Idealny do wyścigowych samochodów dedykowanych, zmian silników i niestandardowych prac przewodowych. Uniwersalny zestaw przewodów do podłączenia posiada zestaw złączy VCU na jednym końcu i niepodłączone przewody na drugim.
Wszystkie przewody na niepodłączonym końcu są kodowane kolorami i wyraźnie oznaczone. Podłącz swoje VCU Haltech do zakończonego końca i postępuj zgodnie z diagramem przewodowym dla wszystkich połączeń silnika. Załaduj swój bazowy map i jesteś gotowy do działania!
Przewody o kolorach kodowanych i oznaczonych, które pasują do szczegółowego schematu przewodowego, zapewniają proces budowy bez zamieszania.
Schemat przewodowy jest uzupełniony pełnym podręcznikiem VCU oraz oprogramowaniem znajdującym się na kluczu USB dostarczonym wraz z VCU lub dostępnym do pobrania ze strony internetowej Haltech.
Schemat przewodowy jest uzupełniony pełnym podręcznikiem VCU oraz oprogramowaniem znajdującym się na kluczu USB dostarczonym wraz z VCU lub dostępnym do pobrania ze strony internetowej Haltech.
PRZEGLĄD VCU
Nexus R3 łączy funkcjonalność modułu dystrybucji mocy, rejestratora danych, kontrolera szerokopasmowego i zaawansowanego systemu zarządzania silnikiem w jednym potężnym urządzeniu, które nazywamy VCU (Vehicle Control Unit).
- 2 x porty CAN z przełączalnym zakończeniem
- 4 x 25A (ciągłe) wyjścia PWM typu push-pull (5 kHz) (do zasilania wtryskiwaczy/cewki, blokada skrzyni biegów, wentylator termiczny, pompa paliwa)
- 8 x układy kierowcy wtryskiwacza peak/hold (mogą być używane jako wyjścia niskiego bocznego kierowcy)
- 8 x wyjścia zapłonowe niskiego prądu (mogą być używane jako wyjścia niskiego bocznego kierowcy)
- 6 x wyjścia niskiego bocznego kierowcy, zdolne do pracy w trybie PWM (DPOs)
- 6 x wyjścia typu push-pull/h-bridge (8A, zdolne do pracy w trybie PWM), np. do elektronicznej przepustnicy
- 11 x wejść analogowych 0-5V z redundancją dla elektronicznej przepustnicy i przełączalnym 5V pullup
- Wejścia na impulsy i home z wejściami różnicowymi, regulowanymi progami i filtrami zakłóceń
- 6 x synchroniczne wejścia impulsowe, zero crossing lub regulowalne progi – wejścia czujnika wału rozrządu, wejścia częstotliwościowe lub wejścia analogowe 0-5V
- 1 x wbudowany kontroler szerokopasmowy, obsługujący sondy NTK i LSU4.9
- 1 x wbudowany czujnik MAP 4 bary
Zalety:
- Sterowane za pomocą NSP (Nexus Software Programmer)
- Długotrwałe uczenie
- Sterowanie silnikiem krokowym
- Zamknięta pętla kontroli podwójnej funkcji dla turbosprężarki (4D Closed Loop Boost Control)
- Zamknięta pętla kontroli CO2
- Obroty na biegu jałowym
- Kontrola startu (Launch Control)
- Kontrola trakcji
- Anti-Lag
- Podwójna kontrola detekcji stukotu (Dual Knock Control)
- Kontrola blokady skrzyni biegów (Trans Brake Control)
- Zegar wyścigowy (Race Timer)
- Wieloetapowa wtryskiwania paliwa (Multi Stage Fuel Injection)
- Wielopoziomowa ochrona silnika (Multi-level Engine Protection)
- 6-stopniowa kontrola podawania azotu (6 Stage Nitrous Control)
- Kontrola zmiennej fazie wałka rozrządu z 4 czujnikami (4-sensor variable cam control)
- Kontrola odpowietrzania powietrza do ssania (Intake Air Bleed Control)
- Kontrola płynności zmiany biegów (Flat Shift Control)
- Kontrola skoku i wysokości zawieszenia (Shock Travel & Ride Height Control)
- Zaawansowane zarządzanie momentem obrotowym (Advanced Torque Management)
- Wi-Fi na pokładzie
- Datalogowanie na pokładzie (128 MB)
STEROWANIE AUTOMATYCZNĄ SKRZYNKĄ BIEGÓW
- Liberty
- Ford AODE/4R70W
- GM 4L60E
- GM 4L80E
- Toyota A340E
- Lenco
Nexus R3 + Uniwersalny zestaw przewodów do podłączenia
- Pasuje do: Silników z maksymalnie 8 cylindrami lub do 4 wirników. Zastosowania wyścigowe, gdzie wymagane są zaawansowane funkcje wyścigowe, rejestracja danych i kontrola zarządzania energią.
- Zawiera: VCU Nexus R3, złącza SurLok (czerwone i czarne), antenę Wi-Fi, śruby montażowe, kabel USB-C, osłonę przeciwwodną USB-C, dysk USB z oprogramowaniem NSP. Uniwersalny przewód do podłączenia silnika Nexus R3.
- Długość: 2,5 m (8 stóp)