Elite 750 + Mazda Miata (MX-5) NA Zestaw Adaptera PlugnPlay
Przystosowany do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego ECU w Mazda Miata (MX-5) NA 1.6L i 1.8L z 2-wtykowym, 2-rzędowym ECU. Tylko skrzynie biegów manualne.
Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, adapter PlugnPlay, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i płytę CD z oprogramowaniem.
Uwagi: Nie obsługuje USDM OBDII 96-97, modeli Special Edition SE oraz rocznicowych modeli Anniversary.
Elite 750 + Mazda Miata (MX-5) NB Zestaw Adaptera PlugnPlay
Przystosowany do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego ECU w Mazda Miata (MX-5) NB 1.8L Non VCT (00-04 Aus, 01-05 USA), 1.8L Factory Turbo SE (Aus), Mazdaspeed (04-05 USA) z 3-wtykowym, 3-rzędowym fabrycznym ECU. Tylko skrzynie biegów manualne.
Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, adapter PlugnPlay, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i płytę CD z oprogramowaniem.
Elite 750 + Nissan Patrol Y60 (TB42) Zestaw Adaptera Plug n Play
Przystosowany do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego ECU w Nissan Patrol/Safari Y60 z automatyczną lub manualną skrzynią biegów. (Brak konieczności ponownego programowania/sterowania zmianą biegów itp.) Tylko TB42E.
Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, wtryskowy formowany plastikowy adapter plug n play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i płytę CD z oprogramowaniem.
Uwagi: Zapasowe wyjścia zapłonu mogą być używane (za pomocą niestandardowej instalacji elektrycznej) do przejścia z układu rozdzielacza na układ zapłonu bezpośredniego. (6 oddzielnych cewek)
Elite 750 + Nissan Patrol Y60 & Y61 (TB45) Zestaw Adaptera Plug n Play
Przystosowany do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego ECU w Nissan Patrol/Safari Y60 i Y61 z automatyczną lub manualną skrzynią biegów. (Brak konieczności ponownego programowania/sterowania zmianą biegów itp.) Tylko TB45E.
Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, wtryskowy formowany plastikowy adapter plug n play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i płytę CD z oprogramowaniem.
Uwagi: Zapasowe wyjścia zapłonu mogą być używane (za pomocą niestandardowej instalacji elektrycznej) do przejścia z układu rozdzielacza na układ zapłonu bezpośredniego. (6 oddzielnych cewek)
Przystosowane do: Toyota LandCruiser 80 Series z roczników MY95-97 z silnikiem 1FZ-FE i tylko z manualną skrzynią biegów. Obsługuje system transferu zbiornika dodatkowego. (Modele dostarczane w Europie prosimy o potwierdzenie układu pinów ECU z Haltech przed zamówieniem)
Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, złącze adaptera Plug’n’Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i klucz oprogramowania USB.
Uwagi: Zapasowe wyjścia zapłonu mogą być wykorzystane (za pomocą niestandardowej instalacji elektrycznej) do przejścia z układu rozdzielacza na układ zapłonu bezpośredniego (6 oddzielnych cewek). Sterownik ECU E750 NIE obsługuje fabrycznej kontroli silnika kroczącego na biegu jałowym. Proszę używać sterownika E2000/2500, jeśli ta funkcja jest wymagana.