Odblokuj swoją moc

Przewód zakończony Nexus R5 + LSx Non DBW

www.ncsm.pl

26 109,99  z Vat

Przewód zakończony pasuje do silników LSx bez DBW i zawiera funkcjonalność PDM.
Gniazda głównych wtryskiwaczy typu EV1.
Podłączenie i gotowość do pracy ze złączem podstawowym zapłonu OEM na silniku (Wymagane)

Zawiera:

  • 1 x Przewód zakończony HT-186206
  • 1 x Zestaw złączy DTM/DT i końcówek do zakończenia do czujników, elektrozaworów i innych urządzeń
  • 2 x Złącza DTP-2 z wstępnie skręconymi przewodami o przekroju 12AWG do wykorzystania w pompie paliwowej i wentylatorze chłodnicy
  • 1 x Złącze DT-8 z wstępnie skręconymi przewodami o przekroju 18AWG
  • 1 x Adapterowy przewód 2-pinowy do alternatora Bosch
  • 1 x Adapterowy przewód 2-pinowy do alternatora Yazaki
  • 1 x Adapterowy przewód 4-pinowy do alternatora Delco

PRZEGLĄD VCU
Nexus R5 to flagowy produkt firmy Haltech łączący funkcjonalność modułu dystrybucji mocy, rejestratora danych, kontrolera szerokopasmowego dwukanałowego i najnowocześniejszego systemu zarządzania silnikiem w jednym potężnym urządzeniu, które nazywamy VCU (Vehicle Control Unit).
4 x 25A (ciągłe) wyjścia PWM typu push-pull (o częstotliwości 5 kHz) (dla zasilania wtryskiwaczami / cewkami, transbrejkiem, wentylatorem chłodnicy, pompą paliwową)
12 x 8A (ciągłe) wyjścia wysokiego boku (niskie prędkości PWM, 200 Hz) (zasilanie czujników, elektrozaworów do NOS, itp.)
18 x sterowniki wtryskiwaczy peak/hold (mogą być wykorzystane jako wyjścia niskiego boku)
12 x wyjścia zapłonu o niskim prądzie (mogą być wykorzystane jako wyjścia niskiego boku)
8 x wyjścia niskiego boku, z możliwością PWM (DPOs)
4 x wyjścia typu push-pull / h-bridge (8A, z możliwością PWM), np. do elektronicznej przepustnicy
23 x wejścia analogowe 0-5V z redundancją dla elektronicznej przepustnicy i przełączalnym 5V pullup
Wejścia dla sygnałów triggera i home z wejściami różnicowymi, regulowanymi progami i filtrami zakłóceń
10 x synchroniczne wejścia impulsowe, zero-crossing lub regulowane progi – wejścia czujnika wału rozrządu, wejścia częstotliwościowe lub wejścia analogowe 0-5V
2 x wbudowane kontrolery szerokopasmowe, obsługujące NTK i LSU4.9
3 x porty CAN z przełączaną terminacją

Zalety:

  • 8 x Wtryskiwacze główne (EV1)
    Wtyczka rozgałęziacza dla 8 x Wtryskiwaczy wtórnych
    Dostępne 2 x wyjścia dla wtrysku trzeciorzędnego
    Sterowanie pojedynczym / podwójnym elektrozaworem do regulacji ciśnienia doładowania
    Podwójne sterowanie czujnikiem szerokopasmowym (wbudowany kontroler szerokopasmowy R5)
    Podłączenie czujnika paliwa elastycznego (flex fuel)
    Bezpośrednie sterowanie pompą paliwa (z wykorzystaniem 25A-HCO)
    Bezpośrednie sterowanie wentylatorem chłodnicy (z wykorzystaniem 25A-HCO)
    Wtyczka w kabinie pojazdu na dodatkowe wejścia i wyjścia
    Wtyczka w komorze silnika na dodatkowe wejścia i wyjścia (np. kontrola skrzyni biegów)
    Wtyczka rozgałęziacza dla wyjść PDM (np. reflektory, wskaźniki, wycieraczki itp.)
    Wsparcie magistrali CAN firmy Haltech (DTM-4)

    CECHY VCU
    Sterowanie poprzez NSP (Nexus Software Programmer)
    Długotrwałe uczenie
    Kontrola silnika krokowego
    Zamknięta pętla sterowania doładowaniem 4D
    Zamknięta pętla sterowania CO2
    Regulacja prędkości obrotowej na postoju
    Kontrola startu
    Kontrola trakcji
    Anti-Lag
    Podwójna kontrola stukania
    Sterowanie transbrejkiem
    Stoper wyścigowy
    Wielostopniowy wtrysk paliwa
    Wielopoziomowa ochrona silnika
    6-stopniowa kontrola tlenku azotu
    Kontrola zmiennego wału rozrządu na 4 czujniki
    Kontrola odblokowania powietrza do ssania
    Sterowanie płynnym przełączaniem biegów
    Kontrola skoku amortyzatora i wysokości zawieszenia
    Zaawansowane zarządzanie momentem obrotowym
    Wi-Fi na pokładzie
    STEROWANIE AUTOMATYCZNE SKRZYNIĄ BIEGÓW
    Ford AODE/4R70W
    GM 4L60E
    GM 4L80E
    Toyota A340E
    Lenco
    Liberty

Przewód zakończony Nexus R5 + LSx Non DBW
Zawiera: 1 x HT-195000 – Jednostka sterująca silnikiem Nexus R5 ECU
1 x HT-186206 – Przewód zakończony

Produkty podobne