Zestaw przejściowy Elite 1000/1500 PlugnPlay Adapter Harness do Hondy S2000
Pasuje do: Honda S2000 AP1 (00-04), AP2 (05) bez DBW (bez elektronicznej kontroli przepustnicy)
Zawiera: Zestaw przejściowy PlugnPlay, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiednim wtykiem i złączkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco i złączki.
Uwagi: Tylko zastosowanie bez elektronicznej kontroli przepustnicy (DBW).
Zestaw Przewodów Alternatora Nexus LS 2 Pin Bosch
Uwagi: Zestaw przewodów wyposażony jest w rezystor 470R do pobudzenia alternatora zamiast lampki wskaźnika ładowania
Długość: 200mm
Zestaw Przewodów Alternatora Nexus LS 2 Pin Yazaki
Uwagi: Zestaw przewodów wyposażony jest w rezystor 470R do pobudzenia alternatora zamiast lampki wskaźnika ładowania
Długość: 200mm
Zestaw Przewodów Alternatora Nexus LS 4 Pin Delco
Uwagi: Zestaw przewodów wyposażony jest w rezystor 470R do pobudzenia alternatora zamiast lampki wskaźnika ładowania. Zakończ do wymaganego układu wyprowadzeń alternatora – informacje można znaleźć w przewodniku.
Długość: 200
Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończonych bez zapłonu do Toyoty 2JZ
Pasuje do silników z VVT-i i bez VVT-i.
Tylko dla skrzyń biegów manualnych.
Zawiera: Centrala sterująca Elite 2500 z systemem DBW oraz funkcjami wyścigowymi. przewód silnikowy z blokiem bezpieczników, uszczelką przepusty przeciwpożarowej, 1200mm przedłużonym przewodem zapłonowym, kabel programowania USB i klucz oprogramowania USB.
Uwagi: Jeśli Twój silnik jest wyposażony w fabryczne elektroniczne przepustnice ETCS-i, będzie wymagał zestawu konwersyjnego do przepustnicy lub konwersji na mechaniczną przepustnicę napędzaną linką.
Zestaw przewodów zakończonych Elite 2000/2500 do Nissan RB Twin Cam z przewodem CAS oraz podprzewodem typu zapłonu serii 2 (późny)
Pasuje do: Nissan RB Twin Cam RB20/25/26 z cewkami serii 2 (ignitor wbudowany w cewkę)
Zawiera: Zakończony przewód do Nissan RB Twin Cam, przewód CAS HT-130327, przewód cewki serii 2 HT-130330, pakiet złączek do wejść/wyjść dodatkowych
• Przewodnik szybkiego uruchomienia
Uwagi: Przewód cewki serii 2 HT-130330 – Używa oryginalnych cewek z wbudowanym ignitorem
Zestaw Przewodów Nexus V8 IGN-1A Ford
Dla: Kompatybilny Plug and Play z uniwersalnym zakończonym zestawem przewodów silnika V8 Haltech Nexus R5 – HT-186200
Zestaw Przewodów Silnikowych Elite 2500 z Zakończonymi Złączami do Forda Falcon FG Barra 4.0L I6
Pasuje do: Silnika Ford Barra występującego w wariantach FG
Barra 270T FG, 310T, 325T
Zawiera: – Zestaw Przewodów Silnikowych i Blok Bezpieczników
Pakiet Złącz
Przewodnik Szybkiego Startu
Uwagi: – Pasuje do fabrycznych wtryskiwaczy Bosch EV1
Moduł zapłonowy NIE jest dołączony. (Zamów HT-020036, jeśli jest wymagany)
Zestaw przewodów do silnika Elite 2000/2500 Toyota 2JZ zakończony
Zawiera: Zakończony przewód do silnika. Uszczelka przepustnicy, formowany 6-cio obwodowy bezpiecznik Haltech z pokrywą. 5 przekaźników, 5 bezpieczników i złączki do zapasu prądu.
Uwagi: Ten przewód może także obsługiwać silniki 1JZ-GTE, ale będzie wymagał albo czujnika temperatury płynu chłodniczego 2JZ, albo zmienienia złączki na (P/N AMP 184004).
Uniwersalny zestaw przewodów Nexus R3 – 2,5 m (8)
Pasuje do: Nexus R3
Zawiera: 3 x główne złącza ECU
3 x złącza CAN
1 x złącze Wideband
1 x uszczelka do przejścia przez ścianę
W pełni wypełniony przewodem TXL
Długość: 2,5 m
Zakończony Zestaw Przewodów Nexus R5 LSx DBW – gotowy do użycia z układem przepustnicy elektronicznej (DBW)
Przeznaczony dla: Pojazdów wyposażonych w silniki GM LSx z elektronicznym układem przepustnicy (DBW), wymagających ponownego okablowania pojazdu z funkcją PDM.
Wstępnie przygotowany do bezpośredniego podłączenia do oryginalnego 7-pinowego złącza przewodów cewki zapłonowej.
Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończony dla silników V8 GM, Ford i Chrysler Small/Big Block
Wyjścia: Do 8 wtryskiwaczy i 8 układów zapłonowych.
Dla: Silniki V8 GM Small/Big Block
Silniki V8 Ford Small/Big Block
Chrysler HEMI
Zawiera: Jednostkę sterującą Elite 2500 z funkcjami DBW i funkcjami wyścigowymi, przewód silnika z blokiem bezpieczników, uszczelką przepustnicy i przewodem do zapłonu przygotowanym na distributor/MSD, kabel programowania USB oraz klucz oprogramowania USB.
Uwagi: Gotowe na 8 niezależnych cewek zapłonowych (Direct fire) przy użyciu HT-130306, HT-130311, HT-130312 lub HT-130313
Przewód zapłonowy zakończony dla Elite 1000/1500 do silnika Mazda 13B (IGN-1A)
Pasuje do:
Gotowego przewodu silnika Elite 1000/1500 dla silnika Mazda 13B
Uwagi:
Ten przewód zapłonowy łączy się z cewkami zapłonowymi Haltech IGN-1A (HT-020114). Zalecany jako dodatek do gotowego przewodu silnika Elite 1000/1500 dla silnika Mazda 13B.
Doskonały do starych hot rodów, mechanicznie wtryskanych muscle carów, klasycznych samochodów z gaźnikiem i wszystkiego, co mieści się pomiędzy nimi, zestaw Haltech stand-alone IC-7 Classic jest idealny dla każdego, kto chce uproszczenia i zmodernizowania swojego zestawu analogowych wskaźników. Pasuje do pojazdów z gaźnikiem lub mechanicznym wtryskiem i/lub pojazdów bez sterownika silnika.
Zawiera:
1 x Deska Haltech iC-7.
1 x częściowo zakończony przewód złączny iC-7.
1 x czujnik temperatury płynu chłodzącego 1/8 NPT.
2 x czujniki ciśnienia paliwa/oleju 0-150 psi.
1 x adapter 3/8NPTF do 1/8NPTF.
Zestaw uchwytu cewki R35 do silników Toyota JZ zawiera uchwyt, cewki i złączki
Zawiera: 1 x HT-120100 – Zestaw uchwytu cewki R35 do silników Toyota JZ
6 x HT-020106 – Prawdziwe cewki zapłonowe Hitachi „R35 GTR” z pasującym złączem, kołkami i uszczelkami