PRZEGLĄD ZESTAWU
Idealny do dedykowanych samochodów wyścigowych, swapów silników i niestandardowych prac związanych z instalacją przewodów. Uniwersalny Zestaw Przewodów do Montażu posiada złącza ECU na jednym końcu i niezakończone przewody na drugim. Wszystkie przewody na niezakończonym końcu są kolorowe i czytelnie oznaczone. Podłącz swoje ECU Haltech do zakończonego końca i postępuj zgodnie z diagramem przewodów dla wszystkich połączeń silnika.
Wgraj podstawową mapę i jesteś gotowy do jazdy!
Przewody kolorowe i oznaczone, które pasują do szczegółowego diagramu przewodów, aby proces konstrukcji był wolny od zamieszania.
Diagram przewodów jest dostarczony wraz z pełnym podręcznikiem ECU i oprogramowaniem znajdującym się na płycie CD lub kluczu USB dostarczanym wraz z ECU, które można skonsultować podczas instalacji i konfiguracji.
PRZEGLĄD ECU
Elite 2500 to dwukonnektorowy, samodzielny sterownik ECU, idealny do popularnych aplikacji performance i wyścigowych w późnych modelach samochodów.
Przewody kolorowe i oznaczone, które pasują do szczegółowego diagramu przewodów, aby proces konstrukcji był wolny od zamieszania.
Diagram przewodów jest dostarczony wraz z pełnym podręcznikiem ECU i oprogramowaniem znajdującym się na płycie CD lub kluczu USB dostarczanym wraz z ECU, które można skonsultować podczas instalacji i konfiguracji.
PRZEGLĄD ECU
Elite 2500 to dwukonnektorowy, samodzielny sterownik ECU, idealny do popularnych aplikacji performance i wyścigowych w późnych modelach samochodów.
Zalecany dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub 2, 3, 4 rotorów, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu. Wyposażony w solidną, hermetycznie uszczelnioną, wodoodporną obudowę o klasie odporności IP67, kontrolę przepustnicy drive-by-wire, kontrolę wałków rozrządu dolotowego i wydechowego, krótko- i długoterminowe uczenie się map, kontrolę stukania dwukanałową i wiele innych funkcji, Elite 2500 ECU dostarcza inżynierom kalibratorom narzędzi, których potrzebują, aby dobrze wykonać pracę.
Teraz Elite 2500 ECU jest zestawiony z nowym Programatorem Oprogramowania Nexus (NSP), który oferuje poziomy funkcjonalności i przyjazności dla użytkownika, które wcześniej nie były widziane w pakiecie kontroli silnika. Razem oferują prawdziwą, nowoczesną technologię dla tunerów i entuzjastów performance na całym świecie.
- Obecnie używa nowego Oprogramowania Kalibracji NSP.
- Obsługuje silniki od 1 do 12 cylindrów
- Silniki o ilości rotorów od 2 do 4
- Atmosferyczne lub doładowane
- Wczytywanie obciążenia poprzez pozycję przepustnicy (TPS), bezwzględne ciśnienie w kolektorze (MAP) lub masowy przepływ powietrza (MAF)
- Wzorce wtrysku stopniowe, sekwencyjne, półsekwencyjne, wsadowe lub wielopunktowe
- Systemy zapłonu z rozdzielaczem, systemy wielocewkowe, rozszerz zakres CDI lub systemy CDI Haltech Multiplex
- Podłącz się do szerokiej gamy wyświetlaczy i urządzeń rozszerzeń za pomocą magistrali CAN.
- Wodoodporna obudowa (z zamontowaną klapką kieszeniową)
- 8 wyjść wtrysku paliwa
- 8 wyjść zapłonu
- 12 cyfrowych wyjść
- 10 wejść napięcia analogowego
- 4 zsynchronizowane wejścia pulsacyjne
- 4 dedykowane wejścia (Podwójne stukanie, przełącznik zapłonu i wbudowany czujnik MAP)
- 2 dedykowane wejścia pozycji silnika z obszernym wsparciem dla różnych typów sygnałów wyzwalających
- Do 45 kanałów rozszerzenia wejścia/wyjścia (I/O) (za pomocą magistrali CAN)
- Komunikacja z laptopem za pomocą USB (Windows)
Elite 2500 + Podstawowy Uniwersalny Zestaw Do Montażu
Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
Pasuje do: Uniwersalne zastosowania od 1 do 12 cylindrów lub od 2 do 4 rotorów.
Zawiera: ECU Elite 2500 z DBW i Funkcjami Wyścigowymi. Podstawowy Uniwersalny Zestaw Przewodów Do Montażu, kabel do programowania USB i Klucz USB do Oprogramowania.
Uwagi: Najwyższej klasy sterownik ECU firmy Haltech z dwoma złączami. Idealny do popularnych aplikacji performance i wyścigowych w późnych modelach samochodów. Zalecany dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub 2, 3, 4 rotorów, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu. Nie zawiera skrzynki bezpieczników i przekaźników.
Długość: 2,5 m (8)