Opis: Modernizacja korpusu przepustnicy GEN IV LS2/3 DBW. Typowe złącze alternatora Delco/Bosch GM w stylu amerykańskim. Wstępnie okablowane do bezpośredniego podłączenia do 7-pinowego złącza wiązki przewodów cewki OEM. Gotowy kontroler szerokopasmowy WBC1/2 CAN O2 (sterownik i czujnik(i) nie wchodzą w skład zestawu) Tylko ręczna skrzynia biegów.
Zawiera: Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i Race. wiązka silnika ze skrzynką bezpieczników, przelotką zapory ogniowej, kablem USB do programowania i kluczem oprogramowania USB.
Uwagi: Sprawdź złącze alternatora (zobacz skróconą instrukcję obsługi produktu) i w razie potrzeby zamów adapter alternatora. (HT-040090 lub HT-040091) Cewki zapłonowe i wiązki przewodów NIE są dołączone. W razie potrzeby należy zamówić 8 sztuk HT-020102 i/lub HT-045657.
Pasuje do: Standardowego złącza alternatora Delco/Bosch GM w stylu amerykańskim. Wstępnie przewodzony do bezpośredniego podłączenia do oryginalnego 7-pinowego złącza przewodu cewki. Gotowy do obsługi kontrolera WBC1/2 CAN O2 Wideband (kontroler i czujnik/czujniki nie są dołączone). Tylko dla skrzyń biegów manualnych.
Zawiera: Centralę Elite 2500 ECU z funkcją DBW i funkcjami wyścigowymi. Przewód silnika z blokiem bezpieczników, uszczelką do przepustnicy, kablem programowym USB i kluczem programowym USB.
Uwagi: Prosimy potwierdzić rodzaj złącza alternatora (patrz przewodnik szybkiego startu produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest to konieczne (HT-040090 lub HT-040091). Cewki zapłonowe i przewody nie są dołączone, prosimy o zamówienie 8 x HT-020102 i/lub HT-045657, jeśli są potrzebne.
Zestaw przewodów z terminacją Elite 2500 + GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) gotowy do DBW
Pasuje do: Powszechnego amerykańskiego stylu złącza alternatora Delco/Bosch GM.
Wstępnie podłączony do bezpośredniego połączenia z fabrycznym 7-pinowym złączem cewek zapłonowych.
Tylko dla skrzyń biegów manualnych.
Zawiera: ECU Elite 2500 z funkcjami DBW i wyścigowymi. Zestaw przewodów silnikowych z blokiem bezpieczników, uszczelką przeciwpożarową, kablem do programowania USB i kluczem oprogramowania USB.
Uwagi: Prosimy o potwierdzenie złącza alternatora (Patrz szybki przewodnik produktu) i zamówienie adaptera do alternatora, jeśli jest to wymagane. (HT-040090 lub HT-040091)
Cewki zapłonowe LS2 oraz zestawy przewodów NIE są dołączone
Elite 2500 + GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) Gotowy zestaw kabli z przygotowaną instalacją DBW
Pasuje do: Powszechnego amerykańskiego złącza alternatora Delco/Bosch GM.
Przewodowo przygotowany do bezpośredniego podłączenia do fabrycznego złącza cewki OEM 7 Pin.
Tylko dla skrzyń biegów manualnych.
Zawiera: Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i wyścigowymi. Zestaw przewodów silnika z blokiem bezpieczników, uszczelką przeciwpożarową, kablem do programowania USB i kluczem USB do oprogramowania.
Uwagi: Prosimy potwierdzić rodzaj złącza alternatora (Zobacz szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest wymagany (HT-040090 lub HT-040091).
Cewki zapłonowe LS2 i zestawy kabli NIE są dołączone.
Elite 2500 + GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) zestaw przewodów bez DBW
Pasuje do: Wspólnego stylu amerykańskiego złącza alternatora Delco/Bosch GM. Wstępnie połączony do bezpośredniego podłączenia do złącza OEM 7 Pin Coil Harness Connector. Tylko skrzynia manualna.
Zawiera: Jednostkę sterującą Elite 2500 z funkcjami DBW i wyścigowymi. przewód silnika z blokiem bezpieczników, uszczelką przepustnicy, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Prosimy potwierdzić swoje złącze alternatora (Patrz w szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest wymagany. (HT-040090 lub HT-040091) Cewki zapłonowe LS2 i przewody NIE są zawarte.
Elite 2500 + Podstawowy Uniwersalny Zestaw Do Montażu
Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
Pasuje do: Uniwersalne zastosowania od 1 do 12 cylindrów lub od 2 do 4 rotorów.
Zawiera: ECU Elite 2500 z DBW i Funkcjami Wyścigowymi. Podstawowy Uniwersalny Zestaw Przewodów Do Montażu, kabel do programowania USB i Klucz USB do Oprogramowania.
Uwagi: Najwyższej klasy sterownik ECU firmy Haltech z dwoma złączami. Idealny do popularnych aplikacji performance i wyścigowych w późnych modelach samochodów. Zalecany dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub 2, 3, 4 rotorów, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu. Nie zawiera skrzynki bezpieczników i przekaźników.
Długość: 2,5 m (8)
Elite 2500 + GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) zestaw przewodów bez DBW
Pasuje do: Powszechnego stylu amerykańskiego złącza alternatora Delco/Bosch GM. Wstępnie przewodzony do bezpośredniego podłączenia do oryginalnego 7-pinowego złącza cewki zapłonowej. Tylko skrzynie biegów manualne.
Zawiera: ECU Elite 2500 z funkcjami DBW i wyścigowymi. Zestaw przewodów silnikowych z blokiem bezpieczników, uszczelką do przepustnicy, przewodem programowania USB i kluczem USB do oprogramowania.
Uwagi: Prosimy potwierdzić złącze alternatora (patrz szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest wymagany (HT-040090 lub HT-040091). Cewki zapłonowe LS2 i zestawy przewodów NIE są dołączone.
Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończonych dla silnika Nissan RB30 Single Cam z cewką LS1 i podprzewodem CAS
Pasuje do: Nissan RB30 Single Cam
Zawiera: Jednostka sterująca Elite 2500 ECU, Terminowany przewód dla silnika Nissan RB Single Cam (HT-130326), Cewka zapłonowa LS1 i przewód (HT-130343), Podprzewód CAS (HT-130344), Czujnik temperatury powietrza (HT-010200), Czujnik temperatury płynu chłodzącego (HT-010300), Pakiet złączek do wejść/wyjść dodatkowych, Przewodnik szybkiego uruchomienia.
Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończonych dla Toyota 2JZ HPI6
Pasuje do: silników VVT-i i nie-VVT-i.
Tylko skrzynia manualna.
Zawiera: Jednostka ECU Elite 2500 z funkcjami DBW i wyścigowymi. Przewód silnika z blokiem bezpieczników, uszczelką przeciwpożarową, wstępnie okablowany moduł zapłonowy HPI6 15AMP 6CH i fabryczny przewód zapłonowy cewki, kabel programowania USB i klucz USB do oprogramowania.
Uwagi: Jeśli Twój silnik jest wyposażony w fabryczny elektroniczny przepustnicę ETCS-i, będzie wymagał “”Zestawu konwersji przepustnicy”” lub konwersji na mechaniczną przepustnicę napędzaną linką.
Elite 2500 + Toyota 2JZ IGN-1A Terminated Harness Kit
Pasuje do silników z systemem VVT-i oraz bez systemu VVT-i.
Tylko dla skrzyń biegów manualnych.
Zawiera: sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i wyścigowymi, przewód silnikowy z blokiem bezpieczników, uszczelkę do przejścia przez ścianę komory silnika, wstępnie przewinięty wysokowydajny cewka indukcyjna IGN-1A (z wbudowanym układem zapłonowym) oraz przewód zapłonowy, kabel programowania USB i klucz do oprogramowania USB.
Uwagi: Jeśli twój silnik jest wyposażony w fabryczne elektroniczne ciało przepustnicy ETCS-i, będzie wymagał “”Throttle Convert Kit”” lub konwersji na mechaniczne ciało przepustnicy z napędem kablowym.
Cewki IGN-1A NIE są dołączone. Proszę zamówić 6 x HT-020114, jeśli są potrzebne.
Elite 2500 + Zestaw Uniwersalnych Przewodów Premium do Montażu
Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
Pasuje do: Zalecane dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub 2, 3, 4 rotorów, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu.
Zawiera: ECU Elite 2500 z DBW i Funkcjami Wyścigowymi. Premium Uniwersalny Zestaw Przewodów Do Montażu. Uszczelka do przepustnicy, formowana skrzynka zabezpieczająca 6 obwodów zasilania i pokrywa. 4 przekaźniki, 7 bezpieczników i pinezki do 2 zapasowych obwodów zasilania. Kabel do programowania USB i Klucz USB do Oprogramowania.
Uwagi: Najwyższej klasy, dwukonnektorowy sterownik ECU. Idealny do popularnych aplikacji performance i wyścigowych w późnych modelach samochodów.
Długość: 2.5m (8′)
Elite 2500 + Zestaw Uniwersalnych Przewodów Premium do Montażu
Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
Pasuje do: Zalecane dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub 2, 3, 4 rotorów, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu.
Zawiera: ECU Elite 2500 z DBW i Funkcjami Wyścigowymi. Premium Uniwersalny Zestaw Przewodów Do Montażu. Uszczelka do przepustnicy, formowana skrzynka zabezpieczająca 6 obwodów zasilania i pokrywa. 4 przekaźniki, 7 bezpieczników i pinezki do 2 zapasowych obwodów zasilania. Kabel do programowania USB i Klucz USB do Oprogramowania.
Uwagi: Najwyższej klasy, dwukonnektorowy sterownik ECU. Idealny do popularnych aplikacji performance i wyścigowych w późnych modelach samochodów.
Długość: 5,0 m (16)
Elite 2500 ECU
Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
Dopasowanie: Uniwersalne zastosowanie od 1 do 12 cylindrów lub 2-4 rotory.
Zawiera: Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i Race, kabel programowania USB oraz klucz USB do oprogramowania.
Uwagi: Idealna do popularnych zastosowań w performance i wyścigach w modelach późnych lat. Zalecana do silników 4, 6, 8 cylindrów, z elektronicznym sterowaniem przepustnicą (DBW) lub silników z 2, 3, 4 rotorami, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałami rozrządu.
Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończonych bez zapłonu do Toyoty 2JZ
Pasuje do silników z VVT-i i bez VVT-i.
Tylko dla skrzyń biegów manualnych.
Zawiera: Centrala sterująca Elite 2500 z systemem DBW oraz funkcjami wyścigowymi. przewód silnikowy z blokiem bezpieczników, uszczelką przepusty przeciwpożarowej, 1200mm przedłużonym przewodem zapłonowym, kabel programowania USB i klucz oprogramowania USB.
Uwagi: Jeśli Twój silnik jest wyposażony w fabryczne elektroniczne przepustnice ETCS-i, będzie wymagał zestawu konwersyjnego do przepustnicy lub konwersji na mechaniczną przepustnicę napędzaną linką.
Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończony dla silników V8 GM, Ford i Chrysler Small/Big Block
Wyjścia: Do 8 wtryskiwaczy i 8 układów zapłonowych.
Dla: Silniki V8 GM Small/Big Block
Silniki V8 Ford Small/Big Block
Chrysler HEMI
Zawiera: Jednostkę sterującą Elite 2500 z funkcjami DBW i funkcjami wyścigowymi, przewód silnika z blokiem bezpieczników, uszczelką przepustnicy i przewodem do zapłonu przygotowanym na distributor/MSD, kabel programowania USB oraz klucz oprogramowania USB.
Uwagi: Gotowe na 8 niezależnych cewek zapłonowych (Direct fire) przy użyciu HT-130306, HT-130311, HT-130312 lub HT-130313