Nexus R3 VCU
Pasuje do: Silniki ośmiocylindrowe lub do czterech wirników. Zastosowania w wyścigach, gdzie wymagane są zaawansowane funkcje wyścigowe, rejestracja danych i kontrola zarządzania mocą.
Zawiera: Nexus R3 VCU, złączniki SurLok (czerwony i czarny), antenę Wi-Fi, śruby montażowe, kabel USB-C, zatyczkę przeciwwłamaniową USB-C, dysk USB z oprogramowaniem NSP.
Przeznaczenie: Silniki z maksymalnie 8 cylindrami lub do 4 wirników. Zastosowania w wyścigach, gdzie wymagane są zaawansowane funkcje wyścigowe, rejestracja danych i kontrola zarządzania energią.
NEXUS R5 + Zestaw Wtyczek i Pinów
Przeznaczenie: Do zastosowań wyścigowych, gdzie wymagane są zaawansowane funkcje wyścigowe, rejestrowanie danych oraz kontrola zarządzania zasilaniem.
Zawiera: Jednostkę Kontroli Pojazdu (VCU) NEXUS R5, złącza SurLok (czerwone i czarne), antenę Wi-Fi, śruby montażowe, kabel USB-C, kapturek przeciwkurzowy USB-C, dysk USB z oprogramowaniem NSP. Zestaw wtyczek i pinów: klucz AMP 26 pinów 1 i 3, klucz 34 pinów 1 i 2, DTP-4.
Nexus R5 ECU + Uniwersalny kabel do silnika V8
Zawiera: 1 x HT-195000 – Nexus R5 ECU
1 x HT-186200 – Uniwersalny zakończony kabel do silnika V8
Uwagi: Nie zawiera adapterów do zapłonu, wtrysku i alternatora, sprzedawanych osobno.”
Jednostka Kontroli Pojazdu Nexus R5 (VCU)
Wyjścia: Do 18 wtryskiwaczy i 12 zapłonów
Przeznaczenie: Silniki o liczbie cylindrów do 12 lub rotory do 6. Zastosowania wyścigowe, gdzie wymagane są zaawansowane funkcje wyścigowe, rejestrowanie danych i kontrola zarządzania zasilaniem.
Zawiera: Jednostkę Kontroli Pojazdu Nexus R5, złącza SurLok (Czerwone i Czarne), antenę Wi-Fi, śruby montażowe, kabel USB-C, kapturek przeciwkurzowy USB-C, dysk USB z oprogramowaniem NSP.
NEXUS R5 Zestaw mocowania rur – 31,75 mm (1,25 cala)
Pasuje do: NEXUS R5 VCU
Zawiera: 1 x Płyta montażowa, 2 x Zaciski na rurę o średnicy 31,75 mm (1,25 cala)
Uwagi: Uchwyty wykonane są z aluminium 6061, obrabianego numerycznie (CNC), a następnie anodowane dla trwałego czarnego wykończenia.
NEXUS R5 Zestaw mocowania – 41,275 mm (1,625 cala)
Pasuje do: NEXUS R5 VCU
Zawiera: 1 x Płyta montażowa, 2 x Zaciski na rurę o średnicy 41,275 mm (1,625 cala)
Uwagi: Uchwyty wykonane są z aluminium 6061, obrabianego numerycznie (CNC), a następnie anodowane dla trwałego czarnego wykończenia.
Pakiet sprzętu szerokopasmowego NTK
Pasuje do: Urządzenia serii Nexus
Zawiera: 1 x czujnik NTK LZA08-H5, 1 x przewód NTK do DTM-6 HT-010727, 1 x wkład spawalniczy
Uwagi: Plug and Play z przewodami serii Nexus
Pakiet sprzętu szerokopasmowego LSU4.9
Pasuje do: Urządzenia serii Nexus
Zawiera: 1 x czujnik Bosch LSU 4.9, 1 x przewód adaptera HT-010726 (1,2 metra), 1 x wkład spawalniczy
Uwagi: Plug and Play z przewodami serii Nexus
Podstawowy Uniwersalny Zestaw Przewodów do Bezpośredniego Podłączenia Elite 550
Uwagi: Nie zawiera skrzynki bezpieczników i przekaźników.
Długość: 2,5 m (8′)
Przejściówka szerokopasmowa – 400 mm
Pasuje do: Urządzenia serii Nexus
Zawiera: 1 x Przejściówka DTM-6 do Złącz Superseal
Uwagi: Wstępnie podłączona z wtykami AMP Superseal dla łatwej instalacji w Twoim sterowniku ECU
Długość: 400 mm
Elite 750 Premium Uniwersalny Przewód do Podłączenia
Zawiera: Uszczelkę do ściany ogniowej, formowaną skrzynkę bezpiecznikową Haltech z 6 obwodami zasilania oraz pokrywę. 2 przekaźniki, 4 bezpieczniki i pinezki do 4 dodatkowych obwodów zasilania.
Długość: 2,5 metra (8 stóp)
“Przewód zakończony Nexus R5 LSx Non DBW
Pasuje do: Pojazdów wyposażonych w silniki GM LSx z mechaniczną przepustnicą, wymagających przeprowadzenia nowej instalacji z funkcjonalnością PDM.
Wstępnie przewodzony do bezpośredniego podłączenia do fabrycznego 7-pinowego złącza przewodów cewki zapłonowej OEM.
Elite 1500 Premium Uniwersalny Przewód do Montażu
Zawiera: Uszczelkę do przelotu przez ścianę, formowane pudełko bezpieczników Haltech z 6 obwodami zasilania i pokrywą. 4 przekaźniki, 7 bezpieczników i pinezki do 2 dodatkowych obwodów zasilania.
Długość: 2,5 m (8 cali)
Przewód zakończony dla Nexus R5 LSx bez przepustnicy DBW
Pasuje do: Pojazdów wyposażonych w silniki GM LSx z mechaniczną przepustnicą, wymagających przewodu pojazdu z funkcją PDM.
Wstępnie przewodzący do bezpośredniego podłączenia do oryginalnego 7-pinowego złącza przewodu cewki.