Odblokuj swoją moc

Elite 2500 + Zestaw Przewodów Adaptera Plug ‘n’ Play dla Toyoty Supry JZA80 z silnikiem 2JZ (nie VVTi)

www.ncsm.pl

11 574,99  z Vat

Jeśli używasz fabrycznego przewodu i szukasz łatwej aktualizacji sterownika silnika (ECU), zerknij na zestawy adapterów Plug’n’Play Haltech. Te adaptory podłączają się bezpośrednio do Twojego sterownika Haltech ECU i mają zestaw fabrycznych złączy po drugiej stronie, które można bezpośrednio podłączyć do fabrycznego przewodu.

To prosty produkt Plug’n’Play Haltech, który pozwala Ci być gotowym do działania w zaledwie kilka godzin. Przewodnik szybkiego startu poprowadzi Cię przez instalację adaptera Plug’n’Play Haltech w Twoim pojeździe. Przewodnik jest dostarczony razem z pełnym podręcznikiem ECU i oprogramowaniem na płycie CD lub kluczu USB do odwołania się do niego podczas ukończenia instalacji i konfiguracji.

PRZEGLĄD ECU
Elite 2500 to dwukonnektorowy, samodzielny sterownik silnika idealny do popularnych nowoczesnych zastosowań w dziedzinie wydajności i wyścigów. Zalecany do silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą Drive-By-Wire (DBW) lub silników 2, 3, 4 rotorowych, konwersji na wtrysk paliwa (EFI), silników z wieloma zmiennymi wałami rozrządu. Wyposażony w wytrzymałą, uszczelnioną obudowę o odporności na wodę klasy IP67, sterowanie przepustnicą drive-by-wire, kontrolę wałków rozrządu dolotowego i wydechowego, naukę map krótko- i długoterminową, kontrolę stukania dwukanałową i wiele innych, ECU Elite 2500 dostarcza kalibratorom silnika narzędzi niezbędnych do wykonania pracy prawidłowo. ECU Elite 2500 jest teraz zestawiony z nowym programatorem oprogramowania Nexus (NSP), który przynosi poziomy funkcjonalności i łatwości obsługi niespotykane dotąd w pakiecie sterowania silnikiem. Razem oferują one nowoczesną technologię dla tunerów i entuzjastów wydajności na całym świecie.

Obsługuje silniki od 1 do 12 cylindrów
Silniki od 2 do 4 rotorów
Silniki atmosferyczne lub doładowane
Czujniki obciążenia za pomocą pozycji przepustnicy (TPS), bezwzględnego ciśnienia kolektora (MAP) lub przepływu masowego powietrza (MAF)
Wtryskiwania o wzorcach stopniowanych, sekwencyjnych, pół-sekwencyjnych, zbiorczych lub wielopunktowych
Systemy zapłonu z rozdzielaczem, systemy wielocewkowe, rozszerz zakres CDI lub systemy CDI Haltech Multiplex
Podłącz się do szerokiej gamy desek rozdzielczych i urządzeń rozszerzających za pomocą magistrali CAN.
Wodoszczelna obudowa (z zamontowanym kapturem)

  • Aktualizacja oprogramowania kalibracyjnego NSP.
  • 8 x Wyjścia wtrysku paliwa
  • 8 x Wyjścia zapłonu
  • 12 x Cyfrowe wyjścia
  • 10 x Wejść napięcia analogowego
  • 4 x Synchronizowane wejścia impulsowe
  • 4 x Dedykowane wejścia (Podwójne stukanie, Przełącznik zapłonu i czujnik MAP na pokładzie)
  • 2 x Dedykowane wejścia pozycji silnika z obszernym wsparciem dla różnych rodzajów wyzwalania
  • Do 45 kanałów rozbudowy wejścia/wyjścia (I/O) (za pomocą magistrali CAN)
  • Komunikacja USB z laptopem (Windows)

Pasuje do: Bezproblemowej wymiany fabrycznego sterownika silnika (ECU) w Toyota Supra JZA80 z silnikiem 2JZ (nie VVTi) wyposażonym tylko w manualną skrzynię biegów.

Zawiera: Centralę Elite 2500 ECU z funkcjami Drive By Wire (DBW) i Race, formowaną wtryskowo plastikową wtyczkę adaptera Plug ‘n’ Play, czujnik temperatury powietrza M14 x 1.5 z pasującą wtyczką i końcówkami, dodatkowy wtyk i końcówki 16-pinowe TYCO, kabel programowania USB i klucz oprogramowania USB.

Produkty podobne