Cewka zapłonowa Hitachi “R35” z dopasowanym złączem, pinami i uszczelkami. Ozdobiona etykietą Haltech. Popularna modernizacja dla wielu silników ze względu na ich wysokie wyjście. Zestawy konwersyjne mogą być wymagane w zależności od silnika.
Uchwyt cewki R35 do silników 1JZ, 1JZ VVTi, 2JZ lub 2JZ VVTi do konwersji standardowych cewek na cewki zapłonowe R35 GTR. Zawiera elementy montażowe oraz blokady wentylacji obudowy korbowej (PCV).
Przewód zakończony wstępnie dla konfiguracji silnika rzędowego 6-cylindrowego. Podłącz i użyj z gotowym przewodem silnika Haltech Elite Toyota 2JZ lub użyj dołączonego przeciwnego złącza DT-8 do podłączenia do innego przewodu (np. aplikacja uniwersalna).
Zalety:
- Łatwo przekonwertuj silniki serii Toyota JZ na cewki R35.
- Wykonane z aluminium billetowego 6061-T6.
- Anodowane na czarno z logo Haltech.
Zestaw konwersji na cewki R35 dla Toyota JZ – Zawiera uchwyt, cewki, złączki i przewód zapłonowy
Pasuje do:
Toyota 2JZ
Zawiera:
Zestaw uchwytu cewki R35, Przewód zapłonowy COP oraz 6 x Autentyczne cewki zapłonowe Hitachi “”R35 GTR”” z dopasowanym złączem, pinami i uszczelkami