Odblokuj swoją moc

Przewód zakończony Nexusa R5 + LSx Non DBW

www.ncsm.pl

26 109,99  z Vat

Przewód zakończony pasuje do silników LSx bez DBW, zawiera funkcjonalność PDM (Power Distribution Module).
Wtyczki głównych wtryskiwaczy typu EV1.
Podłączenie typu ‘Podłącz i używaj’ z fabrycznym podzespole zapłonowym na silniku (wymagane).
Zawiera:

  • 1 x Przewód zakończony HT-186206
  • 1 x Zestaw złącz DTM/DT i pinów do podłączenia do czujników, elektrozaworów i innych urządzeń
  • 2 x Złącza DTP-2 z wstępnie skręconymi przewodami 12AWG do użycia przy pompie paliwowej i wentylatorze chłodnicy
  • 1 x Złącze DT-8 z wstępnie skręconymi przewodami 18AWG
  • 1 x Przejściówka do alternatora Bosch 2-pin
  • 1 x Przejściówka do alternatora Yazaki 2-pin
  • 1 x Przejściówka do alternatora Delco 4-pin

OPIS VCU
Nexus R5 to flagowy produkt firmy Haltech łączący funkcjonalność modułu dystrybucji mocy, rejestratora danych, kontrolera dwóch kanałów szerokopasmowych i najnowocześniejszego systemu zarządzania silnikiem w jednym potężnym urządzeniu, które nazywamy jednostką sterującą pojazdem (VCU – Vehicle Control Unit).
4 x 25A (ciągły) wyjścia PWM typu push-pull (5 kHz) (dla zasilania wtryskiwaczami/cewkami, transbrake, wentylatorem chłodnicy, pompą paliwową)
12 x 8A (ciągły) wyjścia niskiego boku (niskie PWM, 200 Hz) (zasilanie dla czujników, elektrozaworów NOS itp.)
18 x sterowniki wtryskiwaczy peak/hold (możliwość wykorzystania jako wyjścia niskiego boku)
12 x wyjścia zapłonowe niskiego prądu (możliwość wykorzystania jako wyjścia niskiego boku)
8 x wyjść niskiego boku, z możliwością PWM (DPOs)
4 x wyjścia push-pull / h-bridge (8A, z możliwością PWM), np. dla elektronicznej przepustnicy
23 x wejścia analogowe 0-5V z redundancją dla elektronicznej przepustnicy i przełączalnym 5V pullup
Wejścia sygnału wyzwalającego i domowego z wejściami różnicowymi, regulowanymi progami i filtrami zakłóceń
10 x synchroniczne wejścia impulsowe, zero crossing lub regulowane progi – wejścia czujnika wału rozrządu, wejścia częstotliwościowe lub wejścia analogowe 0-5V
2 x wbudowane kontrolery szerokopasmowe, obsługujące NTK i LSU4.9
3 x porty CAN z przełączaną terminacją

Zalety:

8 x Wtryskiwacze podstawowe (EV1)
Wtyczka rozdzielająca dla 8 x Wtryskiwaczy wtórnych
2 x dostępne wyjścia dla wtrysku trzeciorzędnego
Sterowanie elektrozaworem pojedynczego / podwójnego do boostu
Sterowanie dwoma czujnikami szerokopasmowymi (kontroler szerokopasmowy wbudowany w R5)
Podłączenie czujnika paliwa elastycznego
Bezpośrednie sterowanie pompą paliwem (przy użyciu 25A-HCO)
Bezpośrednie sterowanie wentylatorem chłodnicy (przy użyciu 25A-HCO)
Złącze rozdzielające w kabinie na dodatkowe wejścia i wyjścia
Złącze w komorze silnika na dodatkowe wejścia i wyjścia (np. kontrola skrzyni biegów)
Złącze rozdzielające dla wyjść PDM (np. reflektory, kierunkowskazy, wycieraczki itp.)
Wsparcie magistrali CAN Haltech (DTM-4)

CECHY VCU
Sterowanie poprzez NSP (Nexus Software Programmer)
Długoterminowa nauka
Kontrola silnika krokowego
Zamknięta pętla regulacji boostu 4D
Zamknięta pętla regulacji CO2
Obrotowe obroty jałowe
Kontrola startu
Kontrola trakcji
Anti-Lag
Podwójna kontrola detonacji
Sterowanie transmisją Trans Brake
Stoper wyścigowy
Wielostopniowy wtrysk paliwa
Wielopoziomowa ochrona silnika
Kontrola czterostopniowego systemu tlenku azotu (N2O)
Kontrola czterech czujników zmiennej regulacji wału rozrządu
Kontrola spustu powietrza do ssania
Kontrola szybkiej zmiany biegów
Kontrola skoku amortyzatora i wysokości zawieszenia
Zaawansowane zarządzanie momentem obrotowym
Wi-Fi na pokładzie
STEROWANIE AUTOMATYCZNE SKRZYNIĄ BIEGÓW
Ford AODE/4R70W
GM 4L60E
GM 4L80E
Toyota A340E
Lenco
Liberty

Nexus R5 + LSx Non DBW Przewód zakończony
Zawiera:
1 x HT-195000 – Jednostka sterująca silnikiem Nexus R5 ECU
1 x HT-186206 – Przewód zakończony

Produkty podobne