Odblokuj swoją moc

Elite 2500 + GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) zestaw przewodów zakończonych bez DBW

www.ncsm.pl

13 257,99  z Vat

Najszybszy i najbardziej kosztowo efektywny sposób przewodzenia w samochodzie wyścigowym lub konwersji silnika! Po prostu podłącz kilka opisanych przewodów, a ten produkt typu Plug and Play pozwala Ci być gotowym do działania już w zaledwie kilka godzin.

Wydajny produkt Plug’n’Play od Haltech, który pozwala Ci być gotowym do działania już w zaledwie kilka godzin.

Przewodnik szybkiego startu przeprowadzi Cię przez instalację przewodu Plug’n’Play Haltech do Twojego pojazdu. Przewodnik jest uzupełniony pełnym podręcznikiem ECU i oprogramowaniem znajdującym się na płycie CD lub kluczu USB dostarczonym wraz z ECU, które możesz wykorzystać podczas instalacji i konfiguracji.

PRZEGLĄD ECU
Elite 2500 to samodzielne ECU z dwoma złączami, idealne do popularnych aplikacji związanych z wydajnością i wyścigami w późnych modelach. Rekomendowane dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z elektroniczną przepustnicą (DBW) lub silników 2, 3, 4-rozwirowych, konwersji EFI, silników z wieloma zmiennymi wałami rozrządu. Oferujące solidną, odporną na warunki środowiskowe obudowę o stopniu ochrony IP67, kontrolę przepustnicy drive-by-wire, kontrolę wałków ssących i wydechowych, krótko- i długoterminowe uczenie mapy, kontrolę stukania dwukanałową i wiele innych funkcji, ECU Elite 2500 zapewnia kalibratorom silnika narzędzia, których potrzebują do właściwego wykonania pracy. ECU Elite 2500 jest teraz połączony z nowym programem kalibracji Nexus Software Programmer (NSP), który zapewnia poziomy funkcjonalności i łatwości obsługi nigdy wcześniej niewidziane w pakiecie kontroli silnika. Razem oferują prawdziwie nowoczesną technologię tunerom i entuzjastom wydajności na całym świecie.

  • Obsługuje silniki 1 do 12 cylindrów
  • Silniki 2 do 4-rotorowe
  • Nadmuchane lub doładowane siłą
  • Wykrywanie obciążenia za pomocą pozycji przepustnicy (TPS), bezwzględnego ciśnienia kolektora (MAP) lub przepływu masowego powietrza (MAF)
  • Stopniowe, sekwencyjne, pół-sekwencyjne, grupowe lub wielopunktowe wzory wtrysku
  • Systemy zapłonu z rozdzielaczem, systemy wielocewkowe, rozszerzają zakres CDI lub systemy Haltech Multiplex CDI
  • Połączenie z szerokim zakresem wyświetlaczy i urządzeń rozszerzających za pomocą CAN.
  • Wodoodporna obudowa (z założoną pokrywą kieszeni)
  • 8 x Wyjścia wtrysku paliwa
  • 8 x Wyjścia zapłonowe
  • 12 x Cyfrowe wyjścia
  • 10 x Wejść napięcia analogowego
  • 4 x Synchronizowane wejścia impulsowe
  • 4 x Dedykowane wejścia (Podwójne stukanie, przełącznik zapłonowy i wbudowany czujnik MAP)
  • 2 x Dedykowane wejścia pozycji silnika z obszernym wsparciem dla różnych typów wyzwalaczy
  • Do 45 kanałów rozbudowy wejść i wyjść (I/O) (za pośrednictwem CAN)
  • Komunikacja z laptopem za pomocą USB (system Windows)
  • Teraz korzystający z nowego oprogramowania kalibracji NSP.
Zalety:

To przewodowanie, gdy zainstalowane w połączeniu z jednostką sterującą Haltech Elite ECU, otwiera drzwi do praktycznie nieograniczonych modyfikacji wydajnościowych i strojenia Twojego pojazdu.

W pełni programowalne systemy pozwalają na wydobycie maksymalnej wydajności z silnika poprzez dostarczanie precyzyjnie wymaganej ilości paliwa i czasu zapłonu, których silnik wymaga dla osiągnięcia maksymalnej wydajności w różnych warunkach pracy.

FUNKCJE ECU:

  • Sterowanie przepustnicą drive by wire (DBW) – Wymaga (2) wyjść zdefiniowanych przez użytkownika, (4) wejść zdefiniowanych przez użytkownika
  • Kontrola niskiego oporu wtryskiwacza z programowalnymi wartościami szczytowymi i trzymającymi prądami, oraz programowalnym czasem trwania szczytu
  • Funkcja paliwa elastycznego (bezpośredni czujnik wejścia) – Strojenie turbodoładowania, paliwa i zapłonu w oparciu o zawartość etanolu
  • Elastyczna konfiguracja strojenia dla benzyny, LPG, metanolu i etanolu, która pozwala na wybór rodzaju paliwa
  • Zamknięta pętla kontroli O2 – Kontrola dwubankowa dla precyzyjnego strojenia (Z opcjonalnym zewnętrznym zestawem kontrolera szerokopasmowego CAN O2)
  • Dual Channel Knock Control – Synchronizowane z pozycją silnika z wysokoprędkościowym filtrowaniem cyfrowym dla dokładnego wykrywania
  • Kontrola zmiennego wału rozrządu – Niezależna kontrola aż do 4 wałków rozrządu – Wymaga co najmniej 1 wyjścia i wejścia zdefiniowanego przez użytkownika na zmienny wał
  • Zamknięta pętla kontroli prędkości biegu jałowego z nauką dla stabilności jałowego biegu – Wymaga 1 lub 2 wyjść zdefiniowanych przez użytkownika (typ BAC) lub 4 wyjść zdefiniowanych przez użytkownika (typ silnika krokowego)
  • Długoterminowe uczenie (Autotune) na mapach paliwa, zapłonu, rozrządu, boostu i kontrolujących jałowy bieg (aż do 4D)
  • Wbudowany rejestr danych – Do 40 kanałów logowania z częstotliwością próbkowania do 5ms (200Hz) z 2MB pamięci wewnętrznej
  • Rejestracja danych na laptopie – Rejestracja wszystkich dostępnych kanałów bezpośrednio na dysku twardego laptopa, służąca do strojenia i diagnostyki
  • Dualna komunikacja magistrali CAN dla wyświetlaczy Haltech i urządzeń rozbudowy, obsługa OEM CAN & OBDII (odczyt na żywo danych silnika & ustawianie i usuwanie diagnostycznych kodów błędów)
  • Etapy wtrysku: aż do 4 z indywidualnymi przepływami wtryskiwacza na każdy wtryskiwacz
  • 8 sterowników wtryskiwacza dla 2 sekwencyjnych etapów w silnikach 4-cylindrowych & 3-rotorowych oraz aż do 4 sekwencyjnych etapów w silnikach 2-rotorowych
  • Anti-Lag / Rotacyjny bieg jałowy – do zamkniętych torów wyścigowych, rajdów, torów czy driftu. Tworzenie i utrzymanie boostu podczas zamkniętych warunków przepustnicy
  • Rolling Anti-Lag – zablokowanie na aktualnym (lub wcześniej ustawionym) RPM lub prędkości drogowej do wyścigów na torze lub ograniczenia w pasie serwisowym
  • Kontrola startu – Kontrola dostarczenia mocy silnika, RPM & boostu dla stałej wydajności na linii startowej
  • Kontrola trakcji – Kontrola wyjścia mocy silnika przez mappowalną oś przednią vs tylną lub prędkość indywidualnego poślizgu kół.
  • ZAAWANSOWANE STROJENIE
  • Rozdzielczość tabel strojenia aż do 32 x 32 x 8
  • Nieograniczona elastyczność strojenia – Strojenie silnika przez kombinację tabel strojenia 4D połączonych z 3D kompensacjami na cylinder i wieloma korektami zdefiniowanymi przez użytkownika
  • Przykładowe strojenie poprzez kombinację ciśnienia kolektora, pozycji przepustnicy, pozycji wału rozrządu, zawartości etanolu, biegu, prędkości drogowej, czasu wyścigu, EGT, skoku amortyzatora, wysokości zawieszenia lub jakiegokolwiek kanału dla ostatecznej elastyczności – Podwójne mapowanie należy do przeszłości.
  • Korekta na cylinder – 3D
  • O2 Szerokopasmowy – Podłącz do 9 kanałów za pośrednictwem urządzeń rozszerzających CAN
  • Termopary / EGT (temperatura spalin) – Podłącz do 12 kanałów za pośrednictwem zewnętrznych urządzeń rozszerzających CAN
  • Ochrona silnika – Ustaw zaawansowane wielopoziomowe limity dla czujników i chron ochroną swojego silnika przed typowymi przyczynami awarii
  • FUNKCJE WYŚCIGOWE
  • Kontrola azotu z zaawansowanym programowaniem aż do 6 etapów zestawów azotu mokrego lub suchego z opóźnieniami włączania / wyłączania i opcjami bankowymi.
  • Korekty paliwa i zapłonu 3D dla wszystkich etapów.
  • Kontrola boostu – Inteligentne zamknięte pętle 4D, z uczeniem się, elastyczną osią zdefiniowaną przez użytkownika i 14 w pełni zdefiniowanymi korektami celów boostu i cykli obciążenia.
  • Wiele trybów – przykład boost według biegu, prędkości drogowej, czasomierza wyścigu, skoku amortyzatora, wysokości zawieszenia itp.
  • Kontrola sekwencyjnych turbosprężarek
  • Kontrola boostu CO2, ciśnienia i pozycji zaworu wastegate, kontrola zasysania powietrza (zawór wydechowy rury ładowania) dla hardkorowych wyścigowców

Elite 2500 + GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) zestaw przewodów bez DBW
Pasuje do: Wspólnego stylu amerykańskiego złącza alternatora Delco/Bosch GM. Wstępnie połączony do bezpośredniego podłączenia do złącza OEM 7 Pin Coil Harness Connector. Tylko skrzynia manualna.
Zawiera: Jednostkę sterującą Elite 2500 z funkcjami DBW i wyścigowymi. przewód silnika z blokiem bezpieczników, uszczelką przepustnicy, kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Prosimy potwierdzić swoje złącze alternatora (Patrz w szybki przewodnik produktu) i zamówić adapter alternatora, jeśli jest wymagany. (HT-040090 lub HT-040091) Cewki zapłonowe LS2 i przewody NIE są zawarte.

Produkty podobne