Odblokuj swoją moc

Elite 2500 + GM GEN III LS1 & LS6 (Gotowy do modernizacji DBW) Złącze wtryskiwacza: Bosch EV1 (zgodnie z fabryką)

www.ncsm.pl

13 257,99  z Vat

Najszybszy i najbardziej opłacalny sposób okablowania samochodu wyścigowego lub konwersji silnika! Wystarczy podłączyć kilka oznaczonych przewodów, a ten produkt typu plug and play umożliwi rozpoczęcie pracy w ciągu zaledwie kilku godzin.

Wydajny produkt Haltech Plug’n’Play, który pozwala na uruchomienie w ciągu zaledwie kilku godzin.

Skrócona instrukcja obsługi przeprowadzi Cię przez proces instalacji uprzęży Haltech Plug’n’Play w pojeździe.

Do przewodnika dołączona jest pełna instrukcja ECU i oprogramowanie znajdujące się na płycie CD lub kluczu USB dostarczonym z ECU, z którego można korzystać podczas instalacji i konfiguracji.

PRZEGLĄD ECU

Elite 2500 to samodzielny ECU z dwoma złączami, idealny do popularnych późnych modeli i zastosowań wyścigowych. Zalecany do silników 4, 6, 8 cylindrowych, Drive-By-Wire (DBW) lub 2, 3, 4-wirnikowych, konwersji EFI, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu. Wyposażony w solidną, szczelną, wodoodporną obudowę o stopniu ochrony IP67, sterowanie przepustnicą typu „drive-by-wire”, sterowanie krzywką dolotową i wydechową, krótkoterminowe i długoterminowe uczenie się map, dwukanałową kontrolę spalania stukowego i wiele więcej, sterownik Elite 2500 zapewnia kalibratorom silników narzędzia potrzebne do prawidłowego wykonania pracy. ECU Elite 2500 jest teraz połączony z nowym programatorem oprogramowania Nexus (NSP), który zapewnia poziom funkcjonalności i przyjazności dla użytkownika niespotykany wcześniej w pakiecie sterowania silnikiem. Razem oferują najnowocześniejszą technologię tunerom i entuzjastom wydajności na całym świecie.

Obsługuje silniki od 1 do 12 cylindrów

2 do 4 silników rotorowych

Indukcja normalnie zasysana lub wymuszona

Wykrywanie obciążenia na podstawie położenia przepustnicy (TPS), ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (MAP) lub masowego przepływu powietrza (MAF)

Wzorce wtrysku etapowego, sekwencyjnego, półsekwencyjnego, wsadowego lub wielopunktowego

Rozdzielcze układy zapłonowe, układy wielocewkowe, poszerzenie gamy CDI lub systemy Haltech Multiplex CDI

Możliwość podłączenia do szerokiej gamy wyświetlaczy i urządzeń rozszerzających za pośrednictwem magistrali CAN.

Wodoodporna obudowa (z zamontowaną osłoną kieszeni)

  • 8 x wyjścia wtrysku paliwa
  • 8 x wyjścia zapłonowe
  • 12 wyjść cyfrowych
  • 10 analogowych wejść napięciowych
  • 4 x zsynchronizowane wejścia impulsowe
  • 4 x dedykowane wejścia (podwójne stukanie, włącznik zapłonu i pokładowy czujnik MAP)
  • 2 x dedykowane wejścia położenia silnika z szeroką obsługą typów wyzwalaczy
  • Do 45 kanałów rozbudowy wejść i wyjść (I/O) (przez CAN)
  • Komunikacja z laptopem przez USB (Windows)

Opis: Modernizacja korpusu przepustnicy GEN IV LS2/3 DBW. Typowe złącze alternatora Delco/Bosch GM w stylu amerykańskim. Wstępnie okablowane do bezpośredniego podłączenia do 7-pinowego złącza wiązki przewodów cewki OEM. Gotowy kontroler szerokopasmowy WBC1/2 CAN O2 (sterownik i czujnik(i) nie wchodzą w skład zestawu) Tylko ręczna skrzynia biegów.

Zawiera: Elite 2500 ECU z funkcjami DBW i Race. wiązka silnika ze skrzynką bezpieczników, przelotką zapory ogniowej, kablem USB do programowania i kluczem oprogramowania USB.

Uwagi: Sprawdź złącze alternatora (zobacz skróconą instrukcję obsługi produktu) i w razie potrzeby zamów adapter alternatora. (HT-040090 lub HT-040091) Cewki zapłonowe i wiązki przewodów NIE są dołączone. W razie potrzeby należy zamówić 8 sztuk HT-020102 i/lub HT-045657.

Produkty podobne