Odblokuj swoją moc

Elite 750 Zestaw przejściowy Plug’n’Play Adapter Harness do Toyoty LandCruiser Serii 80

www.ncsm.pl

2 311,99  z Vat

Jeśli używasz fabrycznego zestawu kabli i szukasz łatwej aktualizacji sterownika ECU, zerknij na zestawy adapterów Haltech Plug’n’Play. Te adaptory podłączają się bezpośrednio do Twojego sterownika Haltech ECU i posiadają zestaw fabrycznych złączy po drugiej stronie, które pasują bezpośrednio do fabrycznego zestawu kabli.

To prosty produkt Haltech Plug’n’Play, który pozwala na uruchomienie i pełną funkcjonalność w zaledwie kilka godzin.

Przewodnik szybkiego startu przeprowadzi Cię przez instalację adaptera Haltech Plug’n’Play w Twoim pojeździe. Przewodnik ten jest uzupełniony pełnym podręcznikiem ECU oraz oprogramowaniem, które znajduje się na dołączonej płycie CD lub kluczu USB, abyś mógł się odnieść do niego podczas instalacji i konfiguracji.

Zalety:

Ten zestaw kabli, gdy jest zainstalowany wspólnie z jednostką sterującą Haltech Elite ECU, otwiera drzwi do praktycznie nieograniczonych modyfikacji wydajności i tuningowania Twojego pojazdu. W pełni programowalne systemy pozwalają wyciągnąć z silnika maksymalną wydajność poprzez dostarczanie dokładnie wymaganej ilości paliwa i momentu zapłonu, które są niezbędne Twojemu silnikowi do osiągnięcia maksymalnej mocy w każdych warunkach pracy.

Elite 750 Zestaw przejściowy PlugnPlay Adapter Harness do Toyoty LandCruiser Serii 80
Pasuje do: Zastępuje fabryczny sterownik ECU w modelach MY95-97 Toyoty LandCruiser Serii 80 z silnikiem 1FZ-FE i tylko skrzynią biegów manualną. Obsługuje system transferu dodatkowego zbiornika paliwa. (Modele dostarczone w Europie prosimy o potwierdzenie układu pinów ECU z Haltech przed zamówieniem)
Zawiera: Zestaw przejściowy PlugnPlay, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiednim wtykiem i złączkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco i złączki.
Uwagi: Nadmiarowe wyjścia zapłonowe mogą być wykorzystane (poprzez dostosowanie przewodów) do konwersji z układu z rozdzielaczem na bezpośredni układ zapłonowy. (6 indywidualnych cewek). Sterownik ECU E750 NIE obsługuje fabrycznego sterowania silnikiem krokowym przy biegu jałowym. Prosimy użyć sterownika ECU E2000/2500, jeśli ta funkcja jest wymagana.

Produkty podobne