Najszybszy i najbardziej ekonomiczny sposób na okablowanie swojego samochodu wyścigowego lub konwersji silnika! Po prostu podłącz kilka oznakowanych przewodów, a ten produkt typu Plug’n’Play pozwoli Ci być gotowym do jazdy już po kilku godzinach.
Efektywny produkt Plug’n’Play firmy Haltech, który umożliwia szybkie uruchomienie w zaledwie kilka godzin.
Przewodnik szybkiego startu przeprowadzi Cię przez instalację zestawu Plug’n’Play Haltech w Twoim pojeździe.
Przewodnik jest dostarczony wraz z pełnym podręcznikiem ECU oraz oprogramowaniem znajdującym się na płycie CD lub kluczu USB, który można wykorzystać podczas instalacji i konfiguracji.
PRZEGLĄD ECU
Elite 2500 to dwuzłączowy, samodzielny ECU idealny do popularnych zastosowań w nowoczesnych modelach wydajnościowych i wyścigowych. Rekomendowany dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z Drive-By-Wire (DBW) lub 2, 3, 4 wirnikowych, konwersji EFI, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu. Wyposażony w solidną, odporną na warunki środowiskowe obudowę o odporności na wodę IP67, kontrolę przepustnicy typu drive-by-wire, kontrolę wałka dolotowego i wydechowego, krótko- i długoterminowe uczenie map, kontrolę dwukanałową detekcji stukania i wiele więcej, Elite 2500 ECU dostarcza kalibratorom silnika narzędzi niezbędnych do wykonania pracy w sposób właściwy. Elite 2500 ECU jest teraz zestawiony z nowym programatorem oprogramowania Nexus (NSP), który przynosi poziomy funkcjonalności i przyjazności dla użytkownika, nigdy wcześniej niewidziane w pakiecie sterowania silnikiem. Razem oferują prawdziwą, nowoczesną technologię dla tunerów i entuzjastów wydajności na całym świecie.
- Obsługuje silniki od 1 do 12 cylindrów
- Silniki 2-4 wirnikowe
- Nadmuch, lub wolnossący
- Wprowadzanie obciążenia przez pozycję przepustnicy (TPS), bezwzględne ciśnienie kolektora (MAP) lub przepływ masowy powietrza (MAF)
- Wzorce wtrysku stopniowego, sekwencyjnego, półsekwencyjnego, partiami lub wielopunktowego
- Systemy zapłonu z rozdzielaczem, systemy wielocewkowe, rozszerzanie zakresu CDI lub systemy CDI Multiplex Haltech
- Podłączenie do szerokiego zakresu wyświetlaczy i urządzeń rozbudowanych za pośrednictwem CAN.
- Wodoodporna obudowa (z założoną klapką)
- 8 x Wyjścia wtrysku paliwa
- 8 x Wyjścia zapłonowe
- 12 x Wyjścia cyfrowe
- 10 x Wejść napięcia analogowego
- 4 x Zsynchronizowane wejścia impulsowe
- 4 x Dedykowane wejścia (dualny Knock, przełącznik zapłonu i wbudowany czujnik MAP)
- 2 x Dedykowane wejścia pozycji silnika z obszernym wsparciem dla różnych rodzajów wyzwalaczy
- Do 45 kanałów rozszerzeń wejścia/wyjścia (I/O) (za pośrednictwem CAN)
- Komunikacja USB z laptopem (system Windows)
- Teraz z nowym oprogramowaniem kalibracyjnym NSP.
Zalety:
W pełni programowalne systemy pozwalają na wyciągnięcie maksymalnej wydajności z silnika, dostarczając precyzyjnie wymaganą ilość paliwa i czasu zapłonu, którą silnik wymaga dla osiągnięcia maksymalnej mocy podczas wszystkich warunków pracy.
FUNKCJE ECU
Kontrola przepustnicy Drive by Wire (DBW) – Wymaga (2) zdefiniowanych przez użytkownika wyjść (4) zdefiniowanych przez użytkownika wejść
Kontrola wtryskiwaczy niskiego oporu z programowalnymi prądami szczytowymi i podtrzymania & zdefiniowanym czasem szczytowym
Funkcja Flex Fuel (Bezpośrednie wejście czujnika) – Dostosuj osiągi swojego silnika poprzez obciążenie, paliwo i zapłon w oparciu o zawartość etanolu
Elastyczna konfiguracja tuningu dla benzyny (gasolina), LPG, metanolu i etanolu pozwala na wybór rodzaju paliwa
Sterowanie zamkniętą pętlą 02 – Kontrola dwóch banków dla precyzyjnego tuningu (z opcjonalnym zewnętrznym zestawem kontrolera szerokopasmowego CAN O2)
Kontrola dwukanałowego stukania – Synchronizowane z położeniem silnika przy użyciu szybkiego cyfrowego filtrowania dla dokładnego wykrywania
Sterowanie zmiennego wałka – Niezależne sterowanie do 4 wałkami rozrządu – Wymaga co najmniej 1 zdefiniowanego przez użytkownika wejścia i wyjścia na każdy zmienny wałek
Zamknięta kontrola prędkości biegu jałowego z uczeniem dla stabilności biegu jałowego Wymaga 1 lub 2 zdefiniowanych przez użytkownika wyjść (typu BAC) lub 4 zdefiniowanych przez użytkownika wyjść (typu silnik krokowy)
Długoterminowe uczenie (Auto-tune) na mapach kontrolujących paliwo, zapłon, wałek rozrządu, przepustnicę i kontrolę biegu jałowego (do 4D)
Rejestracja danych wewnętrzna – Do 40 kanałów rejestracji z częstotliwością próbkowania do 5ms (200Hz) z 2MB pamięci wewnętrznej
Rejestracja danych na laptopie – Rejestruj wszystkie dostępne kanały bezpośrednio na dysku twardego laptopa zarówno do tuningu, jak i diagnostyki
Podwójna komunikacja magistrali CAN dla wyświetlaczy Haltech i urządzeń rozbudowanych, obsługiwanej magistrali CAN OEM i OBDII (wyświetlanie bieżących danych silnika i ustawianie oraz usuwanie kodów diagnostycznych)
Etap iniekcji: do 4 z indywidualnymi przepływami wtryskiwaczy na każdy wtryskiwacz
8 sterowników wtryskiwacza dla 2 sekwencyjnych etapów w silnikach 4-cylindrowych i 3-rotorowych oraz do 4 sekwencyjnych etapów w silnikach 2-rotorowych
Anti-Lag/Rotacyjne bieg jałowy – do wyścigów na zamkniętym torze, rajdów, wyścigów na torze lub driftu. Zbuduj i utrzymuj przepływ podczas zamkniętych warunków przepustnicy
Rolling Anti-Lag – Zablokuj na obecne (lub ustawione z góry) obroty na minutę lub prędkość drogową do wyścigów na rolkach lub ograniczenia na torze serwisowym
Kontrola startu – Kontroluj dostarczanie mocy silnika, obroty i przepływ dla spójnej wydajności na linii startowej
Kontrola trakcji – Kontroluj wydajność silnika poprzez mappowanie przód vs. tył osi lub indywidualne ślizgi prędkości obrotowej kół.
ZAAWANSOWANY TUNINGI
Rozdzielczość tabeli tuningu do 32 x 32 x 8
Nielimitowana elastyczność tuningu – Strojenie silnika poprzez kombinację 4D tabel tuningu w połączeniu z 3D kompensacjami na cylinder i wieloma korektami zdefiniowanymi przez użytkownika
Przykładowy tuning poprzez kombinację ciśnienia kolektora, pozycji przepustnicy, pozycji wałka rozrządu, zawartości etanolu, biegu, prędkości drogi, czasu wyścigu, EGT, przebiegu amortyzatora, wysokości zawieszenia lub dowolnego kanału dla ostatecznej elastyczności – Podwójne mapowanie jest już przeszłością.
Korekta na cylinder – 3D
Szerokopasmowe O2 – Podłącz do 9 kanałów za pomocą urządzeń rozbudowy CAN
Termopary/EGT (Temperatura gazów wydechowych) – Podłącz do 12 kanałów za pomocą zewnętrznych urządzeń rozbudowy CAN
Ochrona silnika – Ustaw zaawansowane wielopoziomowe limity dla czujników i zabezpiecz swój silnik przed powszechnymi przyczynami awarii
FUNKCJE WYŚCIGOWE
Kontrola azotanów z zaawansowanym programowaniem do 6 etapów mokrych lub suchych zestawów azotanowych z opóźnieniami włączania/wyłączania i opcjami bankowymi
Korekty paliwa i zapłonu 3D dla wszystkich etapów.
Kontrola przepływu – Inteligentna pętla zamknięta 4D, z uczeniem, elastyczną osią zdefiniowaną przez użytkownika i 14 w pełni zdefiniowanych korekt celu i cyklu pracy boost.
Wiele trybów – przykład boost w zależności od biegu, prędkości drogi, licznika czasu wyścigu, przebiegu amortyzatora, wysokości zawieszenia itp.
Kontrola sekwencyjna turbo
Kontrola boost CO2, ciśnienia i pozycji zaworu wastegate, funkcjonalność odprowadzenia powietrza doładowującego (zawór wastegate rurociągu ładowania) dla hardcorowego wyścigowca
Flat shift – Optymalizuj precyzję zmiany biegów poprzez kombinację wejść, takich jak przełącznik sprzęgła lub tensometryczny czujnik
Wejścia przebiegu amortyzatora/wysokości zawieszenia pozwalają na dynamiczne strojenie i rejestrację danych w celu pomocy w rozwoju podwozia i dostarczaniu mocy
Funkcje timera – Wykorzystaj kombinację timera wyścigowego i 5 dodatkowych programowalnych timerów do czasowej kontroli wielu parametrów silnika, dostarczania mocy i innych zdefiniowanych przez użytkownika funkcji
Funkcja hamulca transmisyjnego umożliwia płynną i stałą kontrolę rozpoczęcia procesu przygotowania na linii startowej (Bump lub Creep)
Opcjonalna aktualizacja – Zaawansowane zarządzanie momentem obrotowym – W pełni zintegrowana funkcja wyścigowa celowania obrotów wałka napędowego, która zapewnia ostateczną kontrolę i spójność dla poważnego wyścigowca na torze, eliminując potrzebę kosztownych kontrolerów zewnętrznych
Elite 2500 + GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) Gotowy zestaw kabli z przygotowaną instalacją DBW
Pasuje do: Powszechnego amerykańskiego złącza alternatora Delco/Bosch GM.
Przewodowo przygotowany do bezpośredniego podłączenia do fabrycznego złącza cewki OEM 7 Pin.
Tylko dla skrzyń biegów manualnych.
Zawiera: Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i wyścigowymi. Zestaw przewodów silnika z blokiem bezpieczników, uszczelką przeciwpożarową, kablem do programowania USB i kluczem USB do oprogramowania.
Uwagi: Prosimy potwierdzić rodzaj złącza alternatora (Zobacz szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest wymagany (HT-040090 lub HT-040091).
Cewki zapłonowe LS2 i zestawy kabli NIE są dołączone.