Przewód zakończony dostosowany do silników LSx bez przepustnicy DBW, z funkcją PDM.
Złącza wtryskiwaczy głównych typu EV1.
Prosty w montażu z oryginalnym podprzewodem zapłonowym silnika. (Wymagane)
Złącza wtryskiwaczy głównych typu EV1.
Prosty w montażu z oryginalnym podprzewodem zapłonowym silnika. (Wymagane)
Zawiera
- 2 x Złącza DTP-2 z wcześniej zaciskanymi przewodami 12AWG do użycia w pompie paliwowej i wentylatorze termicznym
- 1 x Przewód zakończony HT-186206
- 1 x Zestaw złączy DTM/DT i pinów do zakończenia pod czujniki, elektrozawory i inne urządzenia
- 1 x Złącze DT-8 z wcześniej zaciskanymi przewodami 18AWG
- 1 x Przejściówka na 2 piny do alternatora Bosch
- 1 x Przejściówka na 2 piny do alternatora Yazaki
- 1 x Przejściówka na 4 piny do alternatora Delco
Specyfikacja:
- 8 x Wtryskiwacze główne (EV1)
- Złącze dla 8 x Wtryskiwaczy wtórnych
- 2 x dostępne wyjścia dla wtrysku trzeciorzędnego
- Sterowanie solenoidem pojedynczym/podwójnym do ciśnienia turbosprężarki
- Podwójne sterowanie czujnikami szerokopasmowymi (kontroler szerokopasmowy na pokładzie R5)
- Złącze do czujnika paliwa typu Flex
- Bezpośrednie sterowanie pompą paliwową (za pomocą 25A-HCO)
- Bezpośrednie sterowanie wentylatorem termicznym (za pomocą 25A-HCO)
- Złącze w kabinie do dodatkowych wejść i wyjść
- Złącze w komorze silnika do dodatkowych wejść i wyjść (np. sterowanie skrzynią biegów)
- Złącze do wyprowadzeń PDM (np. światła przednie, kierunkowskazy, wycieraczki, itp.)
- Obsługa magistrali CAN Haltech (DTM-4)
Przewód zakończony dla Nexus R5 LSx bez przepustnicy DBW
Pasuje do: Pojazdów wyposażonych w silniki GM LSx z mechaniczną przepustnicą, wymagających przewodu pojazdu z funkcją PDM.
Wstępnie przewodzący do bezpośredniego podłączenia do oryginalnego 7-pinowego złącza przewodu cewki.