Elite 2500 & REM 16 Inj V8 dla silników V8 małej/dużej pojemności GM, Forda i Chryslera. Zestaw przewodów zakończonych.
Wyjścia: Do 16 wtryskiwaczy, 8 zapłonowych oraz dodatkowe wejścia/wyjścia.
Dopasowanie do: V8 GM Małej/Dużej Pojemności
V8 Ford Małej/Dużej Pojemności
Chrysler HEMI
Zawiera: Zestaw przewodów zakończonych Elite 2500 & Race Expansion Module (REM) z zintegrowanymi 16 sekwencyjnymi wtryskiwaczami, zabezpieczeniem 160A SSR, blokiem bezpieczników, uszczelką do przepustnicy ogniwa i gotowym zestawem przewodów zapłonowych do dystrybutora/MSD, kabel programowania USB i klucz do oprogramowania USB.
Uwagi: Stosowany do nowej, w pełni zintegrowanej instalacji. Funkcja DBW niedostępna w przypadku używania z REM. 8 osobnych gotowych do użycia cewek zapłonowych w połączeniu z opcjonalnymi zestawami HT-130306, HT-130311, HT-130312 lub HT-130313.
Elite 2500 GM GEN III LS1 & LS6 (Gotowa do modyfikacji na sterowanie przepustnicą elektroniczną – DBW) Zakończona Wiązka
Pasuje do: Modernizacji układu GEN IV LS2/3 z przepustnicą elektroniczną DBW.
Powszechne złącze alternatora typu Delco/Bosch stosowane w GM.
Przewodowa konfiguracja do bezpośredniego podłączenia do fabrycznego 7-pinowego złącza przewodów cewki zapłonowej OEM.
Gotowy do podłączenia kontrolera szerokopasmowego O2 CAN WBC1/2 (Kontroler i czujnik(i) nie są dołączone).
Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Wiązkę silnikową z blokiem bezpieczników i uszczelką do przepustnicy.
Uwagi: Prosimy potwierdzić rodzaj złącza alternatora (Zobacz szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest to wymagane. (HT-040090 lub HT-040091)
Cewki zapłonowe i przewody nie są dołączone, prosimy zamówić 8 x HT-020102 i/lub HT-045657, jeśli są wymagane.
Elite 2500 GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) Zakończona Wiązka gotowa do sterowania przepustnicą elektroniczną (DBW)
Pasuje do: Powszechnego amerykańskiego złącza alternatora typu Delco/Bosch stosowanego w GM. Przewodowa konfiguracja do bezpośredniego podłączenia do fabrycznego 7-pinowego złącza przewodów cewki zapłonowej OEM. Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Wiązkę silnikową z blokiem bezpieczników i uszczelką do przepustnicy.
Uwagi: Prosimy potwierdzić rodzaj złącza alternatora (Zobacz szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest to wymagane. (HT-040090 lub HT-040091) Cewki zapłonowe LS2 oraz przewody nie są dołączone.
Elite 2500 GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) Wiązka zakończona, gotowa do sterowania przepustnicą elektroniczną (DBW)
Pasuje do: Powszechnego amerykańskiego złącza alternatora typu Delco/Bosch stosowanego w GM.
Przewodowo skonfigurowana do bezpośredniego podłączenia do fabrycznego 7-pinowego złącza przewodów cewki zapłonowej OEM.
Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Wiązkę silnikową z blokiem bezpieczników i uszczelką do przepustnicy.
Uwagi: Prosimy potwierdzić rodzaj złącza alternatora (Zobacz szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest to wymagane. (HT-040090 lub HT-040091)
Cewki zapłonowe LS2 oraz przewody nie są dołączone.
Elite 2500 V8 Small/Big Block GM, Ford & Chrysler Terminated Harness
Wyjścia: Do 8 wtryskiwaczy i 8 zapłonów.
Pasuje do: Silników V8 GM Small/Big Block
Silników V8 Ford Small/Big Block
Chrysler HEMI
Zawiera: Wiązkę silnikową z blokiem bezpieczników, uszczelką do przepusty i gotową do dystrybutora/MSD wiązką zapłonową.
Uwagi: Gotowe do 8 indywidualnych cewek zapłonowych (zapłon bezpośredni) przy użyciu HT-130306, HT-130311, HT-130312 lub HT-130313
Elite 750 Nissan Patrol Y60 & Y61 (TB45) Zestaw przejściowy Plug n Play Adaptor Harness
Pasuje do: Zastępuje fabryczny sterownik ECU dla Nissan Patrol/Safari Y60 i Y61 z automatyczną lub manualną skrzynią biegów. (Brak prze programowania/sterowania zmianą biegów itp.) Tylko TB45E.
Zawiera: Wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy adapter plug n play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiednim wtykiem i złączkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco i złączki.
Uwagi: Nadmiarowe wyjścia zapłonowe mogą być wykorzystane (poprzez dostosowanie przewodów) do konwersji z układu z rozdzielaczem na bezpośredni układ zapłonowy. (6 indywidualnych cewek)
Elite 750 Zestaw przejściowy PlugnPlay Adapter Harness do Toyoty LandCruiser Serii 80
Pasuje do: Zastępuje fabryczny sterownik ECU w modelach MY95-97 Toyoty LandCruiser Serii 80 z silnikiem 1FZ-FE i tylko skrzynią biegów manualną. Obsługuje system transferu dodatkowego zbiornika paliwa. (Modele dostarczone w Europie prosimy o potwierdzenie układu pinów ECU z Haltech przed zamówieniem)
Zawiera: Zestaw przejściowy PlugnPlay, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiednim wtykiem i złączkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco i złączki.
Uwagi: Nadmiarowe wyjścia zapłonowe mogą być wykorzystane (poprzez dostosowanie przewodów) do konwersji z układu z rozdzielaczem na bezpośredni układ zapłonowy. (6 indywidualnych cewek). Sterownik ECU E750 NIE obsługuje fabrycznego sterowania silnikiem krokowym przy biegu jałowym. Prosimy użyć sterownika ECU E2000/2500, jeśli ta funkcja jest wymagana.
Elite 750 Zestaw przejściowy PlugnPlay Adapter Harness do Mazdy Miata (MX-5) NB
Pasuje do: Mazda Miata (MX-5) NB 1.8L Non VCT lub VCT (00-04), 1.8L Factory Turbo SE (Aus), Mazdaspeed (04-05 USA) z fabrycznym 3-wtykowym 3-rzędowym ECU. Tylko skrzynia biegów manualna.
Zawiera: Zestaw przejściowy PlugnPlay, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiednim wtykiem i złączkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco i złączki, uszczelnienie na złączu USB, kabel programowania USB oraz płyta CD z oprogramowaniem.
Kabel do ponownego programowania radia Ford MK1
Pasuje do: Elite PRO Plug-in ECU – Ford Falcon i6 “Barra”
Zawiera: Tylko 1 x kabel do ponownego programowania
Uwagi: Stosowany do ponownego programowania radia w pojazdach Ford FG MK1
Długość: 0,8 metra
Przerwa dla Wtryskiwacza Dodatkowego V8 Junior Timer (EV1)
Dla: Kompatybilny Plug and Play z uniwersalnym zakończonym zestawem przewodów silnika V8 Haltech Nexus R5 – HT-186200
Przerwa dla Wtryskiwacza Głównego V8 GT150 (USCAR)
Dla: Kompatybilny Plug and Play z uniwersalnym zakończonym zestawem przewodów silnika V8 Haltech Nexus R5 – HT-186200
Przerwa dla Wtryskiwacza Głównego V8 Junior Timer (EV1)
Dla: Kompatybilny Plug and Play z uniwersalnym zakończonym zestawem przewodów silnika V8 Haltech Nexus R5 – HT-186200
Elite 1000/1500 Subaru WRX MY99-00 Przewód adaptera Plug n Play
Pasuje do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego sterownika ECU dla Subaru WRX MY99-00
(Dostarczane w Australii i w wersji JDM)
Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Wtryskowy formowany plastikowy przewód adaptera typu Plug n Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu złączem i wtykami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowe Tyco z wtykami.
Zawiera: Przewód akumulatorowy 1 AWG, Czarny. Wykonywany na zamówienie w jednostkach metrowych. Minimalna długość zamówienia to 1 m.
Uwagi: Wykonywany na zamówienie
Długość: Sprzedawany na metry.
Zawiera: Przewód akumulatorowy 1 AWG, czerwony. Wykonywany na zamówienie w jednostkach metrowych. Minimalna długość zamówienia to 1 m.
Uwagi: Wykonywany na zamówienie
Długość: Sprzedawany na metry.