Jeśli używasz fabrycznego przewodu i szukasz prostego uaktualnienia jednostki sterującej silnikiem (ECU), zwróć uwagę na zestawy adapterów typu Plug’n’Play od Haltech. Te adaptory podłączasz bezpośrednio do jednostki sterującej silnikiem Haltech, a z drugiej strony posiadają zbiór fabrycznych złączy, które łączysz bezpośrednio z fabrycznym przewodem.
To prosty produkt typu Plug’n’Play od Haltech, który pozwala Ci być gotowym do działania zaledwie w kilka godzin. Przewodnik szybkiego startu przeprowadzi Cię przez proces instalacji adaptera Haltech Plug’n’Play w Twoim pojeździe. Przewodnik jest dostarczany razem z pełnym podręcznikiem jednostki sterującej silnikiem (ECU) i oprogramowaniem znajdującym się na płycie CD lub kluczu USB do odsyłania się do niego podczas finalizacji instalacji i konfiguracji.
Przegląd jednostki sterującej silnikiem (ECU):
Elite 2500 to dwukonnektorowa, samodzielna jednostka sterująca silnikiem idealna do stosowania w popularnych aplikacjach z dziedziny osiągów i wyścigów w modelach późniejszych lat. Zalecana do zastosowań w silnikach 4, 6, 8 cylindrów, z technologią Drive-By-Wire (DBW) lub w silnikach rotacyjnych 2, 3, 4 wirnikowych, konwersjach na wtrysk paliwa, silnikach z wieloma zmiennymi fazami rozrządu. Wyposażona w wytrzymałą obudowę o stopniu ochrony IP67, umożliwiającą kontrolę przepustnicy typu drive-by-wire, kontrolę faz rozrządu dolotu i wydechu, krótko- i długoterminowe uczenie map, dwukanałową kontrolę detonacji, i wiele więcej. Jednostka sterująca silnikiem Elite 2500 oferuje inżynierom kalibratorom narzędzia niezbędne do wykonania pracy zgodnie z najwyższymi standardami. Jednostka sterująca silnikiem Elite 2500 jest teraz połączona z nowym programatorem oprogramowania Nexus (NSP), który wprowadza poziomy funkcjonalności i przyjazności dla użytkownika, jakie dotąd nie były dostępne w pakiecie do kontroli silnika. Razem oferują one prawdziwą technologię najnowszej generacji dla tunerów i entuzjastów osiągów na całym świecie.
- Obsługuje silniki 1 do 12 cylindrów
- Silniki 2 do 4 wirnikowe
- Silniki z zasysaniem atmosferycznym lub doładowane
- Pomiar obciążenia poprzez pozycję przepustnicy (TPS), bezwzględne ciśnienie w kolektorze (MAP) lub masowy przepływ powietrza (MAF)
- Wtrysk sekwencyjny, półsekwencyjny, półsekwencyjny, grupowy lub wielopunktowy
- Systemy zapłonowe z rozdzielaczem, systemy wielocewkowe, rozszerz zakres CDI lub systemy CDI Multiplex Haltech
- Połączenie z różnymi wyświetlaczami i urządzeniami rozszerzającymi za pomocą magistrali CAN.
- Wodoszczelna obudowa (z założoną klapką w kieszeni)
- 8 wyjść wtrysku paliwa
- 8 wyjść zapłonu
- 12 cyfrowych wyjść
- 10 wejść napięcia analogowego
- 4 zsynchronizowane wejścia pulsacyjne
- 4 dedykowane wejścia (podwójne czujniki detonacji
Pasuje: Wymiana fabrycznej jednostki sterującej silnikiem (ECU) na jednostkę Haltech w Nissanie Patrolu/Safari Y60 i Y61 z automatyczną lub manualną skrzynią biegów. (Brak programowania/kontroli zmiany biegów itp.) Tylko TB45E.
Zawiera: Jednostka sterująca silnikiem Elite 2500 z funkcjami DBW (Drive-By-Wire) i Race, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy adapter typu Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z odpowiadającym złączem i końcówkami, pomocniczy 16-pinowy wtyk TYCO I/O i końcówki, kabel programowania USB oraz klucz oprogramowania USB.
Uwagi: Dostępne dodatkowe wyjścia zapłonowe mogą być używane (poprzez dostosowanie przewodów) do konwersji z systemu rozdzielacza na bezpośredni system zapłonu. (6 indywidualnych cewek)