Czujnik temperatury powietrza – Mały gwint M14 x 1.5
Czujnik temperatury płynu chłodzącego – Mały gwint M12 x 1.5
Omówienie Wiązki
Najszybszy i najbardziej ekonomiczny sposób podłączenia przewodów w samochodzie wyścigowym lub konwersji silnika! Po prostu podłącz kilka oznakowanych przewodów, a ten wtyk i gra umożliwi uruchomienie w zaledwie kilka godzin.
Wydajny produkt typu Plug’n’Play Haltech, który pozwala szybko ruszyć w drogę w zaledwie kilka godzin.
Przewodnik rozruchowy przeprowadzi Cię przez instalację wiązki Plug’n’Play Haltech w Twoim pojeździe.
Przewodnik jest uzupełniony pełnym podręcznikiem ECU oraz oprogramowaniem znajdującym się na płycie CD lub kluczu USB dołączonym do ECU, abyś mógł się do niego odnieść podczas instalacji i konfiguracji.
Przerwa czujnika kąta rozrządu R32/33
Omówienie Wiązki
Najszybszy i najbardziej ekonomiczny sposób podłączenia przewodów w samochodzie wyścigowym lub konwersji silnika! Po prostu podłącz kilka oznakowanych przewodów, a ten wtyk i gra umożliwi uruchomienie w zaledwie kilka godzin.
Wydajny produkt typu Plug’n’Play Haltech, który pozwala szybko ruszyć w drogę w zaledwie kilka godzin.
Przewodnik rozruchowy przeprowadzi Cię przez instalację wiązki Plug’n’Play Haltech w Twoim pojeździe.
Przewodnik jest uzupełniony pełnym podręcznikiem ECU oraz oprogramowaniem znajdującym się na płycie CD lub kluczu USB dołączonym do ECU, abyś mógł się do niego odnieść podczas instalacji i konfiguracji.
PRZEGLĄD ECU
Elite 2500 to dwuzłączowe, samodzielne ECU idealne do popularnych aplikacji w wydajnościowych i wyścigowych modelach z późniejszych lat. Zalecane do silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub silników 2, 3, 4 rotorowych, konwersji EFI, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu. Posiadając wytrzymałą, szczelną i wodoodporną obudowę o stopniu ochrony IP67, sterowanie przepustnicą drive-by-wire, kontrolę wałków ssących i wydechowych, krótkoterminową i długoterminową naukę map, dwukanałową kontrolę stukania i wiele więcej, ECU Elite 2500 zapewnia kalibratorom silnika narzędzia, których potrzebują do wykonania pracy prawidłowo. ECU Elite 2500 jest teraz zestawione z nowym programem programistycznym Nexus (NSP), który przynosi poziomy funkcjonalności i łatwości obsługi nigdy wcześniej niewidziane w pakiecie sterowania silnikiem. Razem oferują prawdziwie nowoczesną technologię dla tunerów i entuzjastów wydajności z całego świata.
- Obsługuje silniki od 1 do 12 cylindrów
- Silniki 2 do 4 rotorowe
- Zasysanie atmosferyczne lub turbodoładowane
- Wykrywanie obciążenia za pomocą pozycji przepustnicy (TPS), bezwzględnego ciśnienia w kolektorze (MAP) lub przepływu masowego powietrza (MAF)
- Wzorce wtrysku stopniowego, sekwencyjnego, pół-sekwencyjnego, zbiorczego lub wielopunktowego
- Systemy zapłonu z dystrybutorem, systemy wielo-cewkowe, rozszerzenie zakresu CDI lub systemy CDI Multiplex Haltech
- Podłącz się do szerokiej gamy wyświetlaczy i urządzeń rozszerzających za pomocą CAN.
- Wodoodporna obudowa (z założoną klapką)
- 8 x Wyjścia wtrysku paliwa
- 8 x Wyjścia zapłonowe
- 12 x Cyfrowe wyjścia
- 10 x Wejść napięciowych analogowych
- 4 x Synchronizowane wejścia impulsowe
- 4 x Dedykowane wejścia (Podwójny stuk, Przełącznik zapłonu i wbudowany czujnik MAP)
- 2 x Dedykowane wejścia pozycji silnika z obszernym wsparciem dla typów wyzwalaczy
- Do 45 kanałów rozszerzenia wejścia i wyjścia (I/O) (za pośrednictwem CAN)
- Komunikacja z laptopem za pomocą USB (Windows)
- Teraz korzystający z nowego oprogramowania kalibracyjnego NSP
Funkcje wiązki
Ta wiązka, gdy jest zainstalowana wspólnie z centralą Haltech Elite, otwiera drzwi do praktycznie nieograniczonej modyfikacji wydajności i dostosowania Twojego pojazdu.
W pełni programowalne systemy pozwalają wyciągnąć maksimum wydajności z silnika, dostarczając dokładnie wymaganą ilość paliwa i momentu zapłonu, jakich Twój silnik potrzebuje do uzyskania maksymalnej mocy przy wszystkich warunkach pracy.
Funkcje wiązki
Ta wiązka, gdy jest zainstalowana wspólnie z centralą Haltech Elite, otwiera drzwi do praktycznie nieograniczonej modyfikacji wydajności i dostosowania Twojego pojazdu.
W pełni programowalne systemy pozwalają wyciągnąć maksimum wydajności z silnika, dostarczając dokładnie wymaganą ilość paliwa i momentu zapłonu, jakich Twój silnik potrzebuje do uzyskania maksymalnej mocy przy wszystkich warunkach pracy.
FUNKCJE ECU
Sterowanie przepustnicą drive by wire (DBW) – Wymaga (2) wyjść zdefiniowanych przez użytkownika i (4) wejść zdefiniowanych przez użytkownika.
Sterowanie wtryskiwaczami o niskiej impedancji z programowalnymi prądami szczytowymi i trzymanymi wtryskami oraz programowalnym czasem trzymania
Funkcja paliwa elastycznego (bezpośredni czujnik wejściowy) – Dostosuj swój wskaźnik boost, paliwo i zapłon w zależności od zawartości etanolu
Elastyczna konfiguracja tuningu dla benzyny, LPG, metanolu i etanolu pozwala na prosty wybór typu paliwa
Zamknięta kontrola O2 – Kontrola dwubankowa dla precyzyjnego dostrojenia (z opcjonalnym zewnętrznym zestawem sterownika CAN O2 Wideband)
Kontrola stukania dwukanałowa – Synchronizowana z położeniem silnika z wysoką prędkością cyfrowego filtrowania dla precyzyjnego wykrywania
Sterowanie zmiennym wałem rozrządu – Niezależne sterowanie do 4 wałkami rozrządu – Wymaga co najmniej 1 wyjścia i wejścia zdefiniowanego przez użytkownika na każdy zmienny wałek
Zamknięta kontrola obrotów biegu jałowego z nauką dla stabilności jałowego biegu – Wymaga 1 lub 2 wyjść zdefiniowanych przez użytkownika (typ BAC) lub 4 wyjść zdefiniowanych przez użytkownika (typ silnika krokowego)
Długoterminowa nauka (autotuning) na mapach sterowania paliwem, zapłonem, wałkami rozrządu, boostem i kontrolą biegu jałowego (do 4D)
Logowanie danych na pokładzie – Do 40 kanałów logowania z częstotliwością próbkowania do 5 ms (200Hz) z 2 MB pamięci wewnętrznej
Logowanie danych na laptopie – Zapisuj dane wszystkich dostępnych kanałów bezpośrednio na dysku twardego laptopa zarówno do tuningu, jak i diagnostyki
Podwójna komunikacja CAN Bus dla desek rozdzielczych Haltech oraz urządzeń rozszerzających, Obsługiwane OEM CAN i OBDII (oglądanie żywych danych silnika i ustawianie oraz kasowanie kodów diagnostycznych)
Etap wtrysku: do 4 z indywidualnymi prędkościami przepływu wtryskiwacza na każdy wtryskiwacz
8 Sterowników wtryskiwaczy dla 2 sekwencyjnych etapów w przypadku silników 4-cylindrowych i 3-rotorowych oraz do 4 sekwencyjnych etapów w przypadku silników 2-rotorowych
Anti-Lag/Rotacyjny bieg jałowy – do wyścigów na zamkniętych torach, rajdów, torów wyścigowych lub driftingu. Buduj i utrzymuj boost podczas zamkniętych warunków przepustnicy
Anti-Lag podczas jazdy – blokuj na obecnym (lub wcześniej ustawionym) obrotomierzze lub prędkości drogi dla wyścigów rolkowych lub ograniczania w pasie pit lane
Kontrola startu – Kontroluj dostarczanie mocy silnika, obroty i boost dla spójnej wydajności na linii startowej
Kontrola trakcji – Kontroluj wyjście mocy silnika za pomocą mapowalnego poślizgu osi przedniej i tylnej lub indywidualnych prędkości poślizgu koła.
ZALETY TUNINGU ZAAWANSOWANEGO
Rozdzielczość tabeli do tuningu aż do 32 x 32 x 8
Nieograniczona elastyczność tuningu – Tunuj swój silnik poprzez kombinację tabel tuningu 4D połączonych z kompensacjami 3D na cylinder oraz wieloma poprawkami zdefiniowanymi przez użytkownika
Przykładowy tunuj przez kombinację ciśnienia kolektora, pozycji przepustnicy, pozycji wału rozrządu, zawartości etanolu, biegu, prędkości drogi, czasu wyścigu, EGT, skoku amortyzatora, wysokości zawieszenia lub dowolnego kanału dla ostatecznej elastyczności – Podwójne mapowanie to przeszłość.
Poprawka do tuningu na cylinder – 3D
Szerokopasmowe O2 – Połącz do 9 kanałów za pomocą urządzeń rozszerzających CAN
Termopary/EGT (Temperatura Gazów Wydechowych) – Połącz do 12 kanałów za pomocą zewnętrznych urządzeń rozszerzających CAN
Ochrona silnika – Ustaw zaawansowane wielopoziomowe limity dla czujników i zabezpiecz silnik przed powszechnymi przyczynami awarii
FUNKCJE WYŚCIGOWE
Kontrola azotu z zaawansowanym programowaniem do 6 etapów zestawów azotowych na sucho lub mokro z opóźnieniami włączania/wyłączania i opcjami sterowania zbankowanych.
Korekty paliwa i zapłonu 3D dla wszystkich etapów.
Kontrola boostu – Inteligentny zamknięty obwód 4D z uczeniem, elastyczna oś zdefiniowana przez użytkownika i 14 w pełni zdefiniowalnych korekt docelowych boostu i cyklu pracy.
Wiele trybów – przykład boostu w zależności od biegu, prędkości drogi, czasu wyścigu, skoku amortyzatora, wysokości zawieszenia itp.
Sekwencyjna kontrola turbosprężarki
Kontrola boostu CO2, ciśnienia i pozycji zaworu waste gate, kontrola ucieczki powietrza dolotowego (rury doładowującej) dla wytrwałego wyścigowca
Plaski przełącznik – Zoptymalizuj precyzję zmiany biegów za pomocą kombinacji wejść, takich jak przełącznik sprzęgła lub tensometr.
Wejścia skoku amortyzatora/wysokości zawieszenia pozwalają na dynamiczne dostrojenie i logowanie danych w celu pomocy w rozwoju podwozia i dostarczaniu mocy
Funkcje timera – Wykorzystaj kombinację timera wyścigowego i 5 dodatkowych programowalnych timerów do kontrolowania wielu parametrów silnika w oparciu o czas oraz dostarczania mocy i innych funkcji zdefiniowanych przez użytkownika
Funkcja blokady skrzyni biegów pozwala na płynne i spójne sterowanie ustawieniami na linii startowej (Bump lub Creep)
Opcjonalne ulepszenie – Zaawansowane zarządzanie momentem obrotowym – W pełni zintegrowana funkcja wyścigowa celu prędkości obrotowej wału napędowego, która zapewnia ostateczną kontrolę i spójność dla poważnego wyścigowca na prostej, eliminując potrzebę kosztownych sterowników zewnętrznych.
Elite 2500 + Przewód silnika zakończony dla Nissan RB Twin Cam z podwójnym wałkiem rozrządu z subwtyczką typu zapłonu serii 1 (wczesny)
Pasuje do: Nissan RB Twin Cam RB20/25/26 z cewkami Serii 1 (zewnętrzny moduł zapłonowy OEM)
Zawiera: Centrala Elite 2500 ECU, Zakończony przewód Nissan RB Twin Cam – HT-130326, Przewód CAS – HT-130327, Przewód cewki Serii 1 HT-130331, Czujnik temperatury powietrza – HT-010200, Czujnik temperatury płynu chłodzącego – HT-010300, Zestaw złączy dla wejść/wyjść dodatkowych, Przewodnik szybkiego startu.