Jeśli używasz fabrycznego przewodu i szukasz łatwej aktualizacji sterownika ECU, zajrzyj do zestawów adapterów Plug’n’Play firmy Haltech. Te adaptory podłączają się bezpośrednio do twojego sterownika Haltech ECU i mają zestaw złączy fabrycznych po drugiej stronie, które bezpośrednio łączą się z fabrycznym przewodem.
To proste urządzenie Plug’n’Play firmy Haltech pozwala ci ruszyć w zaledwie kilka godzin. Przewodnik szybkiego startu przeprowadzi cię przez instalację adaptera Plug’n’Play firmy Haltech w twoim pojeździe.
Przewodnik jest dostarczony wraz z pełnym podręcznikiem ECU i oprogramowaniem znajdującym się na płycie CD lub kluczu USB, które są dołączone do sterownika, abyś mógł się odnieść do nich podczas instalacji i konfiguracji.
PRZEGLĄD ECU
Elite 750 to sterownik ECU entry-level oferujący wiele funkcji dostępnych w bardziej zaawansowanych modelach Elite 1500/2500 w przystępnej cenie. Posiada solidną, uszczelnioną środowiskowo, wodoodporną obudowę, 6 kanałów paliwowych i 6 kanałów zapłonowych, wbudowany rejestr danych i tuning paliwa elastycznego. Elite 750 to potężny, kompaktowy sterownik ECU. Jak wszystkie sterowniki z serii Elite, sterownik ECU Elite 750 korzysta teraz z programatora oprogramowania Nexus (NSP), który oferuje poziomy funkcjonalności i przyjazności dla użytkownika, których dotąd nie widziano w żadnym pakiecie kontroli silnika. Razem oferują prawdziwie nowoczesną technologię dla tunerów i miłośników osiągów na całym świecie.
- Obsługuje silniki od 1 do 6 cylindrów
- Silniki o 1 do 3 rotorach
- Silniki atmosferyczne lub doładowane
- Wrażliwość obciążenia przez położenie przepustnicy (TPS), absolutne ciśnienie w kolektorze (MAP) lub masowy przepływ powietrza (MAF)
- Wzorce wtrysku stopniowego, sekwencyjnego, półsekwencyjnego, zbiorczego lub wielopunktowego
- Systemy zapłonowe z rozdzielaczem, systemy wielocewkowe, rozszerz zakres CDI lub systemy Haltech Multiplex CDI
- Podłącz się do szerokiej gamy wyświetlaczy i urządzeń rozszerzających za pomocą protokołu CAN.
- Wodoodporna obudowa (IP67) (z zamontowaną pokrywą USB)
- 34-pozycyjne złącze AMP
- 6 x Wyjścia wtrysku paliwa (szczytowe i trzymające (0-8A szczyt / 0-2A trzymane))
- 6 x Wyjścia zapłonu
- 2 x Dedykowane wejścia pozycji silnika z obszernym wsparciem dla rodzaju wyzwalacza
- 2 x Cyfrowe wejścia pulsacyjne
- 5 x Cyfrowe wyjścia pulsacyjne
- 2 x Wejścia napięcia analogowego
- 3 x Dedykowane wejścia (położenie przepustnicy, temperatura płynu chłodzącego i temperatura powietrza)
- Wewnętrzny czujnik MAP 3Bar oceniony na ciśnienie do 200 kPa boost (2Bar/29psi)
- Do 45 kanałów rozbudowy wejścia i wyjścia (I/O) (za pomocą protokołu CAN)
- Komunikacja z laptopem za pomocą USB (Windows)
- Wbudowany rejestr danych
- Oprogramowanie kalibracyjne NSP – Intuicyjne i łatwe w użyciu
Przystosowane do: Toyota LandCruiser 80 Series z roczników MY95-97 z silnikiem 1FZ-FE i tylko z manualną skrzynią biegów. Obsługuje system transferu zbiornika dodatkowego. (Modele dostarczane w Europie prosimy o potwierdzenie układu pinów ECU z Haltech przed zamówieniem)
Zawiera: Sterownik ECU Elite 750, złącze adaptera Plug’n’Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym gniazdem i wtyczkami, 16-stykowe gniazdo i wtyczki dodatkowe I/O firmy TYCO, wodoodporną zakrywkę USB, kabel programowania USB i klucz oprogramowania USB.
Uwagi: Zapasowe wyjścia zapłonu mogą być wykorzystane (za pomocą niestandardowej instalacji elektrycznej) do przejścia z układu rozdzielacza na układ zapłonu bezpośredniego (6 oddzielnych cewek). Sterownik ECU E750 NIE obsługuje fabrycznej kontroli silnika kroczącego na biegu jałowym. Proszę używać sterownika E2000/2500, jeśli ta funkcja jest wymagana.