Nexus R3 łączy funkcjonalność modułu dystrybucji zasilania, rejestratora danych, kontrolera szerokopasmowego i zaawansowanego systemu zarządzania silnikiem w jednym potężnym urządzeniu, które nazywamy jednostką sterującą pojazdem (VCU – Vehicle Control Unit).
- 8 x niskoprądowe wyjścia zapłonowe (mogą być używane jako wyjścia niskiego bocznego sterowania)
- 4 x 25A (ciągłe) wyjścia PWM typu push-pull (5 kHz) (do zasilania wtryskiwaczy/cewek, transbrake, wentylatora termicznego, pompy paliwowej)
- 8 x sterowniki wtryskiwaczy typu peak/hold (mogą być używane jako wyjścia niskiego bocznego sterowania)
- 6 x niskoprądowe wyjścia sterowania, zdolne do PWM (DPOs)
- 6 x wyjścia push-pull / h-bridge (8A, zdolne do PWM), np. do elektronicznej przepustnicy
- 11 x wejść analogowych 0-5V z redundantnością do elektronicznej przepustnicy i przełączalnym 5V pullup
- Wejścia do wyzwalacza i domu z różnicowymi wejściami, regulowanymi progami i filtrami przerywników
- 6 x synchroniczne wejścia impulsowe, zero-crossing lub regulowane progi – wejścia czujnika wału korbowego, wejścia częstotliwościowe lub wejścia analogowe 0-5V
- 1 x wbudowany kontroler szerokopasmowy, obsługujący NTK i LSU4.9
- 1 x wbudowany czujnik MAP 4 bar
- 2 x porty CAN z przełączalnym zakończeniem
FUNKCJE VCU
- Sterowane za pomocą NSP (Nexus Software Programmer)
- Długotrwałe uczenie
- Kontrola silnika krokowego
- Zamknięta pętla regulacji ciśnienia doładowania w trybie 4D
- Zamknięta pętla regulacji CO2
- Obrotowe utrzymanie jałowego biegu
- Kontrola startu (Launch Control)
- Kontrola trakcji (Traction Control)
- Anti-Lag
- Podwójna kontrola detonacji (Dual Knock Control)
- Kontrola blokady skrzyni biegów (Trans Brake Control)
- Stoper wyścigowy (Race Timer)
- Wielostopniowe wtryskiwanie paliwa (Multi Stage Fuel Injection)
- Wielopoziomowa ochrona silnika
- Kontrola azotu w 6 stopniach (6 Stage Nitrous Control)
- Kontrola zmiennej fazy wałka rozrządu z 4 czujnikami
- Kontrola odpowietrzania powietrza ssącego (Intake Air Bleed Control)
- Kontrola odcinania momentu obrotowego (Flat Shift Control)
- Kontrola skoku i wysokości zawieszenia
- Zaawansowane zarządzanie momentem obrotowym
- Wi-Fi na pokładzie
- Dziennik danych na pokładzie (128 MB)
- STEROWANIE AUTOMATYCZNĄ SKRZYNĄ BIEGÓW
- Liberty
- Ford AODE/4R70W
- GM 4L60E
- GM 4L80E
- Toyota A340E
- Lenco
Nexus R3 VCU
Pasuje do: Silniki ośmiocylindrowe lub do czterech wirników. Zastosowania w wyścigach, gdzie wymagane są zaawansowane funkcje wyścigowe, rejestracja danych i kontrola zarządzania mocą.
Zawiera: Nexus R3 VCU, złączniki SurLok (czerwony i czarny), antenę Wi-Fi, śruby montażowe, kabel USB-C, zatyczkę przeciwwłamaniową USB-C, dysk USB z oprogramowaniem NSP.