Odblokuj swoją moc

Nexus R3 VCU

www.ncsm.pl

11 310,99  z Vat

Na stanie

Nexus R3 łączy funkcjonalność modułu dystrybucji zasilania, rejestratora danych, kontrolera szerokopasmowego i zaawansowanego systemu zarządzania silnikiem w jednym potężnym urządzeniu, które nazywamy jednostką sterującą pojazdem (VCU – Vehicle Control Unit).

  • 8 x niskoprądowe wyjścia zapłonowe (mogą być używane jako wyjścia niskiego bocznego sterowania)
  • 4 x 25A (ciągłe) wyjścia PWM typu push-pull (5 kHz) (do zasilania wtryskiwaczy/cewek, transbrake, wentylatora termicznego, pompy paliwowej)
  • 8 x sterowniki wtryskiwaczy typu peak/hold (mogą być używane jako wyjścia niskiego bocznego sterowania)
  • 6 x niskoprądowe wyjścia sterowania, zdolne do PWM (DPOs)
  • 6 x wyjścia push-pull / h-bridge (8A, zdolne do PWM), np. do elektronicznej przepustnicy
  • 11 x wejść analogowych 0-5V z redundantnością do elektronicznej przepustnicy i przełączalnym 5V pullup
  • Wejścia do wyzwalacza i domu z różnicowymi wejściami, regulowanymi progami i filtrami przerywników
  • 6 x synchroniczne wejścia impulsowe, zero-crossing lub regulowane progi – wejścia czujnika wału korbowego, wejścia częstotliwościowe lub wejścia analogowe 0-5V
  • 1 x wbudowany kontroler szerokopasmowy, obsługujący NTK i LSU4.9
  • 1 x wbudowany czujnik MAP 4 bar
  • 2 x porty CAN z przełączalnym zakończeniem
FUNKCJE VCU

  • Sterowane za pomocą NSP (Nexus Software Programmer)
  • Długotrwałe uczenie
  • Kontrola silnika krokowego
  • Zamknięta pętla regulacji ciśnienia doładowania w trybie 4D
  • Zamknięta pętla regulacji CO2
  • Obrotowe utrzymanie jałowego biegu
  • Kontrola startu (Launch Control)
  • Kontrola trakcji (Traction Control)
  • Anti-Lag
  • Podwójna kontrola detonacji (Dual Knock Control)
  • Kontrola blokady skrzyni biegów (Trans Brake Control)
  • Stoper wyścigowy (Race Timer)
  • Wielostopniowe wtryskiwanie paliwa (Multi Stage Fuel Injection)
  • Wielopoziomowa ochrona silnika
  • Kontrola azotu w 6 stopniach (6 Stage Nitrous Control)
  • Kontrola zmiennej fazy wałka rozrządu z 4 czujnikami
  • Kontrola odpowietrzania powietrza ssącego (Intake Air Bleed Control)
  • Kontrola odcinania momentu obrotowego (Flat Shift Control)
  • Kontrola skoku i wysokości zawieszenia
  • Zaawansowane zarządzanie momentem obrotowym
  • Wi-Fi na pokładzie
  • Dziennik danych na pokładzie (128 MB)
  • STEROWANIE AUTOMATYCZNĄ SKRZYNĄ BIEGÓW
  • Liberty
  • Ford AODE/4R70W
  • GM 4L60E
  • GM 4L80E
  • Toyota A340E
  • Lenco

Nexus R3 VCU
Pasuje do: Silniki ośmiocylindrowe lub do czterech wirników. Zastosowania w wyścigach, gdzie wymagane są zaawansowane funkcje wyścigowe, rejestracja danych i kontrola zarządzania mocą.
Zawiera: Nexus R3 VCU, złączniki SurLok (czerwony i czarny), antenę Wi-Fi, śruby montażowe, kabel USB-C, zatyczkę przeciwwłamaniową USB-C, dysk USB z oprogramowaniem NSP.

Produkty podobne