Najszybszy i najbardziej ekonomiczny sposób na okablowanie samochodu wyścigowego lub konwersji silnika! Wystarczy podłączyć kilka oznakowanych kabli, a ten produkt typu plug and play pozwala Ci być gotowym do działania już w zaledwie kilka godzin.
Efektywny produkt typu Plug’n’Play Haltech, który umożliwia uruchomienie w zaledwie kilka godzin.
Przewodnik szybkiego startu przeprowadzi Cię przez instalację przewodu typu Plug’n’Play Haltech w Twoim pojeździe.
Przewodnik jest dostarczony wraz z pełnym podręcznikiem ECU i oprogramowaniem znajdującym się na płycie CD lub kluczu USB dołączonym do ECU, które możesz użyć podczas finalizowania instalacji i konfiguracji.
Elite 2000/2500 Uniwersalny przewód zapłonowy IGN-1A dla silników Rzędowych I6
OPIS ECU
Elite 2500 to dwuzłączowy, samodzielny moduł ECU idealny do popularnych aplikacji wydajnościowych i wyścigowych w późnych modelach samochodów. Zalecany do silników 4, 6, 8 cylindrów, z Drive-By-Wire (DBW) lub 2, 3, 4 wirnikowymi, konwersji EFI, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu. Wyposażony w solidne, szczelne środowiskowo i wodoodporne obudowy o klasyfikacji IP67, kontrolę przepustnicy drive-by-wire, kontrolę wałków rozrządu dolotowego i wydechowego, naukę krótkoterminową i długoterminową map, dwukanałową kontrolę stukotu i wiele innych funkcji, ECU Elite 2500 zapewnia kalibratorom silnika narzędzia, których potrzebują do właściwego wykonania pracy. ECU Elite 2500 jest teraz sparowany z nowym programatorem oprogramowania Nexus (NSP), który oferuje poziomy funkcjonalności i łatwości obsługi nigdy wcześniej niewidziane w pakiecie sterowania silnikiem. Razem oferują prawdziwą, nowoczesną technologię dla tunerów i entuzjastów wydajności na całym świecie.
- Obsługuje silniki od 1 do 12 cylindrów
- Silniki od 2 do 4 wirnikowych
Oprócz sprężania lub z wtryskiem doładowania - Wrażliwość na obciążenie za pomocą pozycji przepustnicy (TPS), bezwzględnego ciśnienia w kolektorze (MAP) lub przepływu masowego powietrza (MAF)
- Załadowane, sekwencyjne, półsekwencyjne, wsadowe lub wielopunktowe wzory wtrysku
- Systemy zapłonowe z dystrybutorem, systemy wielo-cewkowe, rozszerz zakres CDI lub systemy CDI Haltech Multiplex
- Podłącz się do szerokiej gamy wyświetlaczy i urządzeń rozszerzających za pomocą CAN.
- Wodoodporna obudowa (z zamontowaną klapką)
- 8 x Wyjścia wtrysku paliwa
- 8 x Wyjścia zapłonowe
- 12 x Wyjścia cyfrowe
- 10 x Wejść napięcia analogowego
- 4 x zsynchronizowane wejścia pulsacyjne
- 4 x dedykowane wejścia (podwójny stukot, przełącznik zapłonu & wbudowany czujnik MAP)
- 2 x dedykowane wejścia pozycji silnika z wsparciem dla różnych typów sygnałów wyzwalających
- Do 45 kanałów rozszerzenia wejść/wyjść (I/O) (za pośrednictwem CAN)
- Komunikacja USB z laptopem (system Windows)
- Teraz używając nowego oprogramowania kalibracyjnego NSP.
Zalety:
Ten zestaw, gdy jest zainstalowany w połączeniu z Haltech Elite ECU, otwiera drzwi do praktycznie nieograniczonej modyfikacji wydajności i tuningowania Twojego pojazdu.
W pełni programowalne systemy pozwalają na wydobycie całej wydajności z silnika, dostarczając dokładnie wymaganą ilość paliwa i zapłonu potrzebną do uzyskania maksymalnej mocy w każdych warunkach pracy silnika.
FUNKCJE ECU
Sterowanie przepustnicą drive by wire (DBW) – Wymaga (2) zdefiniowanych przez użytkownika wyjść (4) zdefiniowanych przez użytkownika wejść
Sterowanie niską impedancją wtryskiwaczy z programowalnymi prądami wtryskiwaczy Peak and Hold & programowalnym czasem szczytu
Funkcja paliwa elastycznego (Bezpośredni sygnał czujnika) – Dostrojenie wzrostu mocy, paliwa i zapłonu silnika w zależności od zawartości etanolu
Elastyczna konfiguracja strojenia dla benzyny (paliwo), LPG, metanolu i etanolu pozwala łatwo wybrać rodzaj paliwa
Zamknięta kontrola O2 – Kontrola dwubankowa dla precyzyjnego strojenia (z opcjonalnym zewnętrznym zestawem kontrolera szerokopasmowego O2 CAN)
Kontrola stukania dwukanałowa – Synchronizowana z położeniem silnika z wysoką szybkością cyfrowego filtrowania dla precyzyjnego wykrywania
Sterowanie zmiennymi wałkami rozrządu – Niezależne sterowanie do 4 wałkami rozrządu – Wymaga minimum 1 zdefiniowanego przez użytkownika wejścia i wyjścia na zmienny wałek
Zamknięta kontrola prędkości biegu jałowego z uczeniem dla stabilności jałowego biegu – Wymaga 1 lub 2 zdefiniowanych przez użytkownika wyjść (typ BAC) lub 4 zdefiniowanych przez użytkownika wyjść (typ silnika krokowego)
Długoterminowe uczenie (Autotune) na mapach sterowania paliwem, zapłonem, wałkami rozrządu, ciśnieniem doładowania i jałowym sterowaniem (do 4D)
Logowanie danych na pokładzie – Do 40 kanałów logowania przy częstotliwości próbkowania do 5 ms (200Hz) z 2 MB pamięci wewnętrznej
Logowanie danych na laptopie – Loguj wszystkie dostępne kanały bezpośrednio na dysku twardego laptopa zarówno do strojenia, jak i diagnostyki
Podwójna komunikacja magistrali CAN dla wyświetlaczy Haltech oraz urządzeń rozszerzających, obsługiwane OEM CAN & OBDII (oglądaj dane silnika na żywo i ustawiaj oraz kasuj kody usterek diagnostycznych)
Etapy wtrysku: do 4 z indywidualnymi przepływami wtryskiwaczy na wtryskiwacz
8 sterowników wtryskiwaczy na 2 sekwencyjne etapy w silnikach 4-cylindrowych & 3-rotorowych oraz do 4 sekwencyjne etapy w silnikach 2-rotorowych
Anti-Lag/Rotacyjne obroty jałowe – do wyścigów na zamkniętych torach, rajdów, torów lub driftingu. Buduj i utrzymuj ciśnienie doładowania podczas zamkniętych warunków przepustnicy
Rolujący Anti-Lag – zablokuj na aktualnych (lub wcześniej ustawionych) obrotach na minutę lub prędkości drogi dla wyścigów roll racingu lub ograniczenia pasa pit lane
Kontrola startu – Kontroluj dostarczanie mocy silnika, prędkość obrotową & ciśnienie do stałej wydajności na linii startu
Kontrola trakcji – Kontroluj wydajność silnika za pomocą mapowalnego przodu vs tył osi lub indywidualnego poślizgu prędkości koła.
TUNING ZAAWANSOWANY
Rozdzielczość tabeli strojenia do 32 x 32 x 8
Bezgraniczna elastyczność strojenia – Strojenie silnika za pomocą kombinacji tabel strojenia 4D w połączeniu z 3D korektami na cylinder i wieloma korektami zdefiniowanymi przez użytkownika
Przykładowe strojenie za pomocą ciśnienia w kolektorze, pozycji przepustnicy, pozycji wałka rozrządu, zawartości etanolu, biegu, prędkości drogi, czasu wyścigu, EGT, podróży amortyzatora, wysokości nad ziemią lub dowolnego kanału dla ostatecznej elastyczności – Podwójne mapowanie to przeszłość.
Korekta na cylinder – 3D
Szerokopasmowy O2 – Podłącz do 9 kanałów za pośrednictwem urządzeń rozszerzających CAN
Termopary/EGT (temperatura gazów spalinowych) – Podłącz do 12 kanałów za pośrednictwem zewnętrznych urządzeń rozszerzających CAN
Ochrona silnika – Ustaw zaawansowane wielopoziomowe limity dla czujników i zabezpiecz silnik przed powszechnymi przyczynami awarii
FUNKCJE WYŚCIGOWE
Kontrola azotu z zaawansowanym programowaniem do 6 etapów mokrych lub suchych zestawów azotu z opóźnieniami włączania/wyłączania i opcjami bankowymi
Korekty paliwa i zapłonu 3D dla wszystkich etapów.
Kontrola doładowania – Inteligentne zamknięte sterowanie 4D, z uczeniem się, elastyczną osią zdefiniowaną przez użytkownika i 14 w pełni zdefiniowanych przez użytkownika celów doładowania i korekt cyklu pracy.
Wiele trybów – przykład doładowania w zależności od biegu, prędkości drogi, timera wyścigu, podróży amortyzatora, wysokości nad ziemią itp.
Sterowanie sekwencyjnym turbodoładowaniem
Kontrola doładowania CO2, ciśnienia i pozycji zaworu upustowego, sterowanie przepływem powietrza dolotowego (zawór upustowy rury ładowania powietrza) dla hardkorowego wyścigowca
Flat shift – Zoptymalizuj precyzję zmiany biegów za pomocą kombinacji sygnałów, takich jak przełącznik sprzęgła lub tensometr.
Wejścia podróży amortyzatora/wysokości nad ziemią umożliwiają dynamiczne strojenie i logowanie danych, aby pomóc w rozwoju podwozia i dostarczaniu mocy
Funkcje timera – Wykorzystaj kombinację timera wyścigu i 5 dodatkowych programowalnych timerów do kontrolowania wielu parametrów silnika, dostarczania mocy i innych zdefiniowanych przez użytkownika funkcji opartych na czasie
Funkcja hamulca transbrake umożliwia płynną i spójną kontrolę startu na linii startu (Bump lub Creep)
Opcjonalna aktualizacja – Zaawansowane zarządzanie momentem obrotowym – W pełni zintegrowana funkcja wyścigowa docelowego momentu obrotowego wału napędowego zapewniająca ostateczną kontrolę i spójność dla poważnego wyścigowca typu drag, eliminując potrzebę kosztownych zewnętrznych sterowników.
Elite 2500 + Toyota 2JZ IGN-1A Terminated Harness Kit
Pasuje do silników z systemem VVT-i oraz bez systemu VVT-i.
Tylko dla skrzyń biegów manualnych.
Zawiera: sterownik Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i wyścigowymi, przewód silnikowy z blokiem bezpieczników, uszczelkę do przejścia przez ścianę komory silnika, wstępnie przewinięty wysokowydajny cewka indukcyjna IGN-1A (z wbudowanym układem zapłonowym) oraz przewód zapłonowy, kabel programowania USB i klucz do oprogramowania USB.
Uwagi: Jeśli twój silnik jest wyposażony w fabryczne elektroniczne ciało przepustnicy ETCS-i, będzie wymagał “”Throttle Convert Kit”” lub konwersji na mechaniczne ciało przepustnicy z napędem kablowym.
Cewki IGN-1A NIE są dołączone. Proszę zamówić 6 x HT-020114, jeśli są potrzebne.