Elite 1500 to samodzielna jednostka ECU z dwoma złączami, idealna do popularnych zastosowań w performance i wyścigach w modelach późnych lat. Zalecana do silników 4-cylindrowych, z elektronicznym sterowaniem przepustnicą (DBW) lub silników z 2 rotorami, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałami rozrządu. Posiada solidną, środowiskowo uszczelnioną obudowę o klasie wodoszczelności IP67, sterowanie przepustnicą drive-by-wire, kontrolę wałków ssących i wydechowych, krótko- i długoterminowe uczenie mapy, kontrolę stukotu dwukanałową i wiele więcej, co sprawia, że Elite 1500 ECU dostarcza kalibratorom silników narzędzi, których potrzebują do wykonania zadania. Obecnie Elite 1500 ECU jest sparowana z nowym oprogramowaniem kalibracyjnym Nexus Software Programmer (NSP), które wprowadza poziomy funkcjonalności i przyjazności dla użytkownika, których wcześniej nie widziano w pakiecie sterowania silnikiem. Razem oferują prawdziwie nowoczesną technologię dla tunerów i entuzjastów performance na całym świecie.
- Obsługuje silniki od 1 do 12 cylindrów
- Silniki z 2 rotorami
- Silniki atmosferyczne lub doładowane
- Pomiar obciążenia za pomocą pozycji przepustnicy (TPS), bezwzględnego ciśnienia w kolektorze (MAP) lub przepływu masowego powietrza (MAF)
- Wzorce wtrysku stopniowego, sekwencyjnego, półsekwencyjnego, wsadowego lub wielopunktowego
- Systemy zapłonu z rozdzielaczem, systemy wielocewkowe, rozszerz zakres CDI lub systemy CDI Multiplex firmy Haltech
- Połączenie z szerokim zakresem wyświetlaczy i urządzeń rozszerzających za pomocą magistrali CAN.
- 4 x wyjścia wtrysku paliwa
- 4 x wyjścia zapłonu
- 12 x wyjścia cyfrowe
- 10 x wejść napięcia analogowego
- 4 x synchronizowane wejścia impulsowe
- 3 x dedykowane wejścia (stuk, przełącznik zapłonowy i wbudowany czujnik MAP)
- 2 x dedykowane wejścia pozycji silnika z obszernym wsparciem dla typów wyzwalaczy
- Do 45 kanałów rozszerzenia wejścia/wyjścia (I/O) (za pośrednictwem magistrali CAN)
- Komunikacja z laptopem przez USB (Windows)
- Oprogramowanie kalibracyjne NSP – intuicyjne i łatwe w użyciu.
Elite 1500 ECU
Wyjścia: Do 4 wtrysków i 4 zapłonów.
Dopasowanie: Popularne zastosowania w performance i wyścigach w modelach późnych lat. Zalecane do silników 4-cylindrowych, z elektronicznym sterowaniem przepustnicą (DBW) lub silników z 2 rotorami, konwersji na wtrysk paliwa i silników z wieloma zmiennymi wałami rozrządu.
Zawiera: Elite 1500 ECU z funkcjami DBW i Race, kabel programowania USB oraz oprogramowanie na dysku USB.
Uwagi: Dostępny z uniwersalnym okablowaniem, zakończonymi przewodami silnika lub zestawami adapterów Plug&Play dla konkretnych modeli.