Czujnik temperatury powietrza – Małe gwint M14 x 1.5
Czujnik temperatury płynu chłodzącego – Małe gwint M12 x 1.5
Cewka LS1 z wbudowanym stymulatorem iskry
Przegląd instalacji elektrycznej
Najszybszy i najbardziej kosztowo efektywny sposób na połączenie okablowania w samochodzie wyścigowym lub konwersji silnika! Wystarczy podłączyć kilka oznakowanych przewodów, a ten produkt typu plug and play pozwala Ci być gotowym do działania już w ciągu kilku godzin.
Efektywny produkt typu Plug’n’Play firmy Haltech, który pozwala być gotowym do działania już w ciągu kilku godzin.
Przewodnik szybkiego uruchomienia przeprowadzi Cię przez instalację przewodu typu Plug’n’Play Haltech w Twoim pojeździe.
Przewodnik jest uzupełniony o pełny podręcznik ECU oraz oprogramowanie znajdujące się na płycie CD lub kluczu USB dostarczonym wraz z ECU, które można wykorzystać podczas instalacji i konfiguracji.
Najszybszy i najbardziej kosztowo efektywny sposób na połączenie okablowania w samochodzie wyścigowym lub konwersji silnika! * Wystarczy podłączyć kilka oznakowanych przewodów, a ten produkt typu plug and play pozwala Ci być gotowym do działania już w ciągu kilku godzin.
Elite 2500 to samodzielne ECU z dwoma złączami, idealne do popularnych aplikacji wydajnościowych i wyścigowych nowoczesnych modeli. Rekomendowane dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z Drive-By-Wire (DBW) lub silników 2, 3, 4 rotorowych, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu. Z wytrzymałą, szczelną, odporową na wodę obudową o klasie IP67, kontrolą przepustnicy drive-by-wire, kontrolą wałków dolotowych i wydechowych, krótkoterminową i długoterminową nauką mapy, dwukanałową kontrolą stukotu i wiele więcej, ECU Elite 2500 dostarcza kalandratorom silników narzędzi, których potrzebują do wykonania pracy prawidłowo. ECU Elite 2500 jest teraz połączone z nowym programatorem oprogramowania Nexus Software Programmer (NSP), który oferuje poziomy funkcjonalności i przyjazności dla użytkownika, których wcześniej nie widziano w pakiecie kontroli silnika. Razem oferują prawdziwie najnowocześniejszą technologię dla tunera i entuzjastów wydajności na całym świecie.
- Obsługuje silniki od 1 do 12 cylindrów
- Silniki o ilości rotorów od 2 do 4
Zasysane naturalnie lub z doładowaniem
- Wyznaczanie obciążenia przez pozycję przepustnicy (TPS), bezwzględne ciśnienie w kolektorze (MAP) lub przepływ masy powietrza (MAF)
- Wzorce wtrysku stopniowanego, sekwencyjnego, półsekwencyjnego, zbiorczego lub wielopunktowego
- Systemy zapłonu rozdzielacza, systemy wielocewkowe, rozszerz zakres CDI lub systemy Haltech Multiplex CDI
- Połączenie z szerokim zakresem wyświetlaczy i urządzeń rozbudowanych za pomocą CAN.
- Wodoszczelna obudowa (z założoną klapką)
- 8 x Wyjścia wtrysku paliwa
- 8 x Wyjścia zapłonowe
- 12 x Cyfrowe wyjścia
- 10 x Wejść napięcia analogowego
- 4 x zsynchronizowane wejścia impulsowe
- 4 x Dedykowane wejścia (Podwójny stukot, Włącznik zapłonu i wbudowany czujnik MAP)
- 2 x Dedykowane wejścia pozycji silnika z obszernym wsparciem dla typów wyzwalaczy
- Do 45 kanałów rozbudowy wejścia i wyjścia (I/O) (za pośrednictwem CAN)
- Komunikacja USB z laptopem (Windows)
- Teraz używane jest nowe oprogramowanie kalibracji NSP.
Ten przewód, gdy jest zainstalowany w połączeniu z jednostką sterującą Haltech Elite ECU, otwiera drzwi do praktycznie nieograniczonych modyfikacji wydajnościowych i tuningu Twojego pojazdu.
W pełni programowalne systemy pozwalają Ci wyciągnąć całą wydajność z silnika, dostarczając precyzyjnie wymaganą ilość paliwa i zapłonu, jakie wymaga Twój silnik, by osiągnąć maksymalną moc przy wszystkich warunkach pracy.
Funkcje ECU:
- Kontrola przepustnicy drive-by-wire (DBW) – Wymaga (2) zdefiniowanych przez użytkownika wyjść (4) zdefiniowanych przez użytkownika wejść
- Kontrola niskiego oporu wtryskiwacza z programowalnymi prądami szczytowymi i trzymanymi oraz czasem szczytu
- Funkcja paliwa elastycznego (Bezpośrednie wejście czujnika) – Dostosuj swoje silniki turbodoładowane, paliwo i zapłon w zależności od zawartości etanolu
- Elastyczna konfiguracja tuningu dla benzyny (paliwa), LPG, metanolu i etanolu, pozwala po prostu wybrać swój typ paliwa
- Sterowanie pętlą zamkniętą 02 – Kontrola dwóch banków dla precyzyjnego tuningu (z opcjonalnym zewnętrznym zestawem kontrolera CAN O2 Wideband)
- Kontrola stukotu dwukanałowego – Synchronizowana z położeniem silnika, z szybkim cyfrowym filtrowaniem dla dokładnego wykrywania
- Sterowanie zmiennym wałem – Niezależna kontrola do 4 wałków rozrządu – Wymaga co najmniej 1 zdefiniowanego wejścia i wyjścia na zmiennym wałku
- Kontrola prędkości jałowej w pętli zamkniętej z nauką dla stałej stabilności jałowej – Wymaga 1 lub 2 zdefiniowanych przez użytkownika wyjść (typ BAC) lub 4 zdefiniowanych przez użytkownika wyjść (typ silnika krokowego)
- Długoterminowa nauka (automatyczne dostrojenie) w mapach sterowania paliwem, zapłonem, wałem rozrządu, doładowaniem i prędkością jałową (aż do 4D)
- Rejestracja danych na pokładzie – Do 40 kanałów rejestracji przy próbkowaniu do 5 ms (200Hz) z 2 MB pamięci wewnętrznej
- Rejestracja danych na laptopie – Rejestruj wszystkie dostępne kanały bezpośrednio na dysku twardego laptopa zarówno do tuningu, jak i diagnostyki
- Dwukierunkowa komunikacja CAN dla desek rozdzielczych Haltech i urządzeń rozbudowanych, Obsługiwane CAN OEM & OBDII (oglądaj na żywo dane silnika i ustawienia oraz usuń kody usterek diagnostycznych)
- Etapy wtrysku: do 4 z indywidualnymi strumieniami wtryskiwacza na każdy wtryskiwacz
- 8 sterowników wtrysku dla 2 etapów sekwencyjnych w silnikach 4-cylindrowych i 3-rotorowych oraz do 4 etapów sekwencyjnych w silnikach 2-rotorowych
- Anti-Lag/Rotacyjne jałowe obroty – do wyścigów na zamkniętych torach, rajdów, torów wyścigowych lub driftingu. Buduj i utrzymuj ciśnienie podczas zamkniętych warunków przepustnicy
- Anti-Lag podczas jazdy – blokuj się na obrotach lub prędkości drogi aktualnej (lub wcześniej ustawionej) do wyścigów na czas lub ograniczania prędkości na torze
- Kontrola startu – Kontroluj dostarczanie mocy silnika, obroty na minutę i doładowanie dla stałej wydajności na linii startowej
- Kontrola trakcji – Kontroluj wyjście mocy silnika za pomocą mappowalnego poślizgu osi przedniej i tylnej lub indywidualnej prędkości poślizgu kół.
- ZAAWANSOWANE TUNINGI
- Rozdzielczość tabeli tuningu do 32 x 32 x 8
- Nieograniczona elastyczność tuningu – Dostroj silnik za pomocą kombinacji 4D tabel tuningu połączonych z 3D kompensacjami na cylinder i wieloma korektami zdefiniowanymi przez użytkownika
- Przykładowe dostrojenie przez kombinację ciśnienia kolektora, pozycji przepustnicy, pozycji wału rozrządu, zawartości etanolu, biegu, prędkości drogi, czasu wyścigu, EGT, skoku amortyzatora, wysokości zawieszenia lub dowolnego kanału dla ostatecznej elastyczności – Podwójne mapowanie to przeszłość.
- Korekta na cylinder – 3D
- Sonda lambda – Podłącz do 9 kanałów za pomocą urządzeń rozbudowy CAN
- Termopary/EGT (Temperatura gazów spalinowych) – Podłącz do 12 kanałów za pomocą zewnętrznych urządzeń rozbudowy CAN
- Ochrona silnika – Ustaw zaawansowane wielopoziomowe limity dla czujników i zabezpiecz swój silnik przed typowymi przyczynami awarii
- FUNKCJE WYŚCIGOWE
- Kontrola azotu z zaawansowanym programowaniem do 6 etapów zestawów z azotem mokrym lub suchym z opóźnieniami włączenia/wyłączenia i opcjami sterowania bankami.
- Korekty paliwa i zapłonu 3D dla wszystkich etapów.
- Kontrola doładowania – Inteligentna zamknięta pętla 4D, z uczeniem się, elastyczną osią zdefiniowaną przez użytkownika i 14 w pełni zdefiniowalnymi celami doładowania i korektami obciążenia.
- Wiele trybów – przykładowo doładowanie w zależności od biegu, prędkości drogi, czasu wyścigu, skoku amortyzatora, wysokości zawieszenia itp.
- Kontrola sekwencyjna turbo
<li style="border: 0px solid rgb(217, 217, 227); –tw-border-spacing-x: 0; –tw-border-spacing-y: 0; –tw-translate-x: 0; –tw-translate-y: 0; –tw-rotate: 0; –tw-skew-x: 0; –tw-skew-y: 0; –tw-scale-x: 1; –tw-scale-y: 1; –tw-pan-x: ; –tw-pan-y: ; –tw-pinch-zoom: ; –tw-scroll-snap-strictness: proximity; –tw-gradient-from-position: ; –tw-gradient-via-position: ; –tw-gradient-to-position: ; –tw-ordinal: ; –tw-slashed-zero: ; –tw-numeric-figure: ; –tw-numeric-spacing: ; –tw-numeric-fraction: ; –tw-ring-inset: ; –tw-ring-offset-width: 0px; –tw-ring-offset-color: #fff; –tw-ring-color: rgba(69,89,164,.5); –tw-ring-offset-shadow: 0 0 transparent; –tw-ring-shadow: 0 0 transparent; –tw-shadow: 0 0 transparent; –tw-shadow-colored: 0 0 transparent; –tw-blur: ; –tw-brightness: ; –tw-contrast: ; –tw-grayscale: ; –tw-hue-rotate: ; –tw-invert: ; –tw-saturate: ; –tw-sepia: ; –tw-drop-shadow: ; –tw-backdrop-blur: ; –tw-backdrop-brightness: ; –tw-backdrop-contrast: ; –tw-backdrop-grayscale: ; –tw-backdrop-hue-rotate: ; –tw-backdrop-invert: ; –tw-backdrop-opacity: ; –tw-backdrop-saturate: ; –tw-backdrop-sepia: ; margin: 0px; padding-left: 0.375em; display: block; min
Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończonych dla silnika Nissan RB30 Single Cam z cewką LS1 i podprzewodem CAS
Pasuje do: Nissan RB30 Single Cam
Zawiera: Jednostka sterująca Elite 2500 ECU, Terminowany przewód dla silnika Nissan RB Single Cam (HT-130326), Cewka zapłonowa LS1 i przewód (HT-130343), Podprzewód CAS (HT-130344), Czujnik temperatury powietrza (HT-010200), Czujnik temperatury płynu chłodzącego (HT-010300), Pakiet złączek do wejść/wyjść dodatkowych, Przewodnik szybkiego uruchomienia.