Czujnik temperatury powietrza – mały gwint M14 x 1.5
Czujnik temperatury płynu chłodzącego – mały gwint M12 x 1.5
Przegląd wiązki
Najszybszy i najbardziej kosztowoefektywny sposób przewodzenia przewodów w samochodzie wyścigowym lub konwersji silnika! Po prostu podłącz kilka oznakowanych przewodów, a ten wtyk i gra produkt pozwala Ci być gotowym do działania już po kilku godzinach.
Wydajny produkt Haltech Plug’n’Play, który pozwala być gotowym do działania już po kilku godzinach.
Szybki przewodnik rozpocznie Cię przez instalację wiązki Haltech Plug’n’Play w pojeździe.
Przewodnik jest uzupełniony o pełny podręcznik ECU i oprogramowanie znajdujące się na dysku CD lub kluczu USB dostarczonym wraz z ECU, do którego możesz się odwoływać podczas instalacji i konfiguracji.
Przerwa czujnika kąta wałka rozrządu R32/33
Najszybszy i najbardziej kosztowoefektywny sposób przewodzenia przewodów w samochodzie wyścigowym lub konwersji silnika! Po prostu podłącz kilka oznakowanych przewodów, a ten wtyk i gra produkt pozwala Ci być gotowym do działania już po kilku godzinach.
Wydajny produkt Haltech Plug’n’Play, który pozwala być gotowym do działania już po kilku godzinach.
Szybki przewodnik rozpocznie Cię przez instalację wiązki Haltech Plug’n’Play w pojeździe.
Przewodnik jest uzupełniony o pełny podręcznik ECU i oprogramowanie znajdujące się na kluczu USB dostarczonym wraz z ECU, do którego możesz się odwoływać podczas instalacji i konfiguracji.
OPIS ECU
Elite 2500 to samodzielne ECU z dwoma złączami, idealne do popularnych aplikacji wydajnościowych i wyścigowych nowoczesnych modeli samochodów. Zalecane dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z elektronicznym sterowaniem przepustnicą (DBW) lub 2, 3, 4 wirnikowych, konwersji na EFI, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu. Posiadając solidną, środowiskową, uszczelnioną, wodoszczelną obudowę o stopniu ochrony IP67, sterowanie przepustnicą elektroniczną, sterowanie wałkami rozrządu dolotu i wydechu, krótkoterminowe i długoterminowe uczenie mapy, kontrolę dwóch kanałów stukania i wiele więcej, ECU Elite 2500 dostarcza kalibratorom silników narzędzia, których potrzebują do wykonania pracy właściwie. ECU Elite 2500 jest teraz sparowane z nowym programem Nexus Software Programmer (NSP), który oferuje poziomy funkcjonalności i łatwości obsługi, których wcześniej nie widziano w pakiecie sterowania silnikiem. Razem oferują prawdziwą technologię najnowszej generacji dla tunerów i entuzjastów wydajności na całym świecie.
- Obsługuje silniki od 1 do 12 cylindrów
- Silniki od 2 do 4 wirników
- Silniki z wtryskiem atmosferycznym lub doładowanym
- Czujnik obciążenia przez pozycję przepustnicy (TPS), bezwzględne ciśnienie w kolektorze (MAP) lub przepływ powietrza (MAF)
- Wzorce wtrysku stopniowy, sekwencyjny, półsekwencyjny, zbiorczy lub wielopunktowy
- Systemy zapłonu z rozdzielaczem, systemy wielocewkowe, rozszerz zakres CDI lub systemy Haltech Multiplex CDI
- Podłącz się do szerokiej gamy wyświetlaczy i urządzeń rozbudowy za pomocą CAN.
- Wodoszczelna obudowa (z założoną klapką kieszonkową)
- 8 x Wyjścia wtrysku paliwa
- 8 x Wyjścia zapłonowe
- 12 x Cyfrowe wyjścia
- 10 x Wejść napięcia analogowego
- 4 x Synchronizowane wejścia impulsowe
- 4 x Dedykowane wejścia (podwójne stukanie, wyłącznik zapłonu i wbudowany czujnik MAP)
- 2 x Dedykowane wejścia pozycji silnika z obszernym wsparciem dla różnych typów wyzwalania
- Aż do 45 kanałów rozbudowy wejść/wyjść (I/O) (za pomocą CAN)
- Komunikacja z laptopem za pomocą USB (Windows)
- Teraz z wykorzystaniem nowego oprogramowania kalibracyjnego NSP.
Zalety:
Funkcje wiązki
Ta wiązka, gdy jest zainstalowana w połączeniu z jednostką sterującą Haltech Elite ECU, otwiera drzwi do praktycznie nieograniczonej modyfikacji wydajności i tuningu Twojego pojazdu.
W pełni programowalne systemy pozwalają wydobyć całą wydajność z Twojego silnika, dostarczając precyzyjnie wymaganą ilość paliwa i zapłonu, które Twojemu silnikowi są potrzebne do uzyskania maksymalnej mocy przy wszystkich warunkach pracy.
FUNKCJE ECU
Sterowanie przepustnicą elektroniczną (DBW) – Wymaga (2) zdefiniowanych przez użytkownika wyjść (4) zdefiniowanych przez użytkownika wejść
Sterowanie wtryskiem niskiego oporu z programowalnymi prądami szczytowymi i trzymającymi wtryskiwaczy oraz programowalnym czasem szczytowym
Funkcja paliwa elastycznego (Bezpośrednie wejście czujnika) – Dostroj swój wzrost, paliwo i zapłon w zależności od zawartości etanolu
Elastyczna konfiguracja tuningu dla benzyny, LPG, metanolu i etanolu pozwala po prostu wybrać swój rodzaj paliwa
Zamknięta pętla sterowania O2 – Kontrola dwóch banków dla precyzyjnego dostrojenia (z opcjonalnym zewnętrznym zestawem sterowania szerokopasmowym O2 przez CAN)
Kontrola dwukanałowa stukania – zsynchronizowana ze stanem silnika z szybkim filtrowaniem cyfrowym dla dokładnego wykrywania
Sterowanie zmiennymi wałkami – Niezależne sterowanie aż do 4 wałków rozrządu – Wymaga co najmniej 1 zdefiniowanego przez użytkownika wejścia i wyjścia na zmiennych wałkach
Zamknięta pętla sterowania prędkością biegu jałowego z uczeniem dla stałej stabilności biegu jałowego Wymaga 1 lub 2 zdefiniowanych przez użytkownika wyjść (typ BAC) lub 4 zdefiniowanych przez użytkownika wyjść (typ silnika krokowego)
Długoterminowe uczenie (Autodostrojenie) map paliwa, zapłonu, wałka rozrządu, wzrostu i sterowania jałowym (aż do 4D)
Logowanie danych wewnętrznych – Do 40 kanałów logowania z częstotliwością próbkowania do 5 ms (200 Hz) z 2 MB pamięci wewnętrznej
Logowanie danych na laptopie – Logowanie wszystkich dostępnych kanałów bezpośrednio na dysk twardy laptopa zarówno do tuningu, jak i diagnostyki
Komunikacja Dual CAN Bus dla desek rozdzielczych Haltech i urządzeń rozbudowy, Obsługiwany OEM CAN i OBDII (podgląd danych na żywo silnika oraz ustawianie i usuwanie kodów usterek diagnostycznych)
Etap wtrysku: do 4 z indywidualnymi szybkościami wtryskiwania na wtryskiwacz
8 Sterowników wtryskiwaczy dla 2 sekwencyjnych etapów w 4-cylindrowych i 3-rotorowych silnikach oraz do 4 sekwencyjnych etapów w 2-rotorowych silnikach
Anti-Lag/Rotacyjne biegu jałowego – do zamkniętych wyścigów, rajdów, wyścigów na torze lub driftingu. Buduj i utrzymuj wzrost podczas zamkniętych warunków przepustnicy
Rolling Anti-Lag – blokuj na aktualnych (lub ustawionych wcześniej) obrotach na minutę lub prędkości na drodze do wyścigów roll lub ograniczenia na torze serwisowym
Kontrola startu – Kontroluj dostarczanie mocy, RPM i wzrost dla stałej wydajności na linii startowej
Kontrola trakcji – Kontroluj wydajność silnika poprzez mapowalną przód vs tył lub poślizg prędkości obrotowej pojedynczych kół.
TUNING ZAAWANSOWANY
Rozdzielczość tabeli tuningu do 32 x 32 x 8
Bezgraniczna elastyczność tuningu – Dostrojenie silnika poprzez kombinację tabel tuningu 4D połączonych z kompensacjami 3D na cylinder i wielokrotnymi korektami zdefiniowanymi przez użytkownika
Przykładowe dostrojenie poprzez kombinację ciśnienia w kolektorze, pozycji przepustnicy, pozycji wałka rozrządu, zawartości etanolu, biegu, prędkości drogi, czasu wyścigu, EGT, skoku amortyzatora, wysokości zawieszenia lub dowolnego kanału dla ostatecznej elastyczności – Podwójne mapowanie jest przeszłością.
Korekta dostrojenia na cylinder – 3D
Szerokopasmowe O2 – Połącz do 9 kanałów za pomocą urządzeń rozbudowy CAN
Termopary/EGT (Temperatura spalin) – Połącz do 12 kanałów za pomocą zewnętrznych urządzeń rozbudowy CAN
Ochrona silnika – Ustaw zaawansowane wielopoziomowe limity dla czujników i zabezpiecz silnik przed powszechnymi przyczynami awarii
FUNKCJE WYŚCIGOWE
Kontrola azotu z zaawansowanym programowaniem do 6 etapów mokrych lub suchych zestawów azotu z opcjonalnymi opóźnieniami włączania/wyłączania i opcjami sterowania bankowym.
Korekcje paliwa i zapłonu 3D dla wszystkich etapów.
Kontrola wzrostu – Inteligentna zamknięta pętla 4D z uczeniem, elastyczną osią zdefiniowaną przez użytkownika i 14 w pełni zdefiniowanymi korektami docelowymi i obciążeniem
Wiele trybów – przykład wzrostu w zależności od biegu, prędkości drogi, timera wyścigu, skoku amortyzatora, wysokości zawieszenia itp.
Sterowanie sekwencyjnym turbo
Kontrola wzrostu CO2, ciśnienia i pozycji zaworu spustowego, kontroli wypływu powietrza do dolotu (wydmuch rury spustowej) dla hardkorowego kierowcy wyścigowego
Plaski przeskok – Zoptymalizuj precyzję zmiany biegów poprzez kombinację wejść takich jak przełącznik sprzęgła lub tensometr.
Wejścia skoku amortyzatora/wysokości zawieszenia pozwalają na dynamiczne dostrojenie i logowanie danych dla pomoc w rozwoju podwozia i dostarczaniu mocy
Funkcje timera – Użyj kombinacji timera wyścigowego i 5 dodatkowych programowalnych timerów do czasowej kontroli wielu parametrów silnika, dostarczania mocy i innych funkcji zdefiniowanych przez użytkownika
Funkcja trans brake umożliwia płynną i stałą kontrolę linii startowej (Bump lub Creep)
Opcjonalna aktualizacja – Zaawansowane zarządzanie momentem obrotowym – W pełni zintegrowana funkcja wyścigowa docelowej prędkości obrotowej wału napędowego, która zapewnia ostateczną kontrolę i spójność dla poważnych kierowców wyścigowych, eliminując konieczność kosztownych zewnętrznych sterowników.
Elite 2500 + Zestaw wiązek zakończonych dla silnika Nissan RB Twin Cam z Serii 2 (późne) typem zapłonu – podharness
Dopasowane do: Nissan RB Twin Cam RB20/25/26 z cewkami Serii 2 (Ignitor wbudowany w cewkę)
Zawiera: Jednostka sterująca Elite 2500 ECU, Zakończona wiązka silnika Nissan RB Twin Cam – HT-130326, Wiązka CAS – HT-130327, Wiązka cewek Serii 2 HT-130330, Czujnik temperatury powietrza – HT-010200, Czujnik temperatury płynu chłodzącego – HT-010300, Pakiet złącz do wejść/wyjść dodatkowych, Szybki przewodnik rozruchowy