PRZEGLĄD ECU
- Obecnie używa nowego Oprogramowania Kalibracji NSP.
- Obsługuje silniki od 1 do 12 cylindrów
- Silniki o ilości rotorów od 2 do 4
- Atmosferyczne lub doładowane
- Wczytywanie obciążenia poprzez pozycję przepustnicy (TPS), bezwzględne ciśnienie w kolektorze (MAP) lub masowy przepływ powietrza (MAF)
- Wzorce wtrysku stopniowe, sekwencyjne, półsekwencyjne, wsadowe lub wielopunktowe
- Systemy zapłonu z rozdzielaczem, systemy wielocewkowe, rozszerz zakres CDI lub systemy CDI Haltech Multiplex
- Podłącz się do szerokiej gamy wyświetlaczy i urządzeń rozszerzeń za pomocą magistrali CAN.
- Wodoodporna obudowa (z zamontowaną klapką kieszeniową)
- 8 wyjść wtrysku paliwa
- 8 wyjść zapłonu
- 12 cyfrowych wyjść
- 10 wejść napięcia analogowego
- 4 zsynchronizowane wejścia pulsacyjne
- 4 dedykowane wejścia (Podwójne stukanie, przełącznik zapłonu i wbudowany czujnik MAP)
- 2 dedykowane wejścia pozycji silnika z obszernym wsparciem dla różnych typów sygnałów wyzwalających
- Do 45 kanałów rozszerzenia wejścia/wyjścia (I/O) (za pomocą magistrali CAN)
- Komunikacja z laptopem za pomocą USB (Windows)
Elite 2500 + Zestaw Uniwersalnych Przewodów Premium do Montażu
Wyjścia: Do 8 wtrysków i 8 zapłonów.
Pasuje do: Zalecane dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub 2, 3, 4 rotorów, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu.
Zawiera: ECU Elite 2500 z DBW i Funkcjami Wyścigowymi. Premium Uniwersalny Zestaw Przewodów Do Montażu. Uszczelka do przepustnicy, formowana skrzynka zabezpieczająca 6 obwodów zasilania i pokrywa. 4 przekaźniki, 7 bezpieczników i pinezki do 2 zapasowych obwodów zasilania. Kabel do programowania USB i Klucz USB do Oprogramowania.
Uwagi: Najwyższej klasy, dwukonnektorowy sterownik ECU. Idealny do popularnych aplikacji performance i wyścigowych w późnych modelach samochodów.
Długość: 2.5m (8′)