Jeśli szukasz prostej opcji wtyk i graj i twój samochód wciąż ma oryginalny silnik i okablowanie, to Wtykowa Jednostka Sterująca ECU (Engine Control Unit) jest najłatwiejszym i najszybszym rozwiązaniem. Po prostu odłącz oryginalną jednostkę sterującą ECU, a następnie podłącz jednostkę sterującą Haltech bezpośrednio do fabrycznego przewodu. Wgraj swoją mapę podstawową i jesteś gotowy do jazdy!
- Bezpośrednia wymiana jednostki sterującej OEM, brak konieczności przewodzenia na nowo.
- Wykorzystuje fabryczne sensory samochodu.
- Obsługuje sekwencyjny wtrysk (peak and hold) oraz bezpośredni zapłon.
- Oprogramowanie kompatybilne z systemami Windows 2000, XP, Vista, Windows 7.
- Programowanie w czasie rzeczywistym, natychmiastowa bezproblemowa regulacja podczas pracy silnika.
- W pełni konfigurowalne mapowanie 32 x 32.
- Strojenie poprzez skuteczność objętościową (VE), czas wtrysku lub korektę lambdy (MAF).
- Obsługa przechowywania kodów OBD II oraz kontrola lampy sygnalizującej awarię (MIL) (tylko przez laptop).
- Wybieralny wbudowany czujnik MAP o zakresie do 150 kPa (do 1,5 bara lub 22 psi wzrostu).
- Szerokopasmowe “auto tuning” przy użyciu konfigurowalnej tabeli docelowej AFR (Air-Fuel Ratio).
- Obsługa paliwa elastycznego (Flex Fuel).
- Porty komunikacyjne USB i CAN.
Platinum Sport Wtyczka ECU GM
Pasuje do: Australia: Holden Commodore VN-VP (V6 i V8, skrzynia biegów manualna i automatyczna), VR-VS (V8, Delco ECU, tylko skrzynia biegów manualna). USA/Kanada: wczesne GM TBI/TPI z DELCO ECU. Camaro, Firebird, Corvette 86-89 (V8 TBI i TPI), Chev truck/van, S10 (TBI i TPI)
Zawiera: Platinum Sport GM ECU, Wtyczkę i pine dla dodatkowego przewodu wejścia/wyjścia. Kabel adaptacyjny Haltech CAN DTM-4 żeński gniazdo/uchwyt do 8-pinowego czarnego Tyco 3″/75 mm (używany do dostosowania ECU serii Platinum do systemu CAN Elite z DTM-4), kabel programowania USB i klucz programowy USB.
Uwagi: Wymaga CAN IO 12 Expander Box do przyjęcia sygnału z czujnika paliwa elastycznego.