PRZEGLĄD VCU (JEDNOSTKI KONTROLI POJAZDU)
Nexus R5 to flagowy produkt firmy Haltech, łączący funkcjonalność modułu dystrybucji zasilania, rejestratora danych, dwukanałowego kontrolera szerokopasmowego oraz zaawansowanego systemu zarządzania silnikiem w jednym potężnym urządzeniu, które nazwaliśmy VCU (Jednostka Kontroli Pojazdu).
- 4 x 25A (ciągłe) wyjścia PWM typu push-pull (5 kHz) (do zasilania wtryskiwaczy/cewek, blokady przekładni, wentylatora chłodnicy, pompy paliwowej)
- 12 x 8A (ciągłe) wyjścia o wysokim boku (niskie PWM, 200 Hz) (do zasilania czujników, elektrozaworów NOS itp.)
- 18 x sterowniki wtryskiwacza peak/hold (można używać jako wyjścia niskiego boku)
- 12 x wyjścia zapłonowe o niskim prądzie (można używać jako wyjścia niskiego boku)
- 8 x wyjścia niskiego boku, zdolne do PWM (DPO)
- 4 x wyjścia push-pull / h-bridge (8A, zdolne do PWM), np. do sterowania przepustnicą elektroniczną
- 23 x wejścia analogowe 0-5V z redundancją dla przepustnicy elektronicznej i 5V pullup przełączalnym
- Wejścia triggera i home z różnicowymi wejściami, progowymi wartościami i filtrami przecięć
- 10 x synchroniczne wejścia pulsacyjne, zero crossing lub progowalne wartości – wejścia czujnika wałka rozrządu, wejścia częstotliwościowe lub wejścia analogowe 0-5V
- 2 x wbudowane kontrolery szerokopasmowe, obsługujące NTK i LSU4.9
- 3 x porty CAN z przełączalnym zakończeniem
PRZEGLĄD VCU (JEDNOSTKI KONTROLI POJAZDU)
Nexus R5 to flagowy produkt firmy Haltech, łączący funkcjonalność modułu dystrybucji zasilania, rejestratora danych, dwukanałowego kontrolera szerokopasmowego oraz zaawansowanego systemu zarządzania silnikiem w jednym potężnym urządzeniu, które nazwaliśmy VCU (Jednostka Kontroli Pojazdu).
- 4 x 25A (ciągłe) wyjścia PWM typu push-pull (5 kHz) (do zasilania wtryskiwaczy/cewek, blokady przekładni, wentylatora chłodnicy, pompy paliwowej)
- 12 x 8A (ciągłe) wyjścia o wysokim boku (niskie PWM, 200 Hz) (do zasilania czujników, elektrozaworów NOS itp.)
- 18 x sterowniki wtryskiwacza peak/hold (można używać jako wyjścia niskiego boku)
- 12 x wyjścia zapłonowe o niskim prądzie (można używać jako wyjścia niskiego boku)
- 8 x wyjścia niskiego boku, zdolne do PWM (DPO)
- 4 x wyjścia push-pull / h-bridge (8A, zdolne do PWM), np. do sterowania przepustnicą elektroniczną
- 23 x wejścia analogowe 0-5V z redundancją dla przepustnicy elektronicznej i 5V pullup przełączalnym
- Wejścia triggera i home z różnicowymi wejściami, progowymi wartościami i filtrami przecięć
- 10 x synchroniczne wejścia pulsacyjne, zero crossing lub progowalne wartości – wejścia czujnika wałka rozrządu, wejścia częstotliwościowe lub wejścia analogowe 0-5V
- 2 x wbudowane kontrolery szerokopasmowe, obsługujące NTK i LSU4.9
- 3 x porty CAN z przełączalnym zakończeniem
Jednostka Kontroli Pojazdu Nexus R5 (VCU)
Wyjścia: Do 18 wtryskiwaczy i 12 zapłonów
Przeznaczenie: Silniki o liczbie cylindrów do 12 lub rotory do 6. Zastosowania wyścigowe, gdzie wymagane są zaawansowane funkcje wyścigowe, rejestrowanie danych i kontrola zarządzania zasilaniem.
Zawiera: Jednostkę Kontroli Pojazdu Nexus R5, złącza SurLok (Czerwone i Czarne), antenę Wi-Fi, śruby montażowe, kabel USB-C, kapturek przeciwkurzowy USB-C, dysk USB z oprogramowaniem NSP.