Pasuje do: Wymiana fabrycznego sterownika ECU za pomocą prostego podłączenia dla Honda Civic EP3 02–05 oraz Integra DC5 / Acura RSX 02–04. Tylko skrzynia biegów manualna. (Nie obsługuje fabrycznego zestawu multipleksowanego wskaźnika temperatury płynu chłodniczego, lampki akumulatora i żądania klimatyzacji – Proszę sprawdzić szybki przewodnik produktu w celu uzyskania dodatkowych informacji).
Zawiera: Sterownik Elite 1500 ECU z funkcjami DBW i Race, wtryskowy formowany plastikowy adapter z prostym podłączeniem typu Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającą wtyczką i wtykami, dodatkowy wtyk i wtyki I/O 16 Pin TYCO, kabel programowania USB i klucz do oprogramowania USB.
Pasuje do: Wymiana fabrycznego sterownika ECU za pomocą prostego podłączenia dla Honda Integra DC5/Acura RSX 05-06. Tylko skrzynia biegów manualna. (Nie obsługuje fabrycznego zestawu multipleksowanego wskaźnika temperatury płynu chłodniczego, lampki akumulatora i żądania klimatyzacji – Proszę sprawdzić szybki przewodnik produktu w celu uzyskania dodatkowych informacji).
Zawiera: Sterownik Elite 1500 ECU z funkcjami DBW i Race, wtryskowy formowany plastikowy adapter z prostym podłączeniem typu Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającą wtyczką i wtykami, dodatkowy wtyk i wtyki I/O 16 Pin TYCO, kabel programowania USB i klucz do oprogramowania USB.
Pasuje do: Wymiana fabrycznego sterownika ECU za pomocą prostego podłączenia dla Hondy OBD-I B-Series w modelach 92-95 Civic, Integra i Prelude. 90-95 Accord. Tylko skrzynia biegów manualna.
Zawiera: Sterownik Elite 1500 ECU z funkcjami DBW i Race, wtryskowy formowany plastikowy adapter z prostym podłączeniem typu Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającą wtyczką i wtykami, dodatkowy wtyk i wtyki I/O 16 Pin TYCO, kabel programowania USB i klucz do oprogramowania USB.
Mazda Miata (MX-5) NA 1.6L and 1.8L z dwoma wtyczkami, dwoma rzędami ECU. Tylko manualna skrzynia biegów.
Zawiera: Elite 1500 ECU z funkcjami DBW i Race, adapter do podłączenia typu Plug’n’Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiednią wtyczką i wtykami, dodatkowy I/O 16 Pin TYCO z wtyczką i wtykami, kabel programowania USB i klucz do oprogramowania USB.
Uwagi: Nie obsługuje modeli USDM OBDII 96-97, edycji Special Edition SE i modeli rocznicowych Anniversary.
Suits: Mazda Miata (MX-5) NB ADM Special Edition (Fabryczne Turbo), USDM Special Edition (Fabryczne Turbo), VCT, Non-VCT (00-04 Aus, 01-05 USA), Fabryczne ECU z 3 wtyczkami i 3 rzędami. Tylko dla skrzyń manualnych.
Zawiera: ECU Elite 1500 z funkcjami DBW i Race, wtryskowy formowany adapter typu Plug’n’Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającą mu wtyczką i pinami, dodatkowy 16-pinowy złączowy wtyk TYCO I/O, kabel USB do programowania oraz klucz programowy USB.
Przeznaczenie: Wymiana fabrycznego sterownika silnika ECU na model Plug ‘n’ Play dla Mazdy RX7 FD3S-S6 (92-95) z dwoma rzędami wtyczki ECU. Tylko dla skrzyń manualnych.
Zawiera: ECU Elite 1500 z funkcjami DBW i Race, wtryskowy formowany wtyczkowy adapter z tworzywa sztucznego typu Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającą mu wtyczką i pinami, dodatkowy 16-pinowy złączowy wtyk TYCO I/O, kabel USB do programowania oraz klucz programowy USB.
Uwagi: ECU E1000/1500 przeznaczone do użytku wyłącznie z pojedynczym turbo. ECU E2000/2500 obsługuje kontrolę fabrycznych podwójnych turbosprężarek.
Suits: Wkładka Plug ‘n’ Play zastępująca fabryczną jednostkę sterującą ECU dla Mazda RX7 FD3S-S7&8 (96-02) z 4-rzędowym gniazdem ECU. Tylko dla skrzyń manualnych.
Zawiera: Elite 1500 ECU z funkcjami DBW i Race, wtryskowy formowany plastikowy adapter Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z zgodnym gniazdem i złączami, pomocnicze wejścia/wyjścia 16-stykowe gniazdo TYCO i złączki, kabel programowania USB oraz klucz programowy USB.
Uwagi: ECU E1000/1500 przeznaczone do użycia tylko w przypadku konwersji na pojedynczy turbo. ECU E2000/2500 obsługuje fabryczną kontrolę dwóch turbosprężarek.
Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla Mitsubishi EVO 1-3 GSR/RVR. Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 1500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Wkładka Plug ‘n’ Play zastępująca fabryczną jednostkę sterującą ECU dla Mitsubishi EVO 4-8 (5 biegów) (Wszystkie regiony), EVO 8 MR (tylko USDM), Eclipse 2G Turbo (USDM) – tylko dla skrzyń manualnych.
Zawiera: Elite 1500 ECU z funkcjami DBW i Race, wtryskowy formowany plastikowy adapter Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z zgodnym gniazdem i złączami, pomocnicze wejścia/wyjścia 16-stykowe gniazdo TYCO i złączki, kabel programowania USB oraz klucz programowy USB.
Uwagi: ECU E1000 NIE obsługuje funkcji rozpylania wody w chłodnicy międzychłodnicy w modelach EVO 7 i 8.
Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla Mitsubishi Galant VR4 (dostarczane do Australii i JDM) oraz Eclipse 1G Turbo (JDM i USDM). Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 1500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla Nissan 200SX/Silvia S15 (dostarczane do Australii i JDM), 200SX/Silvia S14A S2 “KOUKI”, 180SX S13 Rev 3 “Type X” od 1996 roku, Pulsar N15 i N14 SSS oraz GTI-R, Micra K11 (CG13DE). Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 1500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla Nissan Silvia S13 (CA18DET). Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 1500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla Nissan Silvia S13 i 180SX (SR20DET). Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 1500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla Nissan Silvia S14 S1 “ZENKI”. Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 1500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla Subaru WRX MY93-96 & Liberty RS. Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 1500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla Subaru WRX MY97-98 (dostarczane do Australii i JDM). Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 1500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla Subaru WRX MY99-00 (dostarczane do Australii i JDM). Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 1500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Pasuje do: Zestawu przejściowego Plug ‘n’ Play zastępującego fabryczny sterownik silnika (ECU) tylko dla VW/Audi 1.8T AWP ONLY (2001-2006) Volkswagen Golf Mk4 GTI, Bora/Jetta, Beetle, Polo GTI, Audi A3, A4 Quattro Sport, TT Mk1 (8N), Skoda Octavia vRS & SEAT Leon, Toledo. Tylko dla samochodów z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Sterownik Elite 1500 ECU z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i funkcjami wyścigowymi, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów przejściowych Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym mu wtykiem i złączkami, dodatkowy 16-pinowy wtyk TYCO do wejść/wyjść, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Wsparcie dla deski rozdzielczej CAN zostało opracowane na podstawie modelu 2003 VW Beetle – inne modele mogą nie być obsługiwane lub mogą mieć ograniczoną funkcjonalność deski rozdzielczej.