Elite PRO Plug-in ECU dla Ford Falcon I6 “”Barra””
Pasuje do: Ford Falcon BA (02-05), BF (05-08), FG (08-14) I6 4.0L DOHC VCT Silnik Barra z manualną skrzynią biegów. Ford Falcon BF (05-08), FG (08-14) I6 4.0L DOHC VCT Silnik Barra z automatyczną skrzynią biegów ZF 6HP26 6-stopniową. Silniki atmosferyczne i turbodoładowane.
Zawiera: Elite PRO Plug-in ECU, 400 mm (16″”) Wodoodporny (Typ B) Kabel połączeniowy USB do Mini Circular z kapturem wodoodpornym. Złącze pomocnicze AMP 34 Pin superseal z żeńskim gniazdem Elite CAN DTM-4, 30 wodoodpornymi/klejącymi pinami oraz 10 zapasowymi pinami do uzupełnienia miejsc AUX I/O. Oprogramowanie ESP na kluczu USB.
Elite PRO Plug-in ECU – Ford Falcon i6 “Barra” + Zestaw Czujnika Wideband Onboard
Pasuje do: Ford Falcon BA (02-05), BF (05-08), FG (08-14) I6 4.0L DOHC VCT Silnik Barra z manualną skrzynią biegów. Ford Falcon BF (05-08), FG (08-14) I6 4.0L DOHC VCT Silnik Barra z automatyczną skrzynią biegów ZF 6HP26 6-stopniową. Silniki atmosferyczne i turbodoładowane.
Zawiera: Elite PRO Plug-in ECU, przewód złączowy AUX I/O z złączem AMP 34 Pin 4 rzędy 4 szczeliny superseal, żeński gniazdowy 300 mm (12″) Elite CAN DTM-4, 30 wodoodpornych/klejących pinów i 10 zapasowych pinów do uzupełnienia miejsc AUX I/O. Pakiet sprzętu wideband z czujnikiem LSU 4.9, przewodem o długości 1,2 m (4) i nakrętką do spawania czujnika. Kabel połączeniowy USB o długości 400 mm (16″) z wodoodpornym złączem typu B na Mini Circular (90°) z kapturem wodoodpornym.
Długość: 2,5 m (8)
Platinum Sport Wtyczka ECU GM
Pasuje do: Australia: Holden Commodore VN-VP (V6 i V8, skrzynia biegów manualna i automatyczna), VR-VS (V8, Delco ECU, tylko skrzynia biegów manualna). USA/Kanada: wczesne GM TBI/TPI z DELCO ECU. Camaro, Firebird, Corvette 86-89 (V8 TBI i TPI), Chev truck/van, S10 (TBI i TPI)
Zawiera: Platinum Sport GM ECU, Wtyczkę i pine dla dodatkowego przewodu wejścia/wyjścia. Kabel adaptacyjny Haltech CAN DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-pinowego czarnego Tyco 3″/75 mm (używany do dostosowania ECU serii Platinum do systemu CAN Elite z DTM-4), kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Wymaga CAN IO 12 Expander Box do przyjęcia sygnału z czujnika paliwa elastycznego.
Platinum PRO Wtyczka ECU Honda DC5/RSX
Pasuje do: Honda DC5, Acura RSX (2005-06.) Brak DBW, tylko skrzynia biegów manualna.
Zawiera: Platinum PRO Bezpośrednia Wtyczka ECU, Wtyczkę i pine dla dodatkowego przewodu wejścia/wyjścia. Kabel adaptacyjny Haltech CAN DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-pinowego czarnego Tyco 3″/75 mm (używany do dostosowania ECU serii Platinum do systemu CAN Elite z DTM-4), kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Wymaga CAN I/O 12 Expander Box do przyjęcia sygnału z czujnika paliwa elastycznego.
Platinum PRO Wtyczka ECU Honda EP3
Pasuje do: Honda EP3 i DC5 (03-04). Tylko skrzynia biegów manualna.
Zawiera: Platinum PRO Bezpośrednia Wtyczka ECU, Wtyczkę i pine dla dodatkowego przewodu wejścia/wyjścia. Kabel adaptacyjny Haltech CAN DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-pinowego czarnego Tyco 3″/75 mm (używany do dostosowania ECU serii Platinum do systemu CAN Elite z DTM-4), kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Wymaga CAN I/O 12 Expander Box do przyjęcia sygnału z czujnika paliwa elastycznego.
Platinum PRO Wtyczka ECU Honda S2000
Pasuje do: Honda S2000 AP1 (00-04) i AP2 (05). Brak DBW, tylko skrzynia biegów manualna.
Zawiera: Platinum PRO Bezpośrednia Wtyczka ECU, Wtyczkę i pine dla dodatkowego przewodu wejścia/wyjścia. Kabel adaptacyjny Haltech CAN DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-pinowego czarnego Tyco 3″/75 mm (używany do dostosowania ECU serii Platinum do systemu CAN Elite z DTM-4), kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Brak DBW, tylko skrzynia biegów manualna. Wymaga CAN I/O12 Expander Box do przyjęcia sygnału z czujnika paliwa elastycznego.
Platinum PRO Wtyczka ECU Hyundai BK Theta Genesis
Pasuje do: Hyundai Genesis BK Theta (2009-12) 2.0 Turbo. Tylko skrzynia biegów manualna. (Pasuje również do modeli z lat 2013-15, ale nie obsługuje fabrycznego żądania AC CAN ani sterowania elektronicznego zaworu obrotowego. Proszę zapoznać się z przewodnikiem szybkiego startu produktu w celu uzyskania dalszych informacji.
Zawiera: Platinum PRO Bezpośrednia Wtyczka ECU, Wtyczkę i pine dla dodatkowego przewodu wejścia/wyjścia. Kabel adaptacyjny Haltech CAN DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-pinowego czarnego Tyco 3″/75 mm (używany do dostosowania ECU serii Platinum do systemu CAN Elite z DTM-4), kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Bezpośrednio akceptuje sygnał z czujnika paliwa elastycznego.
Platinum PRO Wtyczka ECU Mitsubishi EVO 9 MIVEC
Pasuje do: Mitsubishi EVO 9 MIVEC i JDM EVO 8 MR (6-biegowa skrzynia)
Zawiera: Platinum PRO Bezpośrednia Wtyczka ECU, Wtyczkę i pine dla dodatkowego przewodu wejścia/wyjścia. Kabel adaptacyjny Haltech CAN DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-pinowego czarnego Tyco 3″/75 mm (używany do dostosowania ECU serii Platinum do systemu CAN Elite z DTM-4), kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Wymaga CAN I/O 12 Expander Box do przyjęcia sygnału z czujnika paliwa elastycznego.
Platinum PRO Wtykowa Jednostka Sterująca ECU do Nissan 200SX / Silvia S15
Pasuje do: Nissan 200SX/Silvia S15 (Aust i JDM), 200SX/Silvia S14A S2 “”KOUKI””, 180SX S13 Rev 3 “”Type X”” od 1996 roku. Tylko skrzynia manualna.
Zawiera: Platinum PRO Bezpośredni Wtykowa Jednostka Sterująca ECU, Wtyk i pinezki do taśmy wejścia/wyjścia pomocniczego. Kabel adaptera CAN firmy Haltech DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-stykowego czarnego Tyco 3″/75mm (używane do dostosowania jednostki sterującej serii Platinum do systemu CAN Elite DTM-4), kabel programujący USB oraz klucz programowy USB.
Uwagi: Bezpośrednio akceptuje wejście z czujnika paliwa elastycznego.
Platinum PRO Wtykowa Jednostka Sterująca ECU do Nissan R32/33 Skyline
Pasuje do: Nissan R32/33 GTS-T oraz GTR. Tylko skrzynia manualna.
Zawiera: Platinum PRO Bezpośredni Wtykowa Jednostka Sterująca ECU, Wtyk i pinezki do taśmy wejścia/wyjścia pomocniczego. Kabel adaptera CAN firmy Haltech DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-stykowego czarnego Tyco 3″/75mm (używane do dostosowania jednostki sterującej serii Platinum do systemu CAN Elite DTM-4), kabel programujący USB oraz klucz programowy USB.
Uwagi: Bezpośrednio akceptuje wejście z czujnika paliwa elastycznego.
Platinum PRO Wtykowa Jednostka Sterująca ECU do Nissan R34 GT-T Skyline
Pasuje do: Nissan R34 GT-T Skyline. Tylko skrzynia manualna.
Nissan Stagea WC34 Series – RB25DET – Tylko skrzynia manualna.
Zawiera: Platinum PRO Bezpośredni Wtykowa Jednostka Sterująca ECU, Wtyk i pinezki do taśmy wejścia/wyjścia pomocniczego. Kabel adaptera CAN firmy Haltech DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-stykowego czarnego Tyco 3″/75mm (używane do dostosowania jednostki sterującej serii Platinum do systemu CAN Elite DTM-4), kabel programujący USB oraz klucz programowy USB.
Uwagi: Bezpośrednio akceptuje wejście z czujnika paliwa elastycznego.
Platinum PRO Wtykowa Jednostka Sterująca ECU do Nissan R34 GTR Skyline
Pasuje do: Nissan R34 GTR Skyline.
Zawiera: Platinum PRO Bezpośredni Wtykowa Jednostka Sterująca ECU, Wtyk i pinezki do taśmy wejścia/wyjścia pomocniczego. Kabel adaptera CAN firmy Haltech DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-stykowego czarnego Tyco 3″/75mm (używane do dostosowania jednostki sterującej serii Platinum do systemu CAN Elite DTM-4), kabel programujący USB oraz klucz programowy USB.
Uwagi: Bezpośrednio akceptuje wejście z czujnika paliwa elastycznego.
Platinum PRO Wtykowa Jednostka Sterująca ECU do Nissan Z32 Fairlady 300ZX
Pasuje do: Nissan Z32 Fairlady 300ZX. Tylko skrzynia manualna.
Zawiera: Platinum PRO Bezpośredni Wtykowa Jednostka Sterująca ECU, Wtyk i pinezki do taśmy wejścia/wyjścia pomocniczego. Kabel adaptera CAN firmy Haltech DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-stykowego czarnego Tyco 3″/75mm (używane do dostosowania jednostki sterującej serii Platinum do systemu CAN Elite DTM-4), kabel programujący USB oraz klucz programowy USB.
Uwagi: Bezpośrednio akceptuje wejście z czujnika paliwa elastycznego.
Platinum PRO Wtykowa Jednostka Sterująca ECU do Nissan Z33 350Z DBW
Pasuje do: Nissan Z33 350Z. Tylko skrzynia manualna.
Zawiera: Platinum PRO Bezpośredni Wtykowa Jednostka Sterująca ECU, Wtyk i pinezki do taśmy wejścia/wyjścia pomocniczego. Kabel adaptera CAN firmy Haltech DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-stykowego czarnego Tyco 3″/75mm (używane do dostosowania jednostki sterującej serii Platinum do systemu CAN Elite DTM-4), kabel programujący USB oraz klucz programowy USB.
Uwagi: Nie pasuje do modeli HR z podwójnym przepustnicem. Bezpośrednio akceptuje wejście z czujnika paliwa elastycznego.
Platinum PRO Wtykowa Jednostka Sterująca ECU do Subaru GDB WRX MY01-05
Pasuje do: Subaru WRX (GDB MY01-05), STI (MY01-05 JDM i tylko Australia) EJ20 Non DBW. Tylko skrzynia manualna.
Zawiera: Platinum PRO Bezpośredni Wtykowa Jednostka Sterująca ECU, Wtyk i pinezki do taśmy wejścia/wyjścia pomocniczego. Kabel adaptera CAN firmy Haltech DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-stykowego czarnego Tyco 3″/75mm (używane do dostosowania jednostki sterującej serii Platinum do systemu CAN Elite DTM-4), kabel programujący USB oraz klucz programowy USB.
Uwagi: Bezpośrednio akceptuje wejście z czujnika paliwa elastycznego.