Przewód zakończony pasuje do silników LSx z przepustnicą elektroniczną (DBW) i zawiera funkcjonalność PDM.
Gniazda głównych wtryskiwaczy typu EV6.
Podłączenie i gotowość do pracy ze złączem podstawowym zapłonu OEM na silniku (Wymagane)
Zawiera:
- 1 x Przewód zakończony HT-186205
- 1 x Zestaw złączy DTM/DT i końcówek do zakończenia do czujników, elektrozaworów i innych urządzeń
- 2 x Złącza DTP-2 z wstępnie skręconymi przewodami o przekroju 12AWG do wykorzystania w pompie paliwowej i wentylatorze chłodnicy
- 1 x Złącze DT-8 z wstępnie skręconymi przewodami o przekroju 18AWG
- 1 x Adapterowy przewód 2-pinowy do alternatora Bosch
- 1 x Adapterowy przewód 2-pinowy do alternatora Yazaki
- 1 x Adapterowy przewód 4-pinowy do alternatora Delco
PRZEGLĄD VCU
Nexus R5 to flagowy produkt firmy Haltech łączący funkcjonalność modułu dystrybucji mocy, rejestratora danych, kontrolera szerokopasmowego dwukanałowego i najnowocześniejszego systemu zarządzania silnikiem w jednym potężnym urządzeniu, które nazywamy VCU (Vehicle Control Unit).
4 x 25A (ciągłe) wyjścia PWM typu push-pull (o częstotliwości 5 kHz) (dla zasilania wtryskiwaczami / cewkami, transbrejkiem, wentylatorem chłodnicy, pompą paliwową)
12 x 8A (ciągłe) wyjścia wysokiego boku (niskie prędkości PWM, 200 Hz) (zasilanie czujników, elektrozaworów do NOS, itp.)
18 x sterowniki wtryskiwaczy peak/hold (mogą być wykorzystane jako wyjścia niskiego boku)
12 x wyjścia zapłonu o niskim prądzie (mogą być wykorzystane jako wyjścia niskiego boku)
8 x wyjścia niskiego boku, z możliwością PWM (DPOs)
4 x wyjścia typu push-pull / h-bridge (8A, z możliwością PWM), np. do elektronicznej przepustnicy
23 x wejścia analogowe 0-5V z redundancją dla elektronicznej przepustnicy i przełączalnym 5V pullup
Wejścia dla sygnałów triggera i home z wejściami różnicowymi, regulowanymi progami i filtrami zakłóceń
10 x synchroniczne wejścia impulsowe, zero-crossing lub regulowane progi – wejścia czujnika wału rozrządu, wejścia częstotliwościowe lub wejścia analogowe 0-5V
2 x wbudowane kontrolery szerokopasmowe, obsługujące NTK i LSU4.9
3 x porty CAN z przełączaną terminacją
Zalety:
8 x Głównych wtryskiwaczy (EV6)
Wtyczka rozdzielająca dla 8 x Wtryskiwaczy wtórnych
Dostępne 2 x wyjścia dla wtrysku trzeciorzędnego
Uniwersalna wtyczka dla przewodów pedału przyspieszenia
Sterowanie pojedynczym / podwójnym elektrozaworem do regulacji ciśnienia doładowania
Sterowanie dwoma czujnikami szerokopasmowymi (kontroler szerokopasmowy R5 wbudowany w urządzenie)
Podłączenie czujnika paliwa elastycznego (flex fuel)
Bezpośrednie sterowanie pompą paliwa (z wykorzystaniem 25A-HCO)
Bezpośrednie sterowanie wentylatorem chłodnicy (z wykorzystaniem 25A-HCO)
Wtyczka w kabinie pojazdu na dodatkowe wejścia i wyjścia
Wtyczka w komorze silnika na dodatkowe wejścia i wyjścia (np. kontrola skrzyni biegów)
Wtyczka rozdzielająca dla wyjść PDM (np. reflektory, wskaźniki, wycieraczki itp.)
Wsparcie magistrali CAN firmy Haltech (DTM-4)
CECHY VCU
Sterowanie poprzez NSP (Nexus Software Programmer)
Długotrwałe uczenie
Kontrola silnika krokowego
Zamknięta pętla sterowania doładowaniem 4D
Zamknięta pętla sterowania CO2
Regulacja prędkości obrotowej na postoju
Kontrola startu
Kontrola trakcji
Anti-Lag
Podwójna kontrola stukania
Sterowanie transbrejkiem
Stoper wyścigowy
Wielostopniowy wtrysk paliwa
Wielopoziomowa ochrona silnika
6-stopniowa kontrola tlenku azotu
Kontrola zmiennego wału rozrządu na 4 czujniki
Kontrola odblokowania powietrza do ssania
Sterowanie płynnym przełączaniem biegów
Kontrola skoku amortyzatora i wysokości zawieszenia
Zaawansowane zarządzanie momentem obrotowym
Wi-Fi na pokładzie
STEROWANIE AUTOMATYCZNE SKRZYNIĄ BIEGÓW
Ford AODE/4R70W
GM 4L60E
GM 4L80E
Toyota A340E
Lenco
Liberty
Nexus R5 VCU + Przewód zakończony LSx DBW
Zawiera: 1 x HT-195000 – Jednostka sterująca silnikiem Nexus R5 ECU
1 x HT-186205 – Przewód zakończon