Wszystkich obecnych sterowników Haltech za pomocą protokołu CAN.
Kompatybilny również z wtyczkami (PlugnPlay) następujących marek zewnętrznych sterowników ECU:
Link, MaxxECU, Microtech, seria MoTeC M1, seria sto (M400, 600, 800 – ECUs w złotych obudowach), Syvecs.
Zawiera:
Wyświetlacz deski rozdzielczej Haltech iC-7, główny przewód z 34-pinowym złączem (w tym dodatkowe pinezki do połączeń wejściowych), przewód przedłużający CAN DTM-4 do DTM-4, kabel USB do M5 pod kątem prostym, kabel USB, śruby montażowe, pendrive USB z oprogramowaniem iC-7, instrukcja szybkiego uruchomienia, naklejki Haltech oraz breloczek z materiału.
Uwagi:
Dostępne są również wersje OBD-II oraz autonomiczne.
Wstępnie skonfigurowany do bezpośredniego połączenia (za pośrednictwem CAN) z większością nowszych modeli pojazdów (ok 2008 rok i nowsze) za pomocą fabrycznego portu OBD-II.
Zawiera:
Wyświetlacz deski rozdzielczej Haltech iC-7, główny przewód z 34-pinowym złączem (z dodatkowymi pinami zapasowymi do połączeń wejściowych), kabel OBD-II do CAN DTM-4, kabel USB do M5 pod kątem prostym, kabel USB, śruby montażowe, pendrive USB z oprogramowaniem iC-7, instrukcja szybkiego uruchomienia, naklejki Haltech oraz breloczek z materiału.
TMS-4 System monitorowania opon – Czujniki wewnętrzne
Pasuje do:
Sterowników Haltech Nexus i Elite z oprogramowaniem NSP i ESP
Zawiera:
1 x Odbiornik Haltech TMS-4
1 x Kabel TE Mcon do DTM-4 CAN
4 x Czujniki wewnętrzne
Zestaw naklejek ostrzegawczych
Materiały montażowe
Przewodnik szybkiego startu
Uwagi:
Baterie do czujników wewnętrznych są dołączone
i NIE można ich wymieniać
Typowy okres życia baterii wynosi 3 lata.
Zastosowania wymagające cyfrowego sygnału prędkości
Zawiera:
Moduł wejścia prędkości GPS i antenę GPS
Zgodny z męskim złączem DTM-3 i pinami
Uwagi: Kalibracja: 5000 impulsów na km (5000 impulsów na kilometr),
Użyj z wejściami SPI lub DPI w sterowniku ECU,
Szybkość aktualizacji GPS 10Hz,
Wysoka dokładność 0,3% odchylenia,
Kompensacja impulsów w tunelu,
Technologia antydriftowa GPS.
Nexus R3 + Uniwersalny zestaw przewodów do montażu
Pasuje do: Silników z maksymalnie 8 cylindrami lub 4 wirnikami. Zastosowania wyścigowe, gdzie wymagane są zaawansowane funkcje wyścigowe, logowanie danych i kontrola zarządzania energią.
Zawiera: Nexus R3 VCU, złącza SurLok (czerwone i czarne), antenę Wi-Fi, śruby montażowe, kabel USB-C, kaptur przeciwwilgociowy USB-C, nośnik USB z oprogramowaniem NSP. Uniwersalny zestaw przewodów silnikowych Nexus R3.
Długość: 2,5 m (8 stóp)
Nexus R3 + Uniwersalny zestaw przewodów do podłączenia
Pasuje do: Silników z maksymalnie 8 cylindrami lub do 4 wirników. Zastosowania wyścigowe, gdzie wymagane są zaawansowane funkcje wyścigowe, rejestracja danych i kontrola zarządzania energią.
Zawiera: VCU Nexus R3, złącza SurLok (czerwone i czarne), antenę Wi-Fi, śruby montażowe, kabel USB-C, osłonę przeciwwodną USB-C, dysk USB z oprogramowaniem NSP. Uniwersalny przewód do podłączenia silnika Nexus R3.
Nexus R3 VCU
Pasuje do: Silniki ośmiocylindrowe lub do czterech wirników. Zastosowania w wyścigach, gdzie wymagane są zaawansowane funkcje wyścigowe, rejestracja danych i kontrola zarządzania mocą.
Zawiera: Nexus R3 VCU, złączniki SurLok (czerwony i czarny), antenę Wi-Fi, śruby montażowe, kabel USB-C, zatyczkę przeciwwłamaniową USB-C, dysk USB z oprogramowaniem NSP.
Przeznaczenie: Silniki z maksymalnie 8 cylindrami lub do 4 wirników. Zastosowania w wyścigach, gdzie wymagane są zaawansowane funkcje wyścigowe, rejestracja danych i kontrola zarządzania energią.