Jeśli szukasz prostej opcji wtyk i graj i twój samochód wciąż ma oryginalny silnik i okablowanie, to Wtykowa Jednostka Sterująca ECU (Engine Control Unit) jest najłatwiejszym i najszybszym rozwiązaniem. Po prostu odłącz oryginalną jednostkę sterującą ECU, a następnie podłącz jednostkę sterującą Haltech bezpośrednio do fabrycznego przewodu. Wgraj swoją mapę podstawową i jesteś gotowy do jazdy!
- Bezpośrednia wymiana jednostki sterującej OEM, brak konieczności przewodzenia na nowo.
- Wykorzystuje fabryczne sensory samochodu.
- Obsługuje sekwencyjny wtrysk (peak and hold) oraz bezpośredni zapłon.
- Oprogramowanie kompatybilne z systemami Windows 2000, XP, Vista, Windows 7.
- Programowanie w czasie rzeczywistym, natychmiastowa bezproblemowa regulacja podczas pracy silnika.
- W pełni konfigurowalne mapowanie 32 x 32.
- Strojenie poprzez skuteczność objętościową (VE), czas wtrysku lub korektę lambdy (MAF).
- Obsługa przechowywania kodów OBD II oraz kontrola lampy sygnalizującej awarię (MIL) (tylko przez laptop).
- Wybieralny wbudowany czujnik MAP o zakresie do 150 kPa (do 1,5 bara lub 22 psi wzrostu).
- Szerokopasmowe “auto tuning” przy użyciu konfigurowalnej tabeli docelowej AFR (Air-Fuel Ratio).
- Obsługa paliwa elastycznego (Flex Fuel).
- Porty komunikacyjne USB i CAN.
Platinum PRO Wtykowa Jednostka Sterująca ECU do Nissan R34 GT-T Skyline
Pasuje do: Nissan R34 GT-T Skyline. Tylko skrzynia manualna.
Nissan Stagea WC34 Series – RB25DET – Tylko skrzynia manualna.
Zawiera: Platinum PRO Bezpośredni Wtykowa Jednostka Sterująca ECU, Wtyk i pinezki do taśmy wejścia/wyjścia pomocniczego. Kabel adaptera CAN firmy Haltech DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-stykowego czarnego Tyco 3″/75mm (używane do dostosowania jednostki sterującej serii Platinum do systemu CAN Elite DTM-4), kabel programujący USB oraz klucz programowy USB.
Uwagi: Bezpośrednio akceptuje wejście z czujnika paliwa elastycznego.