Jeśli używasz fabrycznego przewodu i szukasz łatwej aktualizacji sterownika silnika (ECU), zerknij na Zestawy Adapterów Plug’n’Play Haltech. Te adaptory podłączają się bezpośrednio do Twojego sterownika Haltech ECU i posiadają zestaw fabrycznych złączy po drugiej stronie, które można bezpośrednio podłączyć do fabrycznego przewodu.
To proste urządzenie Plug’n’Play od Haltech, które pozwala Ci być gotowym do pracy w zaledwie kilka godzin.
Przewodnik szybkiego startu przeprowadzi Cię przez instalację adaptera Plug’n’Play Haltech w Twoim pojeździe. Przewodnik jest dostarczony razem z pełnym podręcznikiem ECU i oprogramowaniem na CD lub kluczu USB dostarczonym wraz z ECU, do odwołania się do niego podczas ukończenia instalacji i konfiguracji.
PRZEGLĄD ECU
Elite 2500 to dwukonnektorowy, samodzielny sterownik silnika idealny do popularnych nowoczesnych zastosowań w dziedzinie wydajności i wyścigów. Zalecany do silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą Drive-By-Wire (DBW) lub silników 2, 3, 4 rotorowych, konwersji na wtrysk paliwa (EFI), silników z wieloma zmiennymi wałami rozrządu. Wyposażony w wytrzymałą, uszczelnioną obudowę o odporności na wodę klasy IP67, sterowanie przepustnicą drive-by-wire, kontrolę wałków rozrządu dolotowego i wydechowego, naukę map krótko- i długoterminową, kontrolę stukania dwukanałową i wiele innych, ECU Elite 2500 dostarcza kalibratorom silnika narzędzi niezbędnych do wykonania pracy prawidłowo. ECU Elite 2500 jest teraz zestawiony z nowym programatorem oprogramowania Nexus (NSP), który przynosi poziomy funkcjonalności i łatwości obsługi niespotykane dotąd w pakiecie sterowania silnikiem. Razem oferują one nowoczesną technologię dla tunerów i entuzjastów wydajności na całym świecie.
- Obsługuje silniki od 1 do 12 cylindrów
- Silniki od 2 do 4 rotorów
- Silniki atmosferyczne lub doładowane
- Czujniki obciążenia za pomocą pozycji przepustnicy (TPS), bezwzględnego ciśnienia kolektora (MAP) lub przepływu masowego powietrza (MAF)
- Wtryskiwania o wzorcach stopniowanych, sekwencyjnych, pół-sekwencyjnych, zbiorczych lub wielopunktowych
- Systemy zapłonu z rozdzielaczem, systemy wielocewkowe, rozszerz zakres CDI lub systemy CDI Haltech Multiplex
- Podłącz się do szerokiej gamy desek rozdzielczych i urządzeń rozszerzających za pomocą magistrali CAN.
- Wodoszczelna obudowa (z zamontowanym kapturem)
- 8 x Wyjścia wtrysku paliwa
- 8 x Wyjścia zapłonu
- 12 x Cyfrowe wyjścia
- 10 x Wejść napięcia analogowego
- 4 x Synchronizowane wejścia impulsowe
- 4 x Dedykowane wejścia (Podwójne stukanie, Przełącznik zapłonu i czujnik MAP na pokładzie)
- 2 x Dedykowane Wejścia Położenia Silnika z obszernym wsparciem dla rodzaju sygnału
- Do 45 kanałów rozbudowy Wejścia & Wyjścia (I/O) (za pośrednictwem CAN)
- Komunikacja z laptopem za pomocą USB (Windows)
- Obecnie korzysta z nowego oprogramowania kalibracyjnego NSP (Nexus Software Programmer).
Wymiana fabrycznego sterownika ECU na wtyczkę ‘n’ play dla Subaru GDB WRX MY01-05 (Wszystkie regiony) i STI MY01-05 (tylko dostarczone do Japonii i Australii) EJ20 Non DBW tylko z manualną skrzynią biegów.
Zawiera: Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i Race, wtryskowy formowany wtryskowy plastikowy zestaw przewodów adaptera plug ‘n’ play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z pasującym złączem i kołkami, dodatkowe złącze I/O 16 Pin TYCO i kołki, kabel programowania USB i klucz oprogramowania USB.