ZESTAW WTYCZEK I PINÓW – DO ZASTOSOWAŃ Z NEXUS R5
Stworzony do konwersji istniejącej wiązki elektrycznej w celu dostosowania jej do aplikacji związanych z jednostką Nexus R5.
PRZEGLĄD VCU (JEDNOSTKI KONTROLI POJAZDU)
Nexus R5 to flagowy produkt Haltech, łączący funkcje modułu dystrybucji zasilania, rejestratora danych, dwukanałowego kontrolera szerokopasmowego i nowoczesnego systemu zarządzania silnikiem w jednym potężnym urządzeniu, które nazywamy VCU (Jednostka Kontroli Pojazdu).
- 4 x 25A (ciągłe) wyjścia PWM typu push-pull (5 kHz) (do zasilania wtryskiwaczy/cewek, blokady przekładni, wentylatora chłodnicy, pompy paliwowej)
- 12 x 8A (ciągłe) wyjścia o wysokim boku (niskie PWM, 200 Hz) (do zasilania czujników, elektrozaworów NOS itp.)
- 18 x sterowniki wtryskiwacza peak/hold (można używać jako wyjścia niskiego boku)
- 12 x wyjścia zapłonowe o niskim prądzie (można używać jako wyjścia niskiego boku)
- 8 x wyjścia niskiego boku, zdolne do PWM (DPO)
- 4 x wyjścia push-pull / h-bridge (8A, zdolne do PWM), np. do sterowania przepustnicą elektroniczną
- 23 x wejścia analogowe 0-5V z redundancją dla przepustnicy elektronicznej i 5V pullup przełączalnym
- Wejścia triggera i home z różnicowymi wejściami, progowymi wartościami i filtrami przecięć
- 10 x synchroniczne wejścia impulsowe, zero crossing lub progowalne wartości – wejścia czujnika wałka rozrządu, wejścia częstotliwościowe lub wejścia analogowe 0-5V
- 2 x wbudowane kontrolery szerokopasmowe, obsługujące NTK i LSU4.9
- 3 x porty CAN z przełączalnym zakończeniem
FUNKCJE VCU (JEDNOSTKI KONTROLI POJAZDU)
- Sterowanie za pomocą NSP (Nexus Software Programmer)
- Długotrwałe Uczenie
- Kontrola Silnika Krokowego (Stepper Motor Control)
- 4D Kontrola Ciśnienia Wtrysku w Układzie Zamkniętym (4D Closed Loop Boost Control)
- Kontrola CO2 w Układzie Zamkniętym (Closed Loop CO2 Control)
- Obrotowe Utrzymywanie Biegu Jałowego (Rotational Idle)
- Kontrola Startu (Launch Control)
- Kontrola Trakcji (Traction Control)
- Anti-Lag
- Kontrola Podwójnego Stukotu (Dual Knock Control)
- Kontrola Blokady Przekładni (Trans Brake Control)
- Timer Wyścigowy (Race Timer)
- Wieloetapowa Iniekcja Paliwa (Multi Stage Fuel Injection)
- Wielopoziomowa Ochrona Silnika (Multi-level Engine Protection)
- 6-stopniowa Kontrola Azotu (6 Stage Nitrous Control)
- Kontrola Zmiennej Krzywej Rozrządu z 4 czujnikami (4-sensor variable cam control)
- Kontrola Przepływu Powietrza do Układu Dolotowego (Intake Air Bleed Control)
- Kontrola Bezstopniowej Zmiany Biegów (Flat Shift Control)
- Kontrola Skoku Amortyzatora i Wysokości Nadwozia (Shock Travel & Ride Height Control)
- Zaawansowane Zarządzanie Momentem Obrotowym (Advanced Torque Management)
- Wi-Fi na Pokładzie
AUTOMATYCZNA KONTROLA SKRZYNI BIEGÓWFord AODE/4R70W
- GM 4L60E
- GM 4L80E
- Toyota A340E
- Lenco
- Liberty
NEXUS R5 + Zestaw Wtyczek i Pinów
Przeznaczenie: Do zastosowań wyścigowych, gdzie wymagane są zaawansowane funkcje wyścigowe, rejestrowanie danych oraz kontrola zarządzania zasilaniem.
Zawiera: Jednostkę Kontroli Pojazdu (VCU) NEXUS R5, złącza SurLok (czerwone i czarne), antenę Wi-Fi, śruby montażowe, kabel USB-C, kapturek przeciwkurzowy USB-C, dysk USB z oprogramowaniem NSP. Zestaw wtyczek i pinów: klucz AMP 26 pinów 1 i 3, klucz 34 pinów 1 i 2, DTP-4.