Odblokuj swoją moc

Zestaw przewodów zakończonych Elite 2500 + V8 do silników Small/Big Block GM, Ford i Chrysler

www.ncsm.pl

13 573,99  z Vat

Najszybszy i najbardziej ekonomiczny sposób na podłączenie okablowania do samochodu wyścigowego lub konwersji silnika! Wystarczy podłączyć kilka oznaczonych przewodów, a ten gotowy do użycia produkt umożliwia uruchomienie pojazdu w zaledwie kilka godzin.
To wydajne urządzenie Plug’n’Play Haltech umożliwia uruchomienie pojazdu w zaledwie kilka godzin.
Przewodnik szybkiego startu przeprowadzi Cię przez instalację przewodu Plug’n’Play Haltech w Twoim pojeździe.
Przewodnik jest dostarczony wraz z pełnym podręcznikiem ECU i oprogramowaniem znajdującym się na płycie CD lub kluczu USB do skonsultowania się podczas instalacji i konfiguracji.

PRZEGLĄD ECU
Elite 2500 to dwukonnektorowy, samodzielny ECU idealny do popularnych nowoczesnych zastosowań wydajnościowych i wyścigowych. Zalecany do silników 4, 6, 8 cylindrów, z kontrolą przepustnicy Drive-By-Wire (DBW) lub silników 2, 3, 4 rotor, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałami rozrządu. Posiadający wytrzymałą, uszczelnioną i odporową na wodę obudowę o stopniu ochrony IP67, kontrolę przepustnicy drive-by-wire, kontrolę wałów rozrządu dolotowego i wydechowego, krótko- i długoterminową naukę mapy, kontrolę stukania dwukanałową i wiele innych, ECU Elite 2500 dostarcza kalkulatorom silnikowym narzędzi, których potrzebują do wykonania pracy prawidłowo. ECU Elite 2500 jest teraz sparowane z nowym programatorem oprogramowania Nexus (NSP), który oferuje poziomy funkcjonalności i przyjazności dla użytkownika, jak nigdy dotąd w pakiecie kontroli silnika. Razem oferują prawdziwie nowoczesną technologię dla tunerów i entuzjastów wydajności na całym świecie.

  • Teraz korzystając z nowego oprogramowania kalibracyjnego NSP.
  • Obsługuje silniki od 1 do 12 cylindrów
  • Silniki od 2 do 4 rotorów
  • Nadmuch lub podmuch siłownika
  • Czujniki obciążenia przez położenie przepustnicy (TPS), absolutne ciśnienie w kolektorze (MAP) lub przepływ masy powietrza (MAF)
  • Wzorce wtrysku stopniowego, sekwencyjnego, półsekwencyjnego, partiami lub wielopunktowego
  • Systemy zapłonu z dystrybutorem, systemy wielocewkowe, rozszerzenie zakresu CDI lub systemy CDI Haltech Multiplex
  • Podłącz do szerokiej gamy wskaźników i urządzeń rozszerzających za pomocą CAN.
  • Wodoszczelna obudowa (z założoną klapką)
  • 8 x Wyjścia wtrysku paliwa
  • 8 x Wyjścia zapłonowe
  • 12 x Cyfrowe wyjścia
  • 10 x Wejść napięcia analogowego
  • 4 x Synchronizowane wejścia impulsowe
  • 4 x Dedykowane wejścia (Podwójny stuk, Przełącznik zapłonu i wbudowany czujnik MAP)
  • 2 x Dedykowane wejścia pozycji silnika z obszernym wsparciem dla typów sygnałów wyzwalających
  • Do 45 kanałów wejścia i wyjścia (I/O) rozbudowy (za pośrednictwem CAN)
  • Komunikacja z laptopem za pomocą USB (Windows)

FUNKCJE JEDNOSTKI STERUJĄCEJ (ECU)

  • Sterowanie przepustnicą drive by wire (DBW) – Wymaga (2) zdefiniowanych przez użytkownika wyjść i (4) zdefiniowanych wejść
  • Sterowanie niskowartościowymi wtryskiwaczami z programowalnymi prądami szczytowymi i trzymanymi oraz programowalnym czasem szczytu wtrysku
  • Funkcja flex fuel (bezpośredni sygnał wejściowy z czujnika) – Dostosuj doładowanie, paliwo i zapłon do zawartości etanolu w silniku
  • Elastyczna konfiguracja tuningu dla benzyny, gazu płynnego (LPG), metanolu i etanolu, umożliwiająca prosty wybór rodzaju paliwa
  • Kontrola zamkniętej pętli dla sondy lambda – Kontrola dwóch banków dla precyzyjnego tuningu (z opcjonalnym zewnętrznym zestawem kontrolera szerokopasmowej sondy lambda z magistralą CAN)
  • Kontrola stukotu dwukanałowa – Synchronizowana z położeniem silnika, z filtrowaniem cyfrowym o wysokiej prędkości dla dokładnej detekcji
  • Kontrola zmiennego wałka – Niezależna kontrola do 4 wałków rozrządu – Wymaga co najmniej 1 zdefiniowanego przez użytkownika wejścia i wyjścia na każdy zmienny wał
  • Kontrola prędkości jałowej w zamkniętej pętli z nauką dla stabilności jałowej – Wymaga 1 lub 2 zdefiniowanych przez użytkownika wyjść (typ BAC) lub 4 zdefiniowanych przez użytkownika wyjść (typ silnik krokowy)
  • Długoterminowa nauka (auto tuning) na mapach paliwa, zapłonu, rozrządu, doładowania i kontroli jałowej (do 4D)
  • Dziennik danych na pokładzie – Do 40 kanałów dziennikowania przy częstotliwości próbkowania do 5 ms (200 Hz) z 2 MB pamięci wewnętrznej
  • Dziennikowanie danych na laptopie – Zapisuj wszystkie dostępne kanały bezpośrednio na dysku twardego laptopa zarówno do tuningu, jak i diagnostyki
  • Dwukierunkowa komunikacja magistrali CAN dla desek Haltech i urządzeń rozszerzających, obsługa OEM CAN & OBDII (oglądaj bieżące dane silnika i ustawienia oraz usuwaj kody błędów diagnostycznych)

Elite 2500 + Zestaw przewodów zakończony dla silników V8 GM, Ford i Chrysler Small/Big Block
Wyjścia: Do 8 wtryskiwaczy i 8 układów zapłonowych.
Dla: Silniki V8 GM Small/Big Block
Silniki V8 Ford Small/Big Block
Chrysler HEMI
Zawiera: Jednostkę sterującą Elite 2500 z funkcjami DBW i funkcjami wyścigowymi, przewód silnika z blokiem bezpieczników, uszczelką przepustnicy i przewodem do zapłonu przygotowanym na distributor/MSD, kabel programowania USB oraz klucz oprogramowania USB.
Uwagi: Gotowe na 8 niezależnych cewek zapłonowych (Direct fire) przy użyciu HT-130306, HT-130311, HT-130312 lub HT-130313

Produkty podobne