Najszybszy i najbardziej kosztowo efektywny sposób na podłączenie instalacji elektrycznej w samochodzie wyścigowym lub podczas konwersji silnika! Po prostu połącz kilka opisanych przewodów, a ten gotowy do wpięcia produkt pozwala Ci być gotowym do działania już po kilku godzinach.
Wyjątkowo wydajny produkt typu Plug’n’Play od Haltech, który umożliwia rozruch pojazdu zaledwie w kilka godzin.
Przewodnik szybkiego startu przeprowadzi Cię przez instalację zestawu przewodów typu Plug’n’Play Haltech w Twoim pojeździe.
Przewodnik jest uzupełniony pełnym podręcznikiem ECU i oprogramowaniem znajdującym się na płycie CD lub kluczu USB dostarczonym wraz z ECU, które możesz konsultować podczas wykonywania instalacji i konfiguracji.
PRZEGLĄD ECU
Elite 2500 to dwukonnektorowy, niezależny ECU idealny do popularnych zastosowań w samochodach z nowszymi modelami i wyścigach. Rekomendowany dla silników 4, 6, 8 cylindrowych, z kontrolą przepustnicy Drive-By-Wire (DBW) lub silników 2, 3, 4 rotorowych, konwersji na wtrysk paliwa EFI, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu. Posiadając wytrzymałą, uszczelnioną obudowę o odporności na warunki atmosferyczne klasy IP67, sterowanie przepustnicą drive-by-wire, kontrolę wałków ssących i wydechowych, krótkoterminową i długoterminową naukę mapy, kontrolę dwóch kanałów stukania i wiele więcej, ECU Elite 2500 zapewnia kalibratorom silnika narzędzia, których potrzebują do wykonania pracy prawidłowo. ECU Elite 2500 jest teraz połączony z nowym programatorem oprogramowania Nexus Software Programmer (NSP), który oferuje poziomy funkcjonalności i łatwości obsługi nigdy wcześniej niewidziane w pakiecie sterowania silnikiem. Razem oferują prawdziwą technologię nowej generacji dla tunerów i entuzjastów performance na całym świecie.
- Obsługuje silniki od 1 do 12 cylindrów
- Silniki o 2 do 4 rotorach
- Odpowietrzenie naturalne lub turbodoładowanie
- Czujnik obciążenia przez pozycję przepustnicy (TPS), bezwzględne ciśnienie w kolektorze (MAP) lub przepływ masowy powietrza (MAF)
- Stopniowe, sekwencyjne, półsekwencyjne, zbiorcze lub wielopunktowe wzorce wtrysku
- Systemy zapłonu z dystrybutorem, systemy wielocewkowe, poszerzenie zakresu CDI lub systemy Haltech Multiplex CDI
- Połączenie z szerokim zakresem wyświetlaczy i urządzeń rozszerzających za pomocą protokołu CAN.
- Wodoszczelna obudowa (z założoną klapką)
- 8 x Wyjścia wtrysku paliwa
- 8 x Wyjścia zapłonowe
- 12 x Cyfrowe wyjścia
- 10 x Wejść napięciowych analogowych
- 4 x zsynchronizowane wejścia impulsowe
- 4 x Dedykowane wejścia (podwójne stukanie, przełącznik zapłonu i wbudowany czujnik MAP)
- 2 x Dedykowane wejścia pozycji silnika z obszernym wsparciem dla różnych typów wyzwalania
- Do 45 kanałów rozbudowy wejść/wyjść (I/O) (za pośrednictwem protokołu CAN)
- Komunikacja z laptopem za pomocą USB (system Windows)
- Teraz z wykorzystaniem nowego oprogramowania kalibracji NSP.
Ten zestaw przewodów, gdy jest zainstalowany w połączeniu z ECU Haltech Elite, otwiera drzwi do praktycznie nieograniczonych modyfikacji wydajnościowych i tuningu Twojego pojazdu.
W pełni programowalne systemy pozwalają na wydobycie całej wydajności z silnika poprzez dostarczanie dokładnie wymaganej ilości paliwa i zapłonu, które są potrzebne Twojemu silnikowi do uzyskania maksymalnej mocy w każdych warunkach pracy.
FUNKCJE ECU
Kontrola przepustnicy Drive-by-Wire (DBW) – Wymaga (2) wyjść zdefiniowanych przez użytkownika oraz (4) wejść zdefiniowanych przez użytkownika.
Sterowanie wtryskiem niskiego oporu z programowalnymi prądami szczytowymi i trzymanymi oraz programowalnym czasem trzymania
Funkcja paliwa elastycznego (Bezpośrednie wejście czujnika) – Dostosuj do zawartości etanolu obrot silnika, paliwa i zapłonu
Elastyczne ustawienie tuningu dla benzyny (paliwa), LPG, metanolu i etanolu umożliwia proste wybranie rodzaju paliwa
Zamknięta pętla sterowania O2 – Kontrola dwubankowa dla precyzyjnego tuningu (z opcjonalnym zewnętrznym zestawem kontrolera szerokopasmowego O2 CAN)
Kontrola dwukanałowa stukania – Synchronizowana z pozycją silnika z szybkim cyfrowym filtrowaniem dla precyzyjnej detekcji
Kontrola zmiennego wału rozrządu – Niezależna kontrola do 4 wałków rozrządu – Wymaga minimum 1 wyjścia i wejścia zdefiniowanego przez użytkownika na zmienny wał
Zamknięta pętla kontrolowania obrotów na wolnych obrotach z nauką dla stabilności równej prędkości obrotowej – Wymaga 1 lub 2 wyjść zdefiniowanych przez użytkownika (typ BAC) lub 4 wyjść zdefiniowanych przez użytkownika (typ silnika krokowego)
Długoterminowe uczenie (autotune) na mapach sterowania paliwem, zapłonem, wałkami, ciśnieniem doładowania i kontrolą obrotów (do 4D)
Logowanie danych na pokładzie – Do 40 kanałów logowania z częstotliwością próbkowania do 5 ms (200 Hz) z 2 MB pamięci wewnętrznej
Logowanie danych laptopa – Zapisz wszystkie dostępne kanały bezpośrednio na dysku twardego laptopa zarówno do tuningu, jak i diagnostyki
Komunikacja podwójnego szyny CAN do wyświetlaczy Haltech oraz urządzeń rozszerzających, obsługiwane przez OEM CAN & OBDII (wyświetlanie bieżących danych silnika i ustawianie oraz usuwanie kodów błędów diagnostycznych)
Fazy wtrysku: do 4 z indywidualnymi przepływami wtryskiwaczy na wtryskiwacz
8 sterowników wtryskiwaczy dla 2 sekwencyjnych faz w 4-cylindrowych i 3-rotorowych silnikach oraz do 4 sekwencyjnych faz w 2-rotorowych silnikach
Anti-Lag/Rotational idle – dla wyścigów na zamkniętym torze, rajdów, torów lub driftu. Tworzenie i utrzymywanie doładowania w warunkach zamkniętej przepustnicy
Rolling Anti-Lag – blokada dla obrotów aktualnych (lub wstępnie ustawionych) lub prędkości na drodze do wyścigów torowych lub ograniczenia w alei serwisowej
Kontrola startu – Kontrola dostarczania mocy silnika, obrotów na minutę i ciśnienia doładowania dla stałej wydajności na linii startowej
Kontrola trakcji – Kontrola wydajności silnika poprzez ślizg mocy osi przedniej i tylnej lub indywidualnej prędkości obrotowej kół.
ZAAWANSOWANY TUNING
Rozdzielczość tabeli tuningu do 32 x 32 x 8
Bezgraniczna elastyczność tuningu – Tune engine przez kombinację tabel tuningu 4D połączonych z 3D kompensacjami na cylinder oraz wieloma korektami zdefiniowanymi przez użytkownika
Przykładowy tuning poprzez kombinację ciśnienia kolektora, pozycji przepustnicy, położenia wału rozrządu, zawartości etanolu, biegu, prędkości na drodze, czasu wyścigu, EGT, skoku zawieszenia, wysokości zawieszenia lub dowolnego kanału dla ostatecznej elastyczności – Podwójne mapowanie należy do przeszłości.
Korekta tuningu na cylinder – 3D
Szerokopasmowe O2 – Podłącz do 9 kanałów za pomocą urządzeń rozszerzających CAN
Termopary/EGT (Temperatura gazów wylotowych) – Podłącz do 12 kanałów za pomocą zewnętrznych urządzeń rozszerzających CAN
Ochrona silnika – Ustaw zaawansowane wielopoziomowe limity dla czujników i zabezpiecz silnik przed typowymi przyczynami awarii
FUNKCJE WYŚCIGOWE
Kontrola azotu z zaawansowanym programowaniem do 6 faz mokrych lub suchych zestawów azotowych z opóźnieniami włączania/wyłączania oraz opcjami sterowania bankowymi.
Korekty paliwa i zapłonu 3D dla wszystkich faz.
Kontrola doładowania – Inteligentna zamknięta pętla 4D, z uczeniem, elastyczną osią zdefiniowaną przez użytkownika oraz 14 pełnymi korektami docelowej wartości doładowania i obowiązkowego cyklu pracy.
Wiele trybów – przykładowo doładowanie w zależności od biegu, prędkości na drodze, czasu wyścigu, skoku zawieszenia, wysokości zawieszenia itp.
Kontrola sekwencyjna turbiny
Kontrola doładowania CO2, ciśnienia i położenia zaworu upustowego, sterowanie odprowadzaniem powietrza doładowującego (zawór upustowy rury doładowującej) dla hardcore’owych wyścigów
Flat shift – Optymalizuj swoją precyzję zmiany biegów za pomocą kombinacji wejść, takich jak przełącznik sprzęgła lub tensometryczny czujnik.
Skok podróży/wysokość zawieszenia umożliwia dynamiczny tuning i logowanie danych w celu wspomagania w rozwoju podwozia i dostarczaniu mocy
Funkcje timerów – Wykorzystaj połączenie timera wyścigowego i 5 dodatkowych programowalnych timerów do sterowania czasem wielu parametrów silnika, dostarczania mocy i innych funkcji zdefiniowanych przez użytkownika
Funkcja hamowania trans – umożliwia płynną i stałą kontrolę na linii startowej (Bump lub Creep)
Opcjonalna aktualizacja – Zaawansowane zarządzanie momentem obrotowym – W pełni zintegrowana funkcja wyścigowa docelowego obrotu wału napędowego zapewniająca ostateczną kontrolę i spójność dla poważnego wyścigowca, eliminując potrzebę kosztownych zewnętrznych kontrolerów.
Zestaw przewodów z terminacją Elite 2500 + GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) gotowy do DBW
Pasuje do: Powszechnego amerykańskiego stylu złącza alternatora Delco/Bosch GM.
Wstępnie podłączony do bezpośredniego połączenia z fabrycznym 7-pinowym złączem cewek zapłonowych.
Tylko dla skrzyń biegów manualnych.
Zawiera: ECU Elite 2500 z funkcjami DBW i wyścigowymi. Zestaw przewodów silnikowych z blokiem bezpieczników, uszczelką przeciwpożarową, kablem do programowania USB i kluczem oprogramowania USB.
Uwagi: Prosimy o potwierdzenie złącza alternatora (Patrz szybki przewodnik produktu) i zamówienie adaptera do alternatora, jeśli jest to wymagane. (HT-040090 lub HT-040091)
Cewki zapłonowe LS2 oraz zestawy przewodów NIE są dołączone