: Elite 1500 ECU z funkcjami DBW i Race. Podstawowy Uniwersalny Zestaw Przewodów Wkładanych. Uszczelka wodoszczelna na USB, kabel programowania USB i klucz USB do oprogramowania.
Uwagi: Nie zawiera pudełka na bezpieczniki i przekaźniki.
Długość: 2,5 m (8)
Elite 1500 + Premium Uniwersalny Zestaw Przewodów Wkładanych
Wyjścia: Do 4 wtrysków i 4 zapłonów.
Dopasowanie: Uniwersalne zastosowanie od 1 do 12 cylindrów lub 2 rotorów.
Zawiera: Elite 1500 ECU z funkcjami DBW i Race. Premium Uniwersalny Zestaw Przewodów Wkładanych. Przezroczysta uszczelka przeciwpożarowa, formowany 6-obwodowy bezpiecznik Haltech z pokrywą. 4 przekaźniki, 7 bezpieczników i wtyki do 2 zapasowych obwodów zasilających, kabel programowania USB oraz klucz USB do oprogramowania.
Długość: 2.5m (8′)
Elite 1500 + Premium Uniwersalny Zestaw Przewodów Wkładanych
Wyjścia: Do 4 wtrysków i 4 zapłonów.
Dopasowanie: Uniwersalne zastosowanie od 1 do 12 cylindrów lub 2 rotorów.
Zawiera: Elite 1500 ECU z funkcjami DBW i Race. Premium Uniwersalny Zestaw Przewodów Wkładanych. Przezroczysta uszczelka przeciwpożarowa, formowany 6-obwodowy bezpiecznik Haltech z pokrywą. 4 przekaźniki, 7 bezpieczników i wtyki do 2 zapasowych obwodów zasilających, kabel programowania USB oraz klucz USB do oprogramowania.
Długość: 5,0 m (16)
Elite 1500 + Mazda 13B S6-8 CAS z zestawem przewodów zakończonych układem zapłonowym IGN-1A
Pasuje do: S6-8 CAS (czujnik kąta wału korbowego)
Gotowy do użycia z kontrolerem szerokopasmowego O2 WBC1 CAN (Kontroler i czujnik nie są zawarte w zestawie)
Zawiera: ECU Elite 1500 z funkcjami DBW i wyścigowymi, zestaw przewodów silnikowych z blokiem bezpieczników, uszczelką przepustnicy w ścianie ogniowej oraz zestawem przewodów zakończonym układem zapłonowym High Output IGN-1A Inductive Coil (z wbudowanym Ignitorem), kablem programowania USB i kluczem do oprogramowania USB.
Uwagi: Cewki IGN-1A NIE są zawarte. Proszę zamówić 4 x HT-020114, jeśli są potrzebne.
Elite 1500 Basic Uniwersalny Przewód do Podłączenia
Uwagi: Nie zawiera skrzynki z bezpiecznikami i przekaźnikami.
Długość: 2,5 metra
Elite 1500 ECU
Wyjścia: Do 4 wtrysków i 4 zapłonów.
Dopasowanie: Popularne zastosowania w performance i wyścigach w modelach późnych lat. Zalecane do silników 4-cylindrowych, z elektronicznym sterowaniem przepustnicą (DBW) lub silników z 2 rotorami, konwersji na wtrysk paliwa i silników z wieloma zmiennymi wałami rozrządu.
Zawiera: Elite 1500 ECU z funkcjami DBW i Race, kabel programowania USB oraz oprogramowanie na dysku USB.
Uwagi: Dostępny z uniwersalnym okablowaniem, zakończonymi przewodami silnika lub zestawami adapterów Plug&Play dla konkretnych modeli.
Elite 1500 ECU + Zestaw Wtyków i Pinów
Zawiera: Elite 1500 ECU
Odpowiedni zestaw Wtyków i Pinów do podłączenia
Elite 1500 Mazda 13B S4/5 CAS z przewodem zakończonym złączem do zapłonu na wyprowadzeniu powietrza
Dopasowane do: S4/5 CAS (Czujnik kąta wału korbowego)
Gotowe do użycia z kontrolerem szerokopasmowego O2 WBC1 CAN (Kontroler i czujnik nie są dołączone)
Zawiera: Przewód silnikowy z blokiem bezpieczników, uszczelką przeciwpożarową i przewodem zapłonowym na wyprowadzeniu powietrza.
Elite 1500 Mazda 13B S4/5 z przewodem zakończonym układem zapłonowym IGN-1A
Pasuje do: S4/5 CAS (czujnik kąta wału korbowego)
Gotowy do podłączenia kontrolera WBC1 CAN O2 Wideband (kontroler i czujnik nie są dołączone)
Zawiera: Przewód silnikowy z blokiem bezpieczników, uszczelką przepustnicy i wstępnie połączonym wysokowydajnym przewodem zapłonowym IGN-1A (z wbudowanym ignitorem).
Uwagi: Cewki IGN-1A nie są dołączone. Proszę zamówić 4 szt. HT-020114, jeśli są potrzebne.
Brak produktów w koszyku.