Jeśli używasz fabrycznego przewodu i szukasz łatwej aktualizacji sterownika ECU, zajrzyj do zestawów adapterów Plug’n’Play firmy Haltech. Te adaptory podłączają się bezpośrednio do twojego sterownika Haltech ECU i mają zestaw złączy fabrycznych po drugiej stronie, które bezpośrednio łączą się z fabrycznym przewodem.
To proste urządzenie Plug’n’Play firmy Haltech pozwala ci ruszyć w zaledwie kilka godzin. Przewodnik szybkiego startu przeprowadzi cię przez instalację adaptera Plug’n’Play firmy Haltech w twoim pojeździe.
Przewodnik jest dostarczony wraz z pełnym podręcznikiem ECU i oprogramowaniem znajdującym się na płycie CD lub kluczu USB, które są dołączone do sterownika, abyś mógł się odnieść do nich podczas instalacji i konfiguracji.
PRZEGLĄD ECU
Elite 750 to sterownik ECU entry-level oferujący wiele funkcji dostępnych w bardziej zaawansowanych modelach Elite 1500/2500 w przystępnej cenie. Posiada solidną, uszczelnioną środowiskowo, wodoodporną obudowę, 6 kanałów paliwowych i 6 kanałów zapłonowych, wbudowany rejestr danych i tuning paliwa elastycznego. Elite 750 to potężny, kompaktowy sterownik ECU. Jak wszystkie sterowniki z serii Elite, sterownik ECU Elite 750 korzysta teraz z programatora oprogramowania Nexus (NSP), który oferuje poziomy funkcjonalności i przyjazności dla użytkownika, których dotąd nie widziano w żadnym pakiecie kontroli silnika. Razem oferują prawdziwie nowoczesną technologię dla tunerów i miłośników osiągów na całym świecie.
- Obsługuje silniki od 1 do 6 cylindrów
- Silniki o 1 do 3 rotorach
- Silniki atmosferyczne lub doładowane
- Wrażliwość obciążenia przez położenie przepustnicy (TPS), absolutne ciśnienie w kolektorze (MAP) lub masowy przepływ powietrza (MAF)
- Wzorce wtrysku stopniowego, sekwencyjnego, półsekwencyjnego, zbiorczego lub wielopunktowego
- Systemy zapłonowe z rozdzielaczem, systemy wielocewkowe, rozszerz zakres CDI lub systemy Haltech Multiplex CDI
- Podłącz się do szerokiej gamy wyświetlaczy i urządzeń rozszerzających za pomocą protokołu CAN.
- Wodoodporna obudowa (IP67) (z zamontowaną pokrywą USB)
- 34-pozycyjne złącze AMP
- 6 x Wyjścia wtrysku paliwa (szczytowe i trzymające (0-8A szczyt / 0-2A trzymane))
- 6 x Wyjścia zapłonu
- 2 x Dedykowane wejścia pozycji silnika z obszernym wsparciem dla rodzaju wyzwalacza
- 2 x Cyfrowe wejścia pulsacyjne
- 5 x Cyfrowe wyjścia pulsacyjne
- 2 x Wejścia napięcia analogowego
- 3 x Dedykowane wejścia (położenie przepustnicy, temperatura płynu chłodzącego i temperatura powietrza)
- Wewnętrzny czujnik MAP 3Bar oceniony na ciśnienie do 200 kPa boost (2Bar/29psi)
- Do 45 kanałów rozbudowy wejścia i wyjścia (I/O) (za pomocą protokołu CAN)
- Komunikacja z laptopem za pomocą USB (Windows)
- Wbudowany rejestr danych
- Oprogramowanie kalibracyjne NSP – Intuicyjne i łatwe w użyciu
Elite 750 + Nissan Patrol Y60 & Y61 (TB45) Zestaw Adaptera Plug n Play
Przystosowany do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego ECU w Nissan Patrol/Safari Y60 i Y61 z automatyczną lub manualną skrzynią biegów. (Brak konieczności ponownego programowania/sterowania zmianą biegów itp.) Tylko TB45E.
Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, wtryskowy formowany plastikowy adapter plug n play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i płytę CD z oprogramowaniem.
Uwagi: Zapasowe wyjścia zapłonu mogą być używane (za pomocą niestandardowej instalacji elektrycznej) do przejścia z układu rozdzielacza na układ zapłonu bezpośredniego. (6 oddzielnych cewek)