Przewód uniwersalny silnika V8 zakończony złączem do sterownika Nexus R5 VCU

www.ncsm.pl

3 994,99  z Vat

Uniwersalny przewód silnika V8 zakończony do Nexus R5 VCU
Uwagi: Przewód wymaga dodatkowych przewodów podłączeniowych do wtrysku, zapłonu i prądnicy – Sprzedawane osobno.

Produkty podobne

www.ncsm.pl

Przewód silnikowy zakończony złączem łączy się bezpośrednio z kontrolerem Nexus R5 VCU i obsługuje większość popularnych silników V8 big block i small block od GM, Forda i Chryslera. Do przewodu wymagane są dodatkowe przewody podłączeniowe do wtrysku, zapłonu i prądnicy – sprzedawane osobno.

Podziały wtryskiwaczy:

  • HT-186000 Wtryskiwacz główny V8 EV1
  • HT-186001 Wtryskiwacz pomocniczy V8 EV1
  • HT-186002 Wtryskiwacz główny V8 USCAR
  • HT-186003 Wtryskiwacz pomocniczy V8 USCAR

Podziały zapłonu:

  • HT-186060 Nexus V8 GM/Chrysler IGN1A
  • HT-186061 Nexus V8 Ford IGN1A

Podziały prądnicy:

  • HT-186123 Przewód prądnicy GM LS 2-Pin Bosch
  • HT-186124 Przewód prądnicy GM LS 4-Pin Delco
  • HT-186125 Przewód prądnicy GM LS 2-Pin Yazaki

CECHY PRZEWODU

  • Złącza do kontrolera Nexus R5 VCU firmy Haltech
  • Zakończone połączenia w komorze silnika i w kabinie
  • Połączenie do urządzeń CAN firmy Haltech (np. wyświetlacze na desce rozdzielczej, klawiatury itp.)
  • Połączenie do czujników (np. wałka, rozrządu, MAP, temperatury, ciśnienia, położenia, prędkości, paliwa elastycznego)
  • Podwójne przydzielanie czujników Lambda
  • Połączenie do 8 cewek zapłonowych
  • Połączenie do 8 wtryskiwaczy głównych, 8 wtryskiwaczy pomocniczych i 2 wtryskiwaczy trzeciorzędnych
  • Połączenie do kontroli prądnicy
  • Kontrola elektrozaworu rozrusznika
  • Podwójne przydzielanie elektrozaworów do kontroli ciśnienia doładowania
  • Połączenie do kontroli wentylatora chłodnicy i pompy paliwowej
  • Połączenie do kontroli skrzyni biegów
  • Wolne wejścia i wyjścia
  • Wolne wyjścia PDM o wysokim prądzie 8 A
  • Wolne wyjścia HBO (Half Bridge Output)