Wyświetlanie 121–144 z 654 wyników
-

2 311,99 zł z Vat
Elite 2000/2500 Zestaw przejściowy PlugnPlay Adapter Harness do Toyoty LandCruiser Serii 80
Pasuje do: Zastępuje fabryczny sterownik ECU w modelach MY95-97 Toyoty LandCruiser Serii 80 z silnikiem 1FZ-FE i tylko skrzynią biegów manualną. Obsługuje system transferu dodatkowego zbiornika paliwa. (Modele dostarczone w Europie prosimy o potwierdzenie układu pinów ECU z Haltech przed zamówieniem)
Zawiera: Zestaw przejściowy PlugnPlay, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiednim wtykiem i złączkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco i złączki.
Uwagi: Nadmiarowe wyjścia zapłonowe mogą być wykorzystane (poprzez dostosowanie przewodów) do konwersji z układu z rozdzielaczem na bezpośredni układ zapłonowy. (6 indywidualnych cewek)
-

1 653,99 zł z Vat
Uniwersalny Przewód do Montażu Elite 2500 & 2500 T Basic
Uwagi: Nie zawiera pudełka z bezpiecznikami i przekaźnikami.
Długość: 2,5 m
-

9 408,99 zł z Vat
Elite 2500 & REM 16 Inj V8 dla silników V8 małej/dużej pojemności GM, Forda i Chryslera. Zestaw przewodów zakończonych.
Wyjścia: Do 16 wtryskiwaczy, 8 zapłonowych oraz dodatkowe wejścia/wyjścia.
Dopasowanie do: V8 GM Małej/Dużej Pojemności
V8 Ford Małej/Dużej Pojemności
Chrysler HEMI
Zawiera: Zestaw przewodów zakończonych Elite 2500 & Race Expansion Module (REM) z zintegrowanymi 16 sekwencyjnymi wtryskiwaczami, zabezpieczeniem 160A SSR, blokiem bezpieczników, uszczelką do przepustnicy ogniwa i gotowym zestawem przewodów zapłonowych do dystrybutora/MSD, kabel programowania USB i klucz do oprogramowania USB.
Uwagi: Stosowany do nowej, w pełni zintegrowanej instalacji. Funkcja DBW niedostępna w przypadku używania z REM. 8 osobnych gotowych do użycia cewek zapłonowych w połączeniu z opcjonalnymi zestawami HT-130306, HT-130311, HT-130312 lub HT-130313.
-

13 671,99 zł z Vat
Zestaw wiązki przewodów Elite 2500 + z końcówką do silników Nissan RB (bez dodatkowej wiązki przewodów zapłonu, bez dodatkowej wiązki przewodów CAS)
Pasuje: Nissan RB RB20/25/26/30
Zawiera: sterownik Elite 2500, wiązkę przewodów silnika Nissan RB Series z zakończoną końcówką (HT-130326), czujnik temperatury powietrza (HT-010200), czujnik temperatury płynu chłodzącego (HT-010300), pakiet złączy dla dodatkowych wejść/wyjść, skróconą instrukcję obsługi
Uwagi: Opcjonalne uprzęże sprzedawane osobno:
Wiązka pomocnicza CAS – HT-130327,
Wiązka cewki serii 1 – HT-130331,
Wiązka cewki serii 2 – HT-130330,
Wiązka cewek RB30 z pojedynczą krzywką LS1 HT-130343
-

13 257,99 zł z Vat
Opis: Modernizacja korpusu przepustnicy GEN IV LS2/3 DBW. Typowe złącze alternatora Delco/Bosch GM w stylu amerykańskim. Wstępnie okablowane do bezpośredniego podłączenia do 7-pinowego złącza wiązki przewodów cewki OEM. Gotowy kontroler szerokopasmowy WBC1/2 CAN O2 (sterownik i czujnik(i) nie wchodzą w skład zestawu) Tylko ręczna skrzynia biegów.
Zawiera: Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i Race. wiązka silnika ze skrzynką bezpieczników, przelotką zapory ogniowej, kablem USB do programowania i kluczem oprogramowania USB.
Uwagi: Sprawdź złącze alternatora (zobacz skróconą instrukcję obsługi produktu) i w razie potrzeby zamów adapter alternatora. (HT-040090 lub HT-040091) Cewki zapłonowe i wiązki przewodów NIE są dołączone. W razie potrzeby należy zamówić 8 sztuk HT-020102 i/lub HT-045657.
-

13 257,99 zł z Vat
Pasuje do: Standardowego złącza alternatora Delco/Bosch GM w stylu amerykańskim. Wstępnie przewodzony do bezpośredniego podłączenia do oryginalnego 7-pinowego złącza przewodu cewki. Gotowy do obsługi kontrolera WBC1/2 CAN O2 Wideband (kontroler i czujnik/czujniki nie są dołączone). Tylko dla skrzyń biegów manualnych.
Zawiera: Centralę Elite 2500 ECU z funkcją DBW i funkcjami wyścigowymi. Przewód silnika z blokiem bezpieczników, uszczelką do przepustnicy, kablem programowym USB i kluczem programowym USB.
Uwagi: Prosimy potwierdzić rodzaj złącza alternatora (patrz przewodnik szybkiego startu produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest to konieczne (HT-040090 lub HT-040091). Cewki zapłonowe i przewody nie są dołączone, prosimy o zamówienie 8 x HT-020102 i/lub HT-045657, jeśli są potrzebne.
-

13 257,99 zł z Vat
Zestaw przewodów z terminacją Elite 2500 + GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) gotowy do DBW
Pasuje do: Powszechnego amerykańskiego stylu złącza alternatora Delco/Bosch GM.
Wstępnie podłączony do bezpośredniego połączenia z fabrycznym 7-pinowym złączem cewek zapłonowych.
Tylko dla skrzyń biegów manualnych.
Zawiera: ECU Elite 2500 z funkcjami DBW i wyścigowymi. Zestaw przewodów silnikowych z blokiem bezpieczników, uszczelką przeciwpożarową, kablem do programowania USB i kluczem oprogramowania USB.
Uwagi: Prosimy o potwierdzenie złącza alternatora (Patrz szybki przewodnik produktu) i zamówienie adaptera do alternatora, jeśli jest to wymagane. (HT-040090 lub HT-040091)
Cewki zapłonowe LS2 oraz zestawy przewodów NIE są dołączone
-

13 257,99 zł z Vat
Elite 2500 + GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) Gotowy zestaw kabli z przygotowaną instalacją DBW
Pasuje do: Powszechnego amerykańskiego złącza alternatora Delco/Bosch GM.
Przewodowo przygotowany do bezpośredniego podłączenia do fabrycznego złącza cewki OEM 7 Pin.
Tylko dla skrzyń biegów manualnych.
Zawiera: Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i wyścigowymi. Zestaw przewodów silnika z blokiem bezpieczników, uszczelką przeciwpożarową, kablem do programowania USB i kluczem USB do oprogramowania.
Uwagi: Prosimy potwierdzić rodzaj złącza alternatora (Zobacz szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest wymagany (HT-040090 lub HT-040091).
Cewki zapłonowe LS2 i zestawy kabli NIE są dołączone.
-

13 257,99 zł z Vat
Elite 2500 + GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) zestaw przewodów bez DBW
Pasuje do: Wspólnego stylu amerykańskiego złącza alternatora Delco/Bosch GM. Wstępnie połączony do bezpośredniego podłączenia do złącza OEM 7 Pin Coil Harness Connector. Tylko skrzynia manualna.
Zawiera: Jednostkę sterującą Elite 2500 z funkcjami DBW i wyścigowymi. przewód silnika z blokiem bezpieczników, uszczelką przepustnicy, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Prosimy potwierdzić swoje złącze alternatora (Patrz w szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest wymagany. (HT-040090 lub HT-040091) Cewki zapłonowe LS2 i przewody NIE są zawarte.
-

11 574,99 zł z Vat
Pasuje: Wymiana fabrycznej jednostki sterującej silnikiem (ECU) na jednostkę Haltech w Nissanie Patrolu/Safari Y60 i Y61 z automatyczną lub manualną skrzynią biegów. (Brak programowania/kontroli zmiany biegów itp.) Tylko TB45E.
Zawiera: Jednostka sterująca silnikiem Elite 2500 z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i Race, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy adapter typu Plug 'n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym złączem i końcówkami, pomocniczy 16-pinowy wtyk TYCO I/O i końcówki, kabel programowania USB oraz klucz oprogramowania USB.
Uwagi: Dostępne dodatkowe wyjścia zapłonowe mogą być używane (poprzez dostosowanie przewodów) do konwersji z systemu rozdzielacza na bezpośredni system zapłonu. (6 indywidualnych cewek)
-

10 915,99 zł z Vat
Elite 2500 + Podstawowy Uniwersalny Zestaw Do Montażu
Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
Pasuje do: Uniwersalne zastosowania od 1 do 12 cylindrów lub od 2 do 4 rotorów.
Zawiera: ECU Elite 2500 z DBW i Funkcjami Wyścigowymi. Podstawowy Uniwersalny Zestaw Przewodów Do Montażu, kabel do programowania USB i Klucz USB do Oprogramowania.
Uwagi: Najwyższej klasy sterownik ECU firmy Haltech z dwoma złączami. Idealny do popularnych aplikacji performance i wyścigowych w późnych modelach samochodów. Zalecany dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub 2, 3, 4 rotorów, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu. Nie zawiera skrzynki bezpieczników i przekaźników.
Długość: 2,5 m (8)
-

11 574,99 zł z Vat
Wymiana fabrycznego sterownika ECU na wtyczkę 'n’ play dla Subaru GDB WRX MY01-05 (Wszystkie regiony) i STI MY01-05 (tylko dostarczone do Japonii i Australii) EJ20 Non DBW tylko z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i Race, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów adaptera plug 'n’ play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z pasującym złączem i kołkami, dodatkowe złącze I/O 16 Pin TYCO i kołki, kabel programowania USB i klucz oprogramowania USB.
-

11 574,99 zł z Vat
Jeśli używasz fabrycznego przewodu i szukasz łatwej aktualizacji sterownika silnika (ECU), zerknij na Zestawy Adapterów Plug’n’Play Haltech. Te adaptory podłączają się bezpośrednio do Twojego sterownika Haltech ECU i posiadają zestaw fabrycznych złączy po drugiej stronie, które można bezpośrednio podłączyć do fabrycznego przewodu. To proste urządzenie Plug’n’Play od Haltech, które pozwala Ci być gotowym do pracy…
-

11 574,99 zł z Vat
Jeśli używasz fabrycznego przewodu i szukasz łatwej aktualizacji sterownika silnika (ECU), zerknij na Zestawy Adapterów Plug’n’Play Haltech. Te adaptory podłączają się bezpośrednio do Twojego sterownika Haltech ECU i posiadają zestaw fabrycznych złączy po drugiej stronie, które można bezpośrednio podłączyć do fabrycznego przewodu. To proste urządzenie Plug’n’Play od Haltech, które pozwala Ci być gotowym do pracy…
-

11 574,99 zł z Vat
Jeśli korzystasz z fabrycznego przewodu i szukasz łatwej aktualizacji sterownika silnika (ECU), zerknij na Zestawy Adapterów Plug’n’Play Haltech. Te adaptory podłączają się bezpośrednio do Twojego sterownika Haltech ECU i posiadają zestaw fabrycznych złączy po drugiej stronie, które można bezpośrednio podłączyć do fabrycznego przewodu. To proste urządzenie Plug’n’Play od Haltech, które pozwala Ci być gotowym do…
-

11 574,99 zł z Vat
Dopasowane do: Wymiana fabrycznego ECU za pomocą adaptera Plug 'n’ Play dla Subaru Liberty/Legacy Gen 4 3.0R (EZ30) & GT (EJ20) MY04/05 (tylko wersje JDM i dostarczane w Australii).
Zawiera: Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i Race, wtryskowy formowany plastikowy adapter typu plug 'n’ play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym złączem i wtyczkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowe TYCO oraz kabel programowania USB i klucz oprogramowania USB.
-

14 812,99 zł z Vat
Pasuje do: Silnika Ford Barra znajdującego się w wersjach BA/BF, Barra 182, 190, 240T, 245T, 270T
Zawiera: Centralę Elite 2500 ECU, Zestaw Przerwany z Blokiem Bezpieczników, Moduł Zapłonowy HPI 6 – (HT-020036), Przewodnik Szybkiego Startu, Pakiet Złącz
Uwagi: Pasuje do fabrycznych złączy wtryskiwaczy Bosch EV1 – Zawiera Przewód Silnikowy i Zestaw Bloku Bezpieczników, Zawiera wstępnie połączony moduł zapłonowy HPI6 15AMP 6CH i fabryczny przewód zapłonowy cewki.
-

15 129,99 zł z Vat
Pasuje do: Silnika Ford Barra znajdującego się w wersjach FG, Barra 270T FG, 310T, 325T
Zawiera: – Centralę Elite 2500 ECU – Zestaw Przerwany z Blokiem Bezpieczników – Moduł Zapłonowy HPI 6 – (HT-020036) – Przewodnik Szybkiego Startu – Pakiet Złącz
Uwagi: Pasuje do fabrycznych złączy wtryskiwaczy Bosch EV1 – Zawiera Przewód Silnikowy i Zestaw Bloku Bezpieczników, Zawiera wstępnie połączony moduł zapłonowy HPI6 15AMP 6CH i fabryczny przewód zapłonowy cewki.
-

11 574,99 zł z Vat
Pasuje do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego sterownika silnika (ECU) w Toyota Supra JZA80 z silnikiem 2JZ (nie VVTi) wyposażonym tylko w manualną skrzynię biegów.
Zawiera: Centralę Elite 2500 ECU z funkcjami Drive By Wire (DBW) i Race, formowaną wtryskowo plastikową wtyczkę adaptera Plug 'n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z pasującą wtyczką i końcówkami, dodatkowy wtyk i końcówki 16-pinowe TYCO, kabel programowania USB i klucz oprogramowania USB.
-

11 574,99 zł z Vat
Elite 2500 + Toyota LandCruiser 80 Series Zestaw Przewodów Adaptera Plug’n’Play
Pasuje do: Toyota LandCruiser 80 Series MY95-97 z silnikiem 1FZ-FE i tylko z manualną skrzynią biegów. Obsługuje system transferu zbiornika pomocniczego.
(Model europejski – prosimy o potwierdzenie układu wtyczki ECU przed zamówieniem od Haltech)
Zawiera: Centrala Elite 2500 ECU z funkcjami Drive By Wire (DBW) i Race, Przewód Adaptera Plug’n’Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z pasującą wtyczką i końcówkami, dodatkowy wtyk i końcówki 16-pinowe TYCO, kabel programowania USB i klucz oprogramowania USB.
Uwagi: Nadwyżkowe wyjścia zapłonowe mogą być wykorzystane (za pomocą dostosowanego okablowania) do przełączenia z układu zapłonu rozdzielaczowego na bezpośredni układ zapłonu (6 pojedynczych cewek).
-

13 257,99 zł z Vat
Elite 2500 + GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) zestaw przewodów bez DBW
Pasuje do: Powszechnego stylu amerykańskiego złącza alternatora Delco/Bosch GM. Wstępnie przewodzony do bezpośredniego podłączenia do oryginalnego 7-pinowego złącza cewki zapłonowej. Tylko skrzynie biegów manualne.
Zawiera: ECU Elite 2500 z funkcjami DBW i wyścigowymi. Zestaw przewodów silnikowych z blokiem bezpieczników, uszczelką do przepustnicy, przewodem programowania USB i kluczem USB do oprogramowania.
Uwagi: Prosimy potwierdzić złącze alternatora (patrz szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest wymagany (HT-040090 lub HT-040091). Cewki zapłonowe LS2 i zestawy przewodów NIE są dołączone.
-

14 422,99 zł z Vat
Elite 2500 + Przewód silnika zakończony dla Nissan RB Twin Cam z podwójnym wałkiem rozrządu z subwtyczką typu zapłonu serii 1 (wczesny)
Pasuje do: Nissan RB Twin Cam RB20/25/26 z cewkami Serii 1 (zewnętrzny moduł zapłonowy OEM)
Zawiera: Centrala Elite 2500 ECU, Zakończony przewód Nissan RB Twin Cam – HT-130326, Przewód CAS – HT-130327, Przewód cewki Serii 1 HT-130331, Czujnik temperatury powietrza – HT-010200, Czujnik temperatury płynu chłodzącego – HT-010300, Zestaw złączy dla wejść/wyjść dodatkowych, Przewodnik szybkiego startu.
-

14 422,99 zł z Vat
Elite 2500 + Zestaw wiązek zakończonych dla silnika Nissan RB Twin Cam z Serii 2 (późne) typem zapłonu – podharness
Dopasowane do: Nissan RB Twin Cam RB20/25/26 z cewkami Serii 2 (Ignitor wbudowany w cewkę)
Zawiera: Jednostka sterująca Elite 2500 ECU, Zakończona wiązka silnika Nissan RB Twin Cam – HT-130326, Wiązka CAS – HT-130327, Wiązka cewek Serii 2 HT-130330, Czujnik temperatury powietrza – HT-010200, Czujnik temperatury płynu chłodzącego – HT-010300, Pakiet złącz do wejść/wyjść dodatkowych, Szybki przewodnik rozruchowy
-

14 671,99 zł z Vat
Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończonych dla silnika Nissan RB30 Single Cam z cewką LS1 i podprzewodem CAS
Pasuje do: Nissan RB30 Single Cam
Zawiera: Jednostka sterująca Elite 2500 ECU, Terminowany przewód dla silnika Nissan RB Single Cam (HT-130326), Cewka zapłonowa LS1 i przewód (HT-130343), Podprzewód CAS (HT-130344), Czujnik temperatury powietrza (HT-010200), Czujnik temperatury płynu chłodzącego (HT-010300), Pakiet złączek do wejść/wyjść dodatkowych, Przewodnik szybkiego uruchomienia.