Pasuje: Wymiana fabrycznej jednostki sterującej silnikiem (ECU) na jednostkę Haltech w Nissanie Patrolu/Safari Y60 i Y61 z automatyczną lub manualną skrzynią biegów. (Brak programowania/kontroli zmiany biegów itp.) Tylko TB45E.
Zawiera: Jednostka sterująca silnikiem Elite 2500 z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i Race, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy adapter typu Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym złączem i końcówkami, pomocniczy 16-pinowy wtyk TYCO I/O i końcówki, kabel programowania USB oraz klucz oprogramowania USB.
Uwagi: Dostępne dodatkowe wyjścia zapłonowe mogą być używane (poprzez dostosowanie przewodów) do konwersji z systemu rozdzielacza na bezpośredni system zapłonu. (6 indywidualnych cewek)
Wymiana fabrycznego sterownika ECU na wtyczkę ‘n’ play dla Subaru GDB WRX MY01-05 (Wszystkie regiony) i STI MY01-05 (tylko dostarczone do Japonii i Australii) EJ20 Non DBW tylko z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i Race, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów adaptera plug ‘n’ play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z pasującym złączem i kołkami, dodatkowe złącze I/O 16 Pin TYCO i kołki, kabel programowania USB i klucz oprogramowania USB.
Jeśli używasz fabrycznego przewodu i szukasz łatwej aktualizacji sterownika silnika (ECU), zerknij na Zestawy Adapterów Plug’n’Play Haltech. Te adaptory podłączają się bezpośrednio do Twojego sterownika Haltech ECU i posiadają zestaw fabrycznych złączy po drugiej stronie, które można bezpośrednio podłączyć do fabrycznego przewodu. To proste urządzenie Plug’n’Play od Haltech, które pozwala Ci być gotowym do pracy…
Jeśli używasz fabrycznego przewodu i szukasz łatwej aktualizacji sterownika silnika (ECU), zerknij na Zestawy Adapterów Plug’n’Play Haltech. Te adaptory podłączają się bezpośrednio do Twojego sterownika Haltech ECU i posiadają zestaw fabrycznych złączy po drugiej stronie, które można bezpośrednio podłączyć do fabrycznego przewodu. To proste urządzenie Plug’n’Play od Haltech, które pozwala Ci być gotowym do pracy…
Jeśli korzystasz z fabrycznego przewodu i szukasz łatwej aktualizacji sterownika silnika (ECU), zerknij na Zestawy Adapterów Plug’n’Play Haltech. Te adaptory podłączają się bezpośrednio do Twojego sterownika Haltech ECU i posiadają zestaw fabrycznych złączy po drugiej stronie, które można bezpośrednio podłączyć do fabrycznego przewodu. To proste urządzenie Plug’n’Play od Haltech, które pozwala Ci być gotowym do…
Dopasowane do: Wymiana fabrycznego ECU za pomocą adaptera Plug ‘n’ Play dla Subaru Liberty/Legacy Gen 4 3.0R (EZ30) & GT (EJ20) MY04/05 (tylko wersje JDM i dostarczane w Australii).
Zawiera: Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i Race, wtryskowy formowany plastikowy adapter typu plug ‘n’ play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym złączem i wtyczkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowe TYCO oraz kabel programowania USB i klucz oprogramowania USB.
Pasuje do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego sterownika silnika (ECU) w Toyota Supra JZA80 z silnikiem 2JZ (nie VVTi) wyposażonym tylko w manualną skrzynię biegów.
Zawiera: Centralę Elite 2500 ECU z funkcjami Drive By Wire (DBW) i Race, formowaną wtryskowo plastikową wtyczkę adaptera Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z pasującą wtyczką i końcówkami, dodatkowy wtyk i końcówki 16-pinowe TYCO, kabel programowania USB i klucz oprogramowania USB.
Elite 2500 + Toyota LandCruiser 80 Series Zestaw Przewodów Adaptera Plug’n’Play
Pasuje do: Toyota LandCruiser 80 Series MY95-97 z silnikiem 1FZ-FE i tylko z manualną skrzynią biegów. Obsługuje system transferu zbiornika pomocniczego.
(Model europejski – prosimy o potwierdzenie układu wtyczki ECU przed zamówieniem od Haltech)
Zawiera: Centrala Elite 2500 ECU z funkcjami Drive By Wire (DBW) i Race, Przewód Adaptera Plug’n’Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z pasującą wtyczką i końcówkami, dodatkowy wtyk i końcówki 16-pinowe TYCO, kabel programowania USB i klucz oprogramowania USB.
Uwagi: Nadwyżkowe wyjścia zapłonowe mogą być wykorzystane (za pomocą dostosowanego okablowania) do przełączenia z układu zapłonu rozdzielaczowego na bezpośredni układ zapłonu (6 pojedynczych cewek).
Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla Mazda RX7 FD3S-S6 (92-95) z 2-rzędnym wtykiem ECU. Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla Mazda RX7 FD3S-S7&8 (96-02) z 4-rzędnym wtykiem ECU. Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Sterownik E1000/1500 przeznaczony do użytku tylko z jednym turbo konwersji. Sterownik E2000/2500 obsługuje fabryczną kontrolę podwójnego turbo.
Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla Mitsubishi EVO 9 (wszystkie regiony) EVO 8 MR (6-biegowy) (tylko JDM, wyłączając USDM) z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów. Wyłącza USDM dla modelu EVO 8 MR (6-biegowy).
Pasuje do: Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play zastępujący fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla samochodów Nissan 300ZX Z32 z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Pasuje do: Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play zastępujący fabryczny sterownik silnika (ECU) dla Nissan Patrol/Safari Y60 i Y61 z automatyczną lub manualną skrzynią biegów. (Brak przebudowy/sterowania zmiany biegów itp.) TYLKO TB45E.
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Zapasowe wyjścia zapłonowe mogą być używane (poprzez niestandardowe okablowanie) do przejścia z układu rozdzielacza na bezpośredni system zapłonu iskrowego. (6 indywidualnych cewek)
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi. Zestaw przejściowy Plug’n’Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Pasuje do: Zestaw przejściowy Plug ‘n’ Play zastępujący fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla samochodów Nissan Skyline R34 GT-T Stagea WC34 z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.