Jeśli używasz fabrycznego zestawu kabli i szukasz łatwej aktualizacji sterownika ECU, zajrzyj do zestawów adapterów Haltech Plug’n’Play. Te adaptory podłączają się bezpośrednio do Twojego sterownika Haltech ECU i posiadają zestaw fabrycznych złączy po drugiej stronie, które pasują bezpośrednio do fabrycznego zestawu kabli.
To prosty produkt Haltech Plug’n’Play, który pozwala Ci być gotowym do działania już w kilka godzin.
Przewodnik szybkiego startu przeprowadzi Cię przez instalację adaptera Haltech Plug’n’Play w Twoim pojeździe. Przewodnik ten jest uzupełniony pełnym podręcznikiem ECU oraz oprogramowaniem, które znajduje się na dołączonej płycie CD lub kluczu USB, abyś mógł się odnieść do niego podczas instalacji i konfiguracji.
Zalety:
Ten zestaw kabli, gdy jest zainstalowany razem z jednostką sterującą Haltech Elite ECU, otwiera drzwi do praktycznie nieograniczonych modyfikacji i tuningu wydajności Twojego pojazdu.
W pełni programowalne systemy pozwalają wyciągnąć z silnika maksymalną wydajność poprzez dostarczanie dokładnie wymaganej ilości paliwa i momentu zapłonu, które są niezbędne dla Twojego silnika w celu osiągnięcia maksymalnej mocy w każdych warunkach pracy.
Elite 750 Nissan Patrol Y60 & Y61 (TB45) Zestaw przejściowy Plug n Play Adaptor Harness
Pasuje do: Zastępuje fabryczny sterownik ECU dla Nissan Patrol/Safari Y60 i Y61 z automatyczną lub manualną skrzynią biegów. (Brak prze programowania/sterowania zmianą biegów itp.) Tylko TB45E.
Zawiera: Wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy adapter plug n play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiednim wtykiem i złączkami, dodatkowe wejścia/wyjścia 16-pinowy wtyk Tyco i złączki.
Uwagi: Nadmiarowe wyjścia zapłonowe mogą być wykorzystane (poprzez dostosowanie przewodów) do konwersji z układu z rozdzielaczem na bezpośredni układ zapłonowy. (6 indywidualnych cewek)